0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رهایی از افکار سمی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رهایی از افکار سمی

نویسنده:
زویی مک کی
ناشر:
ماه آوا
درباره رهایی از افکار سمی


کتاب صوتی رهایی از افکار سمی نوشته‌ی زویی مک کی یک راهنمای انگیزشی و تغییر شخصی است که به مطالب و تجربیات نویسنده در زمینه‌های روانشناسی، روان‌پزشکی و توسعه فردی اشاره دارد. این کتاب به مطالب مفهومی و عملی پرداخته و به خوانندگان کمک می‌کند تا از افکار سمی و منفی که در زندگی‌شان تاثیر می‌گذارد، رهایی پیدا کنند. نویسنده به ارائه‌ی راهکارها و تکنیک‌هایی برای مدیریت استرس، افزایش اعتماد به نفس، و بهبود روابط اجتماعی می‌پردازد. موضوع اصلی این کتاب در زمینه‌ی خودشناسی و توسعه فردی قرار دارد. زویی مک کی در این کتاب به بررسی و تحلیل افکار سمی و منفی که ممکن است انسان‌ها را در مسیر توسعه و موفقیت متوقف کنند، می‌پردازد و راه‌هایی برای شکست آنها و تحول مثبت ارائه می‌دهد.

در طول سال‌ها، رهایی از افکار سمی توانسته است موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند. این کتاب در لیست پرفروش‌ترین کتب در دسته‌ی خود در وب‌سایت‌هایی مانند آمازون و نیویورک تایمز قرار گرفته است. همچنین، از طرف منتقدان و خوانندگان به عنوان یکی از کتب برتر در زمینه‌ی توسعه شخصی و مدیریت ذهن معرفی شده و با نظرات مثبت فراوان مواجه شده است. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده‌ی اهمیت و اثربخشی مطالب و توصیه‌های این کتاب در بهبود کیفیت زندگی و رهایی از افکار سمی انسان‌هاست.

زویی مک کی کیست

زویی مک کی نویسنده‌ای است که در زمینه‌های روانشناسی، توسعه فردی، مدیریت زمان، و تغییر شخصی فعالیت می‌کند. او توانسته است با ارائه‌ی محتواهای انگیزشی و عملی، مخاطبان زیادی را به سمت بهبود کیفیت زندگی و تغییرات مثبت هدایت کند. زویی مک کی به عنوان یک نویسنده معتبر در حوزه‌های مرتبط با توسعه شخصی شناخته می‌شود و از تجربیات و دانش شخصی خود در کتب خود بهره‌گیری می‌کند.

کتاب دیگر از زویی مک کی در فیدیبو: کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست

چرا باید کتاب صوتی رهایی از افکار سمی  را بشنویم

کتاب رهایی از افکار سمی و سایر آثار زویی مک کی برای افرادی که به دنبال بهبود کیفیت زندگی، توسعه فردی، و مدیریت ذهن هستند، بسیار مفید و ارزشمند هستند. او با استفاده از محتوای علمی و تجربی خود، راهکارها و تکنیک‌هایی ارائه می‌دهد که به افراد کمک می‌کند افکار منفی را شکست دهند، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند، و بهبودی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود تجربه کنند. به عبارت دیگر، خواندن این کتابها به شما کمک می‌کند تا به بهبود خود و دستیابی به اهدافتان نزدیک‌تر شوید و راه‌های جدیدی برای بهبود کیفیت زندگی‌تان کشف کنید.

در بخشی از کتاب صوتی رهایی از افکار سمی می‌شنویم

شما می‌توانید تنها چیزهایی را که تحت کنترلتان هستند، تغییر دهید. امروزه مردم می خواهند همه‌چیز را تحت کنترل خودشان داشته باشند و هنگامی که نمی توانند این کار را بکنند، ناامید می‌شوند. در چنین حالتی از ناامیدی، آنها از راه‌حل‌های دیگری که می‌تواند مشکلشان را حل کند، چشم‌پوشی می‌کنند. در وضعیتی که داشتم، می‌خواستم نظام آموزشی، ذهنیت همکلاسی‌هایم و هر چیز دیگری را تغییر دهم، پیش از این که به تغییر نگرش‌ها و باورهای خودم بیندیشم ...

پیشنهادهایی به علاقمندان کتاب صوتی رهایی از افکار سمی

اگر از شنیدن کتاب رهایی از افکار سمی لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن و شنیدن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب صوتی عادت هایی برای موفقیت

·      کتاب صوتی همسفر زندگی

·      کتاب صوتی سقلمه

 

 

 



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
166.۰۷ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۵۵:۵۴
نویسنده زویی مک کی
مترجممنصوره شریفی
مترجم دومحمید نمازیها
راویسپیده مالمیر
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۶.۰۷ مگابایت
۰۲:۵۵:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
11 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب به همه پیشنهاد میشه به خصوص بعد از کتاب والدین سمی خیلی خوبه این کتاب رهای از افکار سمی رو بخونید وبه خصوص راه های کنترل استرس واضطراب خیلی خوب و واقعا آرامبخش هست

4
آموزنده 🦉

خوب و مفید

4
(10)
70,200
٪30
49,140
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
رهایی از افکار سمی
رهایی از افکار سمی
با منظم کردن ذهن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رهایی از افکار سمی
٪30
رهایی از افکار سمی
زویی مک کی
ماه آوا
4
(10)
70,200
٪30
49,140
تومان