0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نیروی اعتماد به نفس
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

ناشر:
ماه آوا
درباره نیروی اعتماد به نفس

بین دو دسته‌ی انسان‌های موفق و نظاره‌گران موفقیت دیگران، یک شکافت عمیق و یک تفاوت بسیار اساسی وجود دارد. افراد موفق به خودشان و توانمندی‌هایشان باور دارند و دیگران، مدام خودشان را زیر سوال می‌برند و از پذیرش ظرفیت وجودی خودشان عاجز هستند. برایان تریسی در کتاب صوتی نیروی اعتمادبه‌نفس، توضیح می‌دهد که راه موفق شدن کنار گذاشتن ترس‌ها و باور خویش است. این کتاب راهی‌ست برای درک توانمدی‌ها و استفاده از آن‌ها در راه بهتر شدن.

چگونه اعتمادبه‌نفس به ما کمک می‌کند تا موفق شویم؟

همه افراد به‌صورت ذاتی یا اکتسابی دارای توانمندی‌ها و نیروهای درونی منحصربه‌فردی هستند که با استفاده درست از آن‌ها، می‌توانند در راه موفقیت قدم بردارند و به آرزوهای خود برسند. در اطراف‌مان ممکن است فردی را ببینیم که با استعدادی معمولی موفق است و فردی دیگر با دارایی‌های بالقوه بسیار زیاد، هنوز هم به اهدافش نرسیده است. تفاوت این دو فرد چیست؟ این موضوع را می‌توان از چند جهت بررسی کرد. اما مهم‌ترین جواب برایان تریسی به این سوال، تفاوت باور به خویشتن در افراد مختلف و میزان اعتمادبه‌نفس آن‌ها است.

تریسی طی ۲۵ سال، زندگی زنان و مردان بسیار زیادی را زیر ذره‌بین گذاشته و تلاش کرده تا به الگوی مشخصی درباره علت موفقیت آن‌ها برسد. او بعد از تحقیق‌های بسیار فراوان، به این نتیجه رسیده که صفت بنیادین برای موفقیت و کامیابی در تمام مراحل زندگی، اصل اعتمادبه‌نفس است. او به وفور زنان و مردانی را دیده که به‌خاطر شهامت، عزم راسخ و اطمینان به خود، توانسته‌اند با بزرگ‌ترین چالش‌های زندگی خود روبه‌رو شوند و بدون ترس، قدم در راه‌ موفقیت بگذارند.

به اعتقاد تریسی تنها عاملی که ممکن است بین شما و یک زندگی فوق‌العاده وقفه بیندازد، ترس‌های شماست. این نویسنده تلاش دارد تا به شما آموزش دهد چگونه باور به خویشتن، می‌تواند دریچه‌های روشنایی را به روی شما باز کند و راه درست را نشان‌تان دهد. آینده شما هیچ حد و مرزی نخواهد داشت اگر یاد بگیرید به خودتان باور داشته باشید و از شر ترس‌ها و صداهایی که می‌گویند نمی‌توانی، خلاص شوید. اگر از همین امروز تلاش کنید تا به خودتان و توانایی‌هایتان ایمان بیاورید، دیگر هیچ مانعی برای پیروزی وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید به سوی زندگی ایده‌آل خود قدم بردارید.

برایان تریسی مانند یک معلم دلسوز، به شما آموزش می‌دهد که چگونه با تمرین، اعتمادبه‌نفس را در خودتان تقویت کنید و تردیدهایتان را کنار بگذارید. این نویسنده در هر لحظه در کنار شماست تا در این ماراتن ذهنی موفق شوید و با الگوبرداری درست از زندگی زنان و مردان موفق، به سوی سعادت و کامیابی قدم بردارید. اگر بخواهید از جامعه زمان خود جلوتر باشید، بهتر است از شکست نترسید و سعی کنید بدون ترس، به دل اتفاقات زندگی رهسپار شوید.

برایان تریسی و درس‌هایی درباره زندگی

برایان تریسی Brian Tracy یکی از موفق‌ترین سخنرانان و نویسندگان در زمینه مباحث انگیزشی و موفقیت است. تریسی در سال ۱۹۴۴ در کانادا و در یک خانواده فقیر متولد شد. او همیشه این سوال را در ذهن داشت که چرا نباید در شرایط بهتری زندگی کند. تریسی در همان جوانی مدرسه را ترک و سفرهای خودش را به نقاط مختلف جهان شروع کرد. او پس از کسب تجربه‌های بسیار زیاد، به کار فروشندگی مشغول شد و توانست در چندین شرکت بزرگ، فعالیت کند.

یکی از نقاط قوت زندگی این نویسنده، مطالعه در زمینه فرآیندهای فروش و بهبود آن‌ها است. تریسی پس از روی آوردن به مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی، سخنرانی‌های متعددی در سرتاسر جهان برگزار کرد و نکات بسیار آموزنده‌ای به افرا مشتاق یاد داد. از جمله کتاب‌های موفق تریسی در زمینه خودیاری می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذب»، «راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه»، «مدیریت زمان»، «موفقیت در فروش» و ده‌ها کتاب دیگر اشاره کرد.

