0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعتماد به نفس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب اعتماد به نفس

با این خودآموز اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید و به شادمانی و عزت نفس بیشتر دست پیدا کنید
درباره اعتماد به نفس

اعتمادبه‌نفس یک موضوع بسیار مهم است و باید آن را به دست آورد. کتاب‌هایی مانند کتاب اعتمادبه‌نفس نوشته‌‌ی مایکل اسکات کی، یکی از راه‌حل‌هایی هستند که می‌توانند به افرادی که با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند کمک کنند. این کتاب جالب که درباره‌ی خودباوری نوشته شده است از این می‌گوید که چگونه نداشتن این احساس می‌تواند افکار منفی را بر زندگی شما قالب کند و در نتیجه همه چیز را خدشه‌دار کند. کتاب اعتمادبه‌نفس با عنوان کامل «اعتمادبه‌نفس، با این خودآموز اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید و به شادمانی و عزت‌نفس بیشتر دست پیدا کنید» منتشر شده است. عنوانی که هدف از نگارش کتاب را به‌خوبی توضیح داده است. در این کتاب نویسنده سه مرحله برای دستیابی به اعتمادبه‌نفس کافی طراحی کرده است که عبارت‌اند از:

مرحله ۱: آرام و به‌تدریج منتقد درونی خود را خاموش کنید

مرحله ۲: خود را با تمام وجود بپذیرید

مرحله ۳: به‌صورت عملی خودسازی را شروع کنید.

این کتاب یک رویکرد عملی را در پیش گرفته است و در هرکدام از این سه مرحله راه‌حل‌های کاربردی را پیش روی مخاطب گذاشته است و با مطرح‌کردن و پاسخ‌دادن به سؤالات بنیادی تلاش کرده است ذهنیت خواننده را به سمت‌وسوی درست بکشاند. این کتاب می‌تواند یک میدان مبارزه برای کسانی باشد که هرگز خود را نپذیرفته‌اند.

کتاب مایکل اسکات کی به فارسی هم برگردانده شده است. این کتاب را عیسی مادی ترجمه کرده و نشر نوژن نسخه‌ی چاپی آن را در بازار عرضه کرده است. اگر اهل خواندن کتاب‌های الکترونیکی روی موبایل و کامپیوتر هستید نسخه الکترونیک این کتاب در همین صفحه در دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو در دسترس است.

چرا باید کتاب اعتمادبه‌نفس را خواند؟

اگر از آن دسته آدم‌هایی باشید که همواره رویکرد انتقادی به خودشان دارند و هرگز از عملکرد خود راضی نیستند می‌دانید این موضوع چقدر دردناک است و چقدر می‌تواند زندگی را سخت کند. مایکل اسکات کی در کتاب اعتمادبه‌نفس راه‌حل‌های کاربردی و عملی برای افراد این چنینی آورده است و آن‌ها را به یک سفر سخت می‌برد. سفری که اگر مراحل آن را به‌درستی پشت سر بگذارید و درک کنید چیزهای زیادی به دست خواهید آورد و در پایان سفر خواهید توانست خودتان و زندگی‌تان را دوست داشته باشید و به سمت موفقیت‌های بیشتر پیش بروید. این کتاب برای همه‌ی آن‌هایی که احساس می‌کنند باید خودشان را بیشتر قبول داشته باشند کاربردی است.

در بخشی از کتاب اعتمادبه‌نفس می‌خوانیم

همان‌طور که پیشتر بیان کردیم میزان خودباوری شما عبارت است از این که شما چقدر باری خود ارزش قائل هستید. اگر سطح خودباوری شما پایین است، به‌احتمال زیاد همان‌طور که لوئیز می‌گوید، شما سال‌ها نسبت به خود سخت‌گیر بوده‌اید. هر بار که دست به کاری می‌زنید، خودتان را کوچک می‌شمارید و ارزش کار خود را نادیده می‌گیرید. در مورد این موضوع فکر کنید: حتی وقتی کاری را به‌درستی انجام می‌دهید، شما از خودتان انتقاد می‌کنید و به این می‌اندیشید که چگونه به نحو بهتری می‌توانستید آن کار را انجام دهید. وقتی کاری را اشتباه انجام می‌دهید، احساس می‌کنید که هرگز نمی‌توانید هیچ کاری را درست انجام دهید و دائم خود را بی‌ارزش و کوچک جلوه می‌دهید.

اکنون به این سؤال پاسخ دهید: آیا درپیش‌گرفتن روش بالا نسبت به خود به شما هیچ کمکی کرده است؟ آیا نحوه برخورد عنوان شده در بالا هیچ گره‌ای از مشکلات شما را بازکرده است؟ آیا با اتخاذ چنین رویکردی نسبت به خود، حال شما بهتر شده است؟ آیا با چنین روشی کیفیت زندگی شما به سمت بهترشدن تغییر کرده است؟

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب اعتمادبه‌نفس

کتاب اعتمادبه‌نفس از آن دسته کتاب‌های خودیاری کاربردی است که افراد زیادی معتقدند توانسته است زندگی آن‌ها را دگرگون کند. اگر شما هم از این کتاب یاد گرفته‌اید و برایتان مؤثر بوده است کتاب‌های دیگری هم در دسترس‌اند که می‌توانید به سراغشان بروید:

·      اعتماد به نفس اثر باربارا دی آنجلس نشر معیار اندیشه

·      اعتماد به نفس، ۵۰ نکته فوری برای افزایش اعتماد به نفس اثر وندی گرین انتشارات پوینده

·      اعتماد به نفس برتر اثر گیل لیندن فیلد انتشارات رهنما



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
421.۴۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
28 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۵۶:۰۰
نویسنده مایکل اسکات کی
مترجمعیسی مادی
ناشرنشر نوژین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۲۱.۴۷ کیلوبایت
۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام...وسط خواندن کتاب یعنی تقریبا ۲۶ صفحه اول چنان مجذوب و شیفته لحن کتاب شدم که اومدم نظر بدم این کتاب عالیه و حرف نداره واقعا بخصوص ترجمه روان و فصیح اون

4

خیلی ساده و خودمونی نوشته شده،لذت بردم از خواندنش

5

یه کتاب کم حجم پر محتوا و کاربردی و ارزشمند👌

3

فقط بیماری یارو معرفی میکنه جالب نبود

1

بد نبود

4.2
(13)
11,900
٪50
5,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
اعتماد به نفس
اعتماد به نفس
مایکل اسکات کی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعتماد به نفس
٪50
اعتماد به نفس
با این خودآموز اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید و به شادمانی و عزت نفس بیشتر دست پیدا کنید
نشر نوژین
4.2
(13)
11,900
٪50
5,950
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر