0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم؟

نویسنده:
جول اوستین
درباره چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم؟

جول اوستین کسی است که سالیان سال در حوزه‌های علمی و معنوی فعالیت داشته و یکی از نکاتی که در طول این چند سال آموخته، اهمیت برخورد کردن با آزار و اذیت دیگران به‌خاطر حسادتی است که نسبت به شما احساس می‌کنند. البته این برخورد کردن می‌تواند به روش‌های گوناگونی انجام شود ولی آن روشی که در کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم توضیح داده شده است، روشی است که شما را به آرامش می‌رساند و اجازه نمی‌دهد هیچ انرژی منفی از دیگران به سمت شما میل پیدا کند. افرادی که به‌دنبال اهداف و آرزوهای خود تلاش می‌کنند، یکی از نکاتی که ممکن است به آن توجه کافی نداشته باشند، حسادتی است که برخی از افراد نسبت به رشد و پیشرفت آن‌ها در درون خود احساس می‌کنند. در نتیجه، اگر شما بتوانید این مسائل را به خوبی مدیریت کنید و اجازه ندهید که از جانب دیگران به‌خاطر حسادت‌شان آسیبی به شما برسد، شانس موفقیت خود را بیشتر خواهید کرد.


درباره نویسنده

جول اوستین در مارس 1963 و در تگزاس آمریکا متولد شد و چندین دهه از زندگی خود را صرف مطالعه، پژوهش و فعالیت در حوزه‌های مختلف معنوی و علمی کرد و حتی در دوره‌هایی به‌عنوان مبلغ مذهبی یا حتی سخنران انگیزشی فعالیت داشت. جول اوستین یکی از مشهورترین کسانی است که در زمینه‌های توسعه فردی، اصول معنوی در زندگی و داشتن زندگی آرام و شاد تعداد زیادی کتاب و مقاله نوشته است. اوستین به‌خاطر داشتن طرفداران زیاد در اقصی نقاط جهان، اکثر کتاب‌هایش پرفروش و موفق ظاهر شده‌اند. او بارها برای سخنرانی‌های انگیزشی به مراکز عمومی بزرگی رفت و با استقبال پرشور افراد زیادی مواجه شد. هر 7 کتابی که اوستین نوشت در لیست کتاب‌های پرفروش مجله نیویورک تایمز قرار گرفتند. یکی از ویژگی‌های او، داشتن لبخند در تمام موقعیت‌ها است و همین خصوصیت باعث شده همه او را با نام "کشیش خنده‌رو" بشناسند. در ادامه، به برخی از کتاب‌هایش اشاره می‌کنیم:

·      باور کن

·      قدرت لطف خداوند

·      بهترین تو در راه است



چرا باید کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم را گوش دهیم؟

در دنیای امروز که بسیاری از افراد به‌خاطر زندگی شلوغ و پر از دوندگی و استرس دائما در معرض انواع بیماری‌های روحی و روانی قرار دارند، خواندن کتاب‌هایی که به ما اصول داشتن یک زندگی شاد و سرزنده را آموزش می‌دهند بسیار مهم و موثر خواهد بود. جول اوستین با داشتن سوابق علمی و پژوهشی در حوزه‌ توسعه فردی و برخورداری از دانش وسیع در زمینه مسائل معنوی، می‌تواند با کلماتش حال شما را بسیار بهتر کند و چیزهایی را به شما یاد بدهد که دچار تغییرات فکری اساسی شوید. بنابراین، می‌توانید با شنیدن کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم با بخش زیادی از افکار و اندیشه‌های این فرد آشنا شوید.


بخشی از کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم؟

در این کتاب می‌خوام در مورد اینکه آیا می‌تونید نعمت رو اداره کنید حرف بزنم. همه دوست داریم بهمون نعمت داده بشه و درهای جدید به رومون باز بشه. بیزینس‌مون رشد کنه و آدم رویاهامون رو ببینیم یا به خونه جدیدی بریم. میدونیم این کاریه که خدا می‌تونه برامون بکنه و تنهایی نمی‌تونیم بهش برسیم. ولی نکته کلیدی اینجاست که نعمت همینطوری وارد زندگی‌مون نمیشه. توی بخشی از انجیل، مسیح به حواریونش میگه: "هرچیزی که به‌خاطر من رها می‌کنید، از جمله خانه، دارایی و مردم، صد برابرش را البته همراه با آزار دریافت می‌کنید."



پیشنهاداتی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم؟

به کسانی که از شنیدن کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم لذت برده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب‌ها را مطالعه کنند:


چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین یکی از کتاب‌های برجسته در بخش کتاب‌های خودسازی است و نکاتی را به شما آموزش می‌دهد تا به درک بهتری از روحیه و ذهنیت خود دست یابید.


کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

اگرچه برخی فکر می‌کنند زندگی اصول بسیار ساده‌ای دارد و برای ساختن زندگی خوب، نیازی به یادگیری چیزی ندارند، این کتاب شما را متقاعد می‌کند که زندگی کردن یک هنر است و باید مهارت‌های مختلفی را برایش بیاموزید.

کتاب صوتی بیشعوری

کتاب بیشعوری در سال‌هایی که از زمان انتشار گذشته، تاثیرات فراوانی بر ذهن و روحیه خوانندگانش گذاشته و می‌توان آن را به کسانی توصیه کرد که به‌دنبال ایجاد تغییرات اساسی در فکر و روحیه خود هستند.





دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
45.۴۵ مگابایت
مدت زمان
۳۳:۰۵
نویسندهجول اوستین
مترجم سایت نگرش نیک
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۵.۴۵ مگابایت
۳۳:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
27 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
27 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

دوستان با هفت هزار تومان یه فنجان قهوه نمیدن واقعا این صحبت های قشنگ ارزش یه فنجان قهوه رو نداره؟

3

کتابش بیشتر نصیحته ، و اینکه صدای مجریش یه جوریه که نمیتونی به متن کتاب زیاد توجه کنی?

3

‌کتاب خوبیه فقط چند راه کار عملی ارائه می داد و به داستان گویی اکتفا نمی کرد بهتر بود

5

اگر مورد حسادت دیگران قرار می گیرید و ضربه می خورید، این کتاب رو حتما بخونید

5

با صدای راوی اصا نمیتونم تمرکز کنم خندم میگیره😅

1

راوی خوب نیست خسته کننده هست ولی مطالب خوبه

1

راوی اصلا خوب نیست?

5

خیلی خیلی عالی هست

4

عالی

3.3
(12)
22,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم؟
چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم؟
جول اوستین
نشر آذرسا
3.3
(12)
22,000
تومان