درباره نسخه‌های متعدد کتاب نیروی اعتماد به‌نفس

نسخه اصلی این کتاب برای اولین بار به زبان انگلیسی و با نام The Power of Self-Confidence در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. نسخه زبان فارسی کتاب نیروی اعتمادبه‌نفس به‌صورت فایل الکترونیکی و فایل صوتی موجود است. این کتاب به نویسندگی برایان ترسی، ترجمه «لیلی مشایخ» و گویندگی «حمید یزدانی»، توسط نشر ماه آوا منتشر شده است. از جمله کتاب‌های دیگری که با صدای حمید یزدانی منتشر شده‌اند می‌توان به «هنر ظریف اهمیت ندادن»، «ساده زندگی کنیم» و «نمی‌توانی روز مرا خراب کنی» اشاره کرد.

گوش دادن به این کتاب چقدر زمان می‌برد؟

فایل صوتی کتاب حدود ۵۰۰ دقیقه یا حدود ۹ ساعت است. اگر شما روزی یک ساعت را به گوش دادن اختصاص دهید، می‌توانید کتاب را بعد از ۹ روز تمام کنید. البته این مقدار بستگی به سرعت شما دارد. اگر زمان بیشتری را صرف گوش دادن کنید، می‌توانید در شش یا هفت روز کتاب را تمام کنید.

در بخشی از این کتاب می‌شنوید

این کتاب، «نیروی اعتمادبه نفس»، برای استفاده و کمک به شما نوشته شده است. در صفحات پیش رو من بهترین ابزار ذهنی برای رودررویی با مشکلات را که افراد موٌثر در جامعه آن را به کار گرفته‌اند، با شما در میان خواهم گذاشت. توصیه‌ی من به شما این است که این مطالب را مطالعه کنید، بررسی کنید، و به طور مرتب آن‌ها را بازخوانی و بازنگری کنید؛ تا جایی که به بخش خودکار نظام فکری شما تبدیل شود. به شما قول می‌دهم هرگاه چنین شود، گامی بلند به سمت توقف ناپذیری و بهره‌مندی از مراتب برتر اعتمادبه‌نفس برداشته‌اید.

ترس از شکست اولین و بزرگ‌ترین مانع رسیدن به موفقیت و کامیابی در بزرگسالی است. شما همچنین از این نکته آگاه هستید که پاسخ‌های شرطی شما از دوران کودکی سرچشمه گرفته و نتیجه‌ی انتقادهای کوبنده و ویرانگر یا دیگر اشتباهاتی است که پدر و مادر در تربیت شما مرتکب شده‌اند. خوشبختانه این ترس به نحوی، «آموخته» محسوب می‌شود و به همین ترتیب می‌توان آن را از ذهن خارج کرد تا از چنگ وحشت‌هایی که مانع حرکت شما هستند رها شوید. اعتمادبه‌نفس خود را بازیابید و به واسطه‌ی آن به جلو حرکت کنید. نقطه‌ی شروع برای حذف این وحشت قبول و درک این نکته است که هیچ موفقیتی بدون مواجهه با شکست‌ها امکان‌پذیر نیست. تمام کامیابی‌ها به دنبال شکست‌هایی اغلب بزرگ و مکرر و طی زمانی طولانی حاصل شده‌اند

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
457.۹۰ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۱۵:۴۵
نویسندهبرایان تریسی
مترجملیلی مشایخ
راویحمید یزدانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۵۷.۹۰ مگابایت
۰۸:۱۵:۴۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 40 مخاطب
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی👌👌👌 حتما نکته برداری کنید یکی از بهترین کتابایی هست که در حوزه موفقیت دیدم مخصوصا اینکه نسخه صوتی بهت اجازه میده که همه جا استفاده کنی سپاس

5

تمارین عملی خوبی معرفی میشه . هنگام خوندن حس خوبی تلقین میکنه . سرعت مناسب برای شنیدن فایل ۱.۴ هستش

5

عالی و کاربردی ترین کتابی که نیاز دارید...از اون کتاب هاییه که هر چند بار که گوش بدید بازم براتون تازگی داره

5

واقعا کتاب کاربردی هستش مخصوصا اگه نوت برداری کنید. از اون کتاباس که عوضتون میکنه

5

خیلی کتاب خوبیه و تاثیرش وقتی دوچندان میشه که تمرینات عملی انجام بشه👌🏻

4

من از چند تا از نکته هایی که گفت استفاده کردم، عملی و کاربردی بود برام

5

این کتاب فوق العاده است. به شرط اینکه عملی بشه و تمریناتش انجام بشه

5

عالی و چقد خوبه این راوی صدای آرامبخش آقای حمید یزدانی🌹

5

یکی از کامل ترین کتابها در این زمینه است بسیار بسیار مفید وعالی

5

به شدت پیشنهاد میکنم زمان‌ گوش دادن نت برداری کنید

نمایش 10 نقد دیگر
4.6
(41)
62,400
٪30
43,680
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
نیروی اعتماد به نفس
نیروی اعتماد به نفس
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نیروی اعتماد به نفس
٪30
نیروی اعتماد به نفس
برایان تریسی
ماه آوا
4.6
(41)
62,400
٪30
43,680
تومان