0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرامش سهم توست

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آرامش سهم توست

۳۱ کلام معجزه گر برای دستیابی به سعادت و آرامش در زندگی
نویسنده:
جول اوستین
درباره آرامش سهم توست
بخشی از کتاب: کلمات، قدرت جادویی دارند. ما با تک تک کلمات و عباراتی که بیان می‌کنیم چه مثبت و چه منفی به اونا جون میدیم. بیشتر مردم در مورد خودشون و دیگران جملات منفی بیان می‌کنن، اما متوجه نیستن که با این کار آینده‌شون رو تعیین می‌کنن. «من هیچوقت موفق نمی‌شم، دوباره زمستون داره میاد و من می‌دونم که حتماً مریض میشم، میدونم که نمی‌تونم از پس فلان کار بربیام». این جمله‌ها به نظرتون آشنا نیست؟ حتی نوشته‌های مقدس هم این گفته رو تصدیق می‌کنن که «ما میوه‌ی کلمات‌مون رو می‌خوریم». یعنی هر چی بگیم همونو بدست میاریم. برای این که زندگی‌مون اونطوری که می‌خوایم پیش بره و به چیزی که می‌خوایم برسیم باید عباراتی رو بیان کنیم که به این امر کمک می‌کنن. با حرف زدن در مورد شکست و کم و کاستی‌ها نمی‌تونیم به اهداف بزرگ‌مون برسیم. نکته مهمی که وجود داره اینه که باید کلماتتان رو به همون مسیری بفرستید که دوست دارید زندگیتون به اون سمت و سو بره. مطمئن باشید که نمیشه از شکست حرف بزنید و انتظار موفقیت داشته باشید! نمیتونید دائم درباره کمبودها و نداشته هاتون حرف بزنید و فراوانی و ثروت رو جذب کنید. شما همون چیزی رو می آفرینید که به زبون میارید. اگر دوست دارید بدونید در چند سال آینده تو چه وضعیتی خواهید بود کافیه به حرف هایی که می‌زنید دقت کنید. اونا خود آینده شما هستن. همیشه یادتون باشه که حرف‌های امروز ما قادرند فردای ما رو بسازن، یا اونو به ویرانه تبدیل کنن. پس از همین الان با خودتون عهد ببندین که دیگه جمله‌ها و کلمات منفی رو به زبون نیارین. حتی اگه افکار منفی در ذهن‌تون پرسه می‌زنن باز هم جلوی خودتون رو بگیرین تا اونارو به زبون نیارید. برای خود من بارها پیش اومده که فکری منفی از ذهنم عبور کرده و تا خواستم اونو به زبون بیارم، جلوی خودم رو گرفتم و به خودم نهیب زدم که: «نه من باید ساکت باشم و دهانم رو ببندم. من هرگز در مورد آینده‌ای ناکام حرف نمی‌زنم. بلکه برعکس، در مورد اتفاقات خوبی که قراره برام بیفته صحبت می‌کنم». بعد بلافاصله با خودم تکرار می کنم: «من زندگی پربرکتی دارم، پدر یا مادر فوق‌العاده‌ای هستم. سالم و قدرتمندم و سال‌های خوبی پیش رو دارم». با این کار تعیین می‌کنم که یک زندگی پربرکت، سرشار از سلامتی و آرامش داشته باشم، و در واقع زندگیم رو متبرک می‌کنم. به همین خاطر هم این کتاب رو نوشتم، تا به شما عزیزان کمک کنم تا شما هم بتونید در طول یک ماه، هر روز آینده‌تون رو متبرک کنید. آرزوی قلبی من اینه که شما بتونید هر روز حتی برای یک لحظه هم که شده، زندگی و آینده‌تون رو با جملات مثبت، امیدوارانه و الهام بخش این کتاب متبرک کنید. اگر هر روز فقط یک بخش و یک داستان این کتاب رو گوش بدید، ایمان دارم که به زودی خودتون رو در مسیر دریافت برکات الهی قرار میدید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
126.۲۱ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۱۷:۳۸
نویسندهجول اوستین
مترجم یگانه سهرابی نیا
راویآرشیا آروین
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۲۶.۲۱ مگابایت
۰۲:۱۷:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
23 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب خوب و اثر بخشی هست اما صدای متن به شدت بالاست و صدای گوینده خیلی پایین و این بسیار آزار دهندس خواهشا به این مسائل ساده دقت کنید تا شنوندگان راحت بتونن گوش بدن تشکر

5

این کتاب صوتی خیلی کاربردیه و واقعا حال آدم رو خوب میکنه. بهمون یاد میده چطور با جادوی کلمات و نگرش مثبت، حال خودمون رو بهتر کنیم، شادتر باشیم و به زندگیمون جان تازه ای ببخشیم.

3

سلام عرض ادب این کتاب بسیاررررر الهام بخش و راهگشا ست برای قلب های ناامید و ما آرام ممنون

5

کتاب عالی هست . بهتون کمک میکنه ب آرامش برسید و از زندگی لذت ببرید

5

عالی

4.1
(13)
29,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرامش سهم توست
آرامش سهم توست
۳۱ کلام معجزه گر برای دستیابی به سعادت و آرامش در زندگی
نشر آگاه باشیم
4.1
(13)
29,000
تومان