0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
50 راه برای ساده کردن زندگی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 50 راه برای ساده کردن زندگی

درباره 50 راه برای ساده کردن زندگی

همانطور که از نام کتاب صوتی ۵۰ راه برای ساده کردن زندگی مشخص است، نویسنده در این کتاب به شما راه‌های مفیدی را آموزش می‌دهد که با آن می‌توانید زندگی بی‌دغدغه‌تر و آرام‌تری را تجربه کنید. خیلی از ما امروزه به قدری درگیر کار و دغدغه‌های روزمره هستیم و نگران کسب موفقیت و درآمد بیشتریم که نمی‌بینیم لحظات زندگی‌مان چطور با سرعت از جلوی چشمانمان می‌گذرد. تمام سال برای تعطیلات برنامه‌ریزی می‌کنیم و اتفاقات و لذت‌های ساده زندگی را نمی‌بینیم.

حقیقت این است که وقتی غرق کار و استرس برای کسب مال و شهرت می‌شویم، فراموش می‌کنیم که اصول زندگی، خانواده، عشق و دوستان هستند و احساس خوشبختی وقتی حاصل می‌شود که در کنار افرادی که دوستشان داریم هستیم. برای اینکه خود را از نگرانی‌های زیاد از حد که ذهنمان را شلوغ کرده‌اند بزداییم، لازم است از روش‌های پیشنهادی کتاب استفاده کنیم تا زندگی خود را ساده کنیم. در کتاب ۵۰ راه برای ساده کردن زندگی (50 Ways To Simplify Your Life)، می‌توانید روش‌هایی را بیاموزید که وضعیت اقتصادی، لباس پوشیدن، آشپزی، تربیت فرزندان و تمام جنبه‌های دیگر زندگی خود را ساده کنید و با شفافیت فکر کنید و از زندگی لذت ببرید.

کتاب صوتی حاضر به تلاش «زهره زاهدی» به فارسی ترجمه شده و «فرزانه فائزی» صداپیشگی آن را انجام داده است. این کتاب توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. در پس‌زمینه کتاب صوتی حاضر موسیقی ملایمی نواخته می‌شود که لذت تجربه شنیدن این کتاب را چند برابر می‌کند. این کتاب صوتی در ژانر کتاب‌های روانشناسی دسته‌بندی می‌شود.

معرفی ایلین سنت جیمز

ایلین سنت جیمز نویسنده کتاب حاضر است که پیش از تبدیل شدن به سفیر زندگی مینیمال و ساده، در معاملات املاک کار می‌کرد و تحت فشار کاری بالایی بود. جیمز در سال ۱۹۴۳ متولد شد و خالق آثار متعددی است که زندگی ساده و مینیمال را تشویق می‌کنند. او بر این باور است که در دنیای امروز، مصرف‌گرایی، عوامل متعدد حواس‌پرت‌کن، و نبود مرزهای شخصی باعث شده که زندگی ما بیش از حد پیچیده شود و مغزمان درگیری‌های غیرضروری پیدا کند. او در کتاب‌های خود مثل داشتن یک زندگی ساده، سادگی درون، زندگی کاری‌ات را ساده کن، و سادگی‌: راه‌هایی برای ساده و غنی کردن زندگی، قصد دارد مخاطب را در مسیر دشوار حذف کردن نگرانی‌های غیرضروری همراهی کند.

چهار دلیل برای شنیدن کتاب صوتی ۵۰ راه برای ساده کردن زندگی

  • متن روان همراه با موسیقی دلپذیر
  • یادگیری نکاتی کاربردی برای داشتن یک زندگی ساده
  • امکان شنیدن کتاب به هنگام امور روزمره
  • استفاده از صداپیشه‌ای با صدا و لحن مناسب برای روایت کتاب

بخشی از کتاب صوتی ۵۰ راه برای ساده کردن زندگی

وقتی من و گیبز در تابستان سال ۱۹۹۰ تصمیم گرفتیم زندگی‌مان را ساده کنیم، خودمان هم نمی‌دانستیم ساده زندگی کردن از نظر ما چه معنایی دارد. از بسیاری جهات زندگی خوبی داشتیم، فقط وقت و انرژی کافی نداشتیم که از آن لذت ببریم. می‌دانستیم که دلمان نمی‌خواست چیزی را از قلم بیاندازیم. ما آماده نبودیم که به کلبه‌ای در میان جنگل نقل مکان کنیم. مایل نبودیم همه چیز را از دست بدهیم. برای بازنشستگی خیلی جوان بودیم و به هر حال از نظر مالی همچنین آمادگی نداشتیم. ما می‌خواستیم در همان وضعیتی که بودیم، در همان شهری که دوست داشتیم و در میان همان آدم‌هایی که برایمان اهمیت داشتند زندگی‌مان را ساده کنیم.

ساده کردن برای ما به معنای خلاص شدن از شر وسایل تلنبارشده‌ای بود که دیگر خاصیتی برای زندگی‌مان نداشته و فقط جای زیادی را در قفسه‌ها و گنجه‌ها اشغال کرده بود. به معنای نقل مکان به خانه‌ای کوچکتر و جمع و جورتر بود. به معنای کم کردن کارهای روزانه منزل و کارهای آخر هفته بود. کارهایی مثل آشپزی، خرید خوار و بار، نظافت، زدن چمن‌ها و بدو بدوهای زائد تا از وقت آزادشده‌مان برای تماشای غروب آفتاب، پرسه زدن در باغ گل سرخ یا وقت‌گذرانی با فامیل و دوستان استفاده کنیم. به معنای تغییر الگوهای خریدمان بود، نه فقط برای کم کردن مصرف منابع زمین، بلکه برای به حداقل رساندن وسایلی که باید نگهداری می‌کردیم، مواظبشان می‌بودیم، و برایشان فضایی را در نظر می‌گرفتیم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی ۵۰ راه برای ساده کردن زندگی

کتاب‌های بسیار زیادی در دسته انگیزشی و موفقیت قرار دارند، ولی اگر از شنیدن کتاب حاضر که به نوعی سبک زندگی مینیمال را توصیه می‌کند، لذت بردید، می‌توانید کتاب‌های زیر را که سبک‌های زندگی متنوعی را معرفی می‌کنند، امتحان کنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
153.۲۴ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۷:۱۱
نویسنده ایلین سنت جیمز
مترجمزهره زاهدی
راویفرزانه فائزی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۳.۲۴ مگابایت
۰۲:۴۷:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

شاپور تفرشی خیلی قیمتها خوب هستند امیدوارم برترین پیشنهاد که داد شدن خوب باشند ده

5
(2)
55,000
٪40
33,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
50 راه برای ساده کردن زندگی
50 راه برای ساده کردن زندگی
ایلین سنت جیمز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
50 راه برای ساده کردن زندگی
٪40
50 راه برای ساده کردن زندگی
ایلین سنت جیمز
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(2)
55,000
٪40
33,000
تومان