0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه انضباط فردی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی معجزه انضباط فردی

ناشر:
ماه آوا
درباره معجزه انضباط فردی

انضباط فردی یک اصل مهم برای موفقیت است. کتاب صوتی معجزه انضباط فردی به قلم برایان تریسی، به شما می‌آموزد که چگونه به فردی منضبط تبدیل شوید و تن‌پروری را کنار بگذارید. این کتاب به نقش نظم در زندگی افراد و تاثیر آن در پیشرفت می‌پردازد.

برایان تریسی این کتاب را به درخواست ناشران و فعالان حوزه کتاب نوشته است. جالب است که به گفته خود برایان تریسی، او تا پیش از درخواست ناشران، خودش را فردی منضبط نمی‌دانسته است و بیان می‌کند که یکی از نشانه‌های افراد منضبط این است که خودشان متوجه تاثیری که بر دیگران می‌گذارند نیستند. کتاب معجزه انضباط فردی (The Miracle of Self-Discipline) در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و توانست به یکی از کتاب‌های محبوب حوزه روانشناسی و انگیزشی تبدیل شود. این کتاب شامل ۹ اصل اساسی برای منظم بودن است و به شما آموزش می‌دهد که چگونه با برنامه‌ریزی، به فردی منضبط تبدیل شود.

این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه با تقویت انضباط درونی، بر ترس‌هایتان غلبه کنید و با این کار، اعتمادبه‌نفس خود را تقویت کنید. انضباط شخصی به شما می‌گوید که در چه زمانی، کدام کار را انجام دهید تا به خواسته‌تان برسید. یکی از مهم‌ترین مباحثی که تریسی روی آن تاکید می‌کند، درست فکر کردن است. به اعتقاد او، بسیاری از انسان‌ها اصلا فکر نمی‌کنند. این کتاب توسط «محمد اسکندری» به فارسی ترجمه شده و انتشارات ماه آوا، نسخه صوتی آن را با صدای «حمید یزدانی» منتشر کرده است.

درباره برایان تریسی، نویسنده کتاب

برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان حوزه موفقیت و خودیاری است که در سال ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. زندگی کودکی این نویسنده موفق در خانواده‌ای فقیر سپری شد. تریسی یکی از موفق‌‌ترین مشاوران شرکت‌های بزرگ است و در حوزه توسعه کسب‌وکار، راه‌کارهای نابی را در قالب کتاب‌ها و سخنرانی‌هایش منتشر کرده است. بسیاری از افراد با الهام گرفتن از تریسی و راهکارهایش، توانستند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند. او در جوانی کار فروش را آغاز کرد. او به زودی متوجه شد که سود اندک حاصل از فروش، او را راضی نمی‌کند و همین موضوع، زندگی او را تغییر داد و باعث شد او، در راه جدیدی قدم بردارد. تریسی کتاب‌های بسیاری نوشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «مدیریت فروش»، «استراتژی کسب‌وکار» و «بهانه‌ها را کنار بگذارید» اشاره کرد.

سه دلیل مهم برای شنیدن کتاب معجزه انضباط فردی

انضباط فردی یکی از ضرورت‌های زندگی امروزه برای موفقیت است. شما می‌توانید با تقویت انضباط درونی، برای رسیدن به اهداف خود، برنامه‌ریزی داشته باشید. این کتاب در ۹ فصل، روش‌های تقویت انضباط شخصی را آموزش می‌دهد که در نهایت، نتایج زیر حاصل می‌شود:

  • شما می‌توانید اهداف مشخص‌تری برای خود تعریف کنید و راه رسیدن به آن‌ها را پیدا کنید
  • یاد می‌گیرید چطور با ترس‌ها و ناکامی‌هایتان مقابله کنید و از شسکت خوردن نترسید
  • به مرور می‌توانید برنامه‌ریزی روزانه و سپس برنامه‌ریزی طولانی‌مدت داشته باشید

در بخشی از کتاب می‌شنویم

اصل چهارم: جرأت

چهارمین اصل جرأت است. جرأت ارتباط تنگاتنگی با آنچه قبلا گفتیم دارد: خود را مجبور به انجام کاری بکنید که می‌دانید باید انجام شود.

به عقیده من بزرگ‌ترین مانع موفقیت ترس از شکست است. ترس از این که به نتیجه نرسید، ضرر کنید، زمان، سرمایه یا احساسی را از دست بدهید. این ترس به دوران کودکی باز می‌گردد و خود را در كلمات روبه‌رو نشان می‌دهد: «من نمی‌توانم»؛ «اگر فلان طور شد چه کنم؟» ۸۰% مردم توسط ترس از اشتباه کردن فلج شده‌اند؛ چرا؟ چون در طول دوران رشد، انسان‌ها اشتباهات زیادی مرتکب شده‌اند و از احساس شکست متنفرند. این می‌شود که در نهایت عادت می‌کنند که از خطر کردن بپرهیزند. اما شما باید بر این ترس فائق آیید تا از ظرفیت خود آگاه شوید. خوشبختانه جرأت رویارویی با ترس عادتی است که با تکرار به دست می‌آید و نمونه عینی آن را در کارهایی مثل سوار شدن دوچرخه و تایپ با ماشین تایپ می‌بینیم. کافی است در هر موقعیتی که جرأت لازم است، جرأت به خرج دهید. ارسطو، ۳۱۵ سال قبل از میلاد مسیح در کتاب اصول خود نوشته است: «اگر آرزو دارید ویژگی اخلاقی خاص داشته باشید، در هر وضعیتی که همان ویژگی خاص لازم است طوری رفتار کنید که انگار دارای آن ویژگی هستید و بدین ترتیب آن ویژگی را به دست خواهید آورد».

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

احتمالا شما هم از اهمیت برنامه‌ریزی و منظم بودن آگاه هستید! یکی از نقاط تمایز افراد موفق با دیگران، داشتن برنامه‌های مشخص و همچنین انضباط درونی است. زمان با سرعت می‌گذرد و افرادی می‌توانند از آن بیشترین استفاده را داشته باشند که اولویت‌های‌شان را مشخص کنند. اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید و مایل هستید کتاب‌های بیشتری را درباره مدیریت زمان، برنامه‌ریزی و انضباط شخصی بخوانید، کتاب‌های زیر مناسب شماست:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
101.۵۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۵:۰۵
نویسندهبرایان تریسی
مترجممحمد اسکندری
راویحمید یزدانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۱.۵۳ مگابایت
۰۱:۴۵:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
0 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کل کتاب تو این جمله خلاصه میشه: اهدافت رو بصورت روزانه مکتوب کن و اون ها رو انجام بده.... آخه من نمیفهمم انضباط فردی چه ربطی به نمک نخوردن داره از بعضی از نویسندگان آدم تعجب میکنه با این کتاباشون‌.

5

بهترین کتابی که خواندم،بهترینه این کتاب فوق العاده روی زندگی من تاثیر مثبت گذاشت دوست دارم دوباره بخوانم

5

فوق العاده فدق العاده فوق العاده واقعا مخصوصا با صدا و لحن بینظیر حمید یزدانی

4

هر چقدر درباره انضباط فردی مطالعه کنید کمه. این کتاب در این مسیر مفیده

5
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

بسیار عالی، واقعا کتابی انگیزشی برای بیشتر منصبط بودن و دیدن معجزه انظباط در زندگی

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️

به نظرم هرکسی لازمه این کتاب رو بشنوه.. خصوصاً با صدای آقای یزدانی

5

عالی کاش تدریس این کتاب در مدارس اجباری بود.

5

کتاب بسیار عالی هست زندکی تان رو متحول میکنه ارزش یک بار خوندن رو داره.

5

Endorphin چندین مرتبه با تلفظهای متفاوت و نادرست بیان می شود

5

محتوی خوبه. صدای راوی که عالیه. نحوه بیان عالی

نمایش 9 نقد دیگر
4.8
(25)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
46,800
٪30
32,760
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
معجزه انضباط فردی
معجزه انضباط فردی
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه انضباط فردی
٪30
معجزه انضباط فردی
برایان تریسی
ماه آوا
4.8
(25)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
46,800
٪30
32,760
تومان