0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خاطرات یک آدم کش (نسخه قدیمی)
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خاطرات یک آدم کش (نسخه قدیمی)

نویسنده:
کیم یونگ ها
درباره خاطرات یک آدم کش (نسخه قدیمی)

کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش نوشته کیم یونگ ها، به روایت شخصیت کیم بیونگ سو قاتل سریالی می‌پردازد. این کتاب از زبان کیم بیونگ سو، قاتل سریالی بازنشسته، مطرح می‌شود، که حالا در سن‌های پایانی عمرش است و به مرور خاطرات گناهان گذشته‌اش می‌پردازد. این کتاب به عنوان یک تریلر روان‌شناختی و فلسفی در نظر گرفته می‌شود که به بررسی عمق‌های روانی و انسانی مجرمان می‌پردازد. پیام اصلی داستان  این کتاب این است که افرادی که به جرم‌های سنگینی مانند قتل مرتکب می‌شوند، نه تنها از نظر روان‌شناسی پیچیده‌اند، بلکه می‌توانند دغدغه‌ها و فکرهای فلسفی عمیقی نیز داشته باشند کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش به نوعی به بررسی ابعاد مختلف انسانی و روانی این گروه از افراد می‌پردازد، و نشان می‌دهد که چگونه عوامل مختلف می‌توانند به شکل‌دهی شخصیت و رفتارهای یک فرد کمک کنند.

هدف نویسنده از نوشتن این کتاب این است که یک داستان جذاب و پرکشش ارائه دهد تا به بررسی عمیق‌تر و متفاوت‌تر شخصیت‌های مجرم بپردازد. همچنین کتاب به زبان کره‌ای نوشته شده و نیما منصوریان گوینده آن است.


آشنایی با کیم یونگ ها

کیم یونگ ها، یکی از نویسندگان برجسته کره جنوبی است که در تاریخ 11 نوامبر 1968 متولد شد. او در طی کارنامه حرفه‌ای خود، نویسندگی چندین کتاب موفق داشته است. کیم یونگ ها دارای سوابق حرفه‌ای غنی است و کارهای او شامل رمان‌ها، داستان‌های کوتاه و نمایش‌نامه‌های هنری می‌شود. در زیر به معرفی چند کتاب از او پرداخته‌ایم:


چرا باید کتاب صوتی خاطرات یک آدم کش را بخوانیم

اگر به کتب علوم روانشناسی علاقه دارید و داستان‌های جنایی و مستند گونه شما را جذب خود می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم شنیدن کتاب خاطرات یک قاتل را از دست ندهید.


در بخشی از این کتاب می‌شنویم

گفته‌اند تشتت و افتراق زبانْ عقوبت آدمیان بوده است؛ و ترجمه تلاش برای رسیدن به آن زبان وفاق، زبان هم‌دلی، زبان کامل و بی‌نقص، زبان آدم و حوا، زبان بهشت. «برج بابل» حالا نماد ناسوتی و ازدست‌رفته‌ی آن لغت تنها، آن زبان یگانه، زبان هم‌دلی انسان‌هاست. مجموعه‌کتاب‌های «برج بابل» شاید تلاش ما در بزرگداشت هم‌دلی از راه هم‌زبانی است: رمانَک‌ها یا داستان‌های بلندی که در غرب به آن‌ها «نوولا» می‌گویند، و از قضا بسیاری از آثار درخشان ادبیات مدرن ایران و جهان در چنین قطع و قالبی نوشته شده‌اند؛ آثاری که هر چند با معیار کمّی تعداد صفحه و لغت دسته‌بندی می‌شوند، در اشکال سنجیده و پرورده‌‌ی خود هیچ کم از رمان ندارند. در طبقه‌بندی این مجموعه، مناطق جغرافیایی را معیار خود قرار داده‌ایم و به شکلی نمادین، نام یکی از نمادهای ادبی به‌یادماندنی آن دیار را بر پیشانی هر دسته نهاده‌ایم؛ مانند «شوایک» برای ادبیات اروپای شرقی و «رمدیوس» برای ادبیات امریکای لاتین. کتاب‌های «برج بابل» را می‌توان در مجال یک سفر کوتاه، یک اتراق، یک تعطیلات آخر هفته خواند و به تاریخ و ذهن و زبان مردمان سرزمین‌های دیگر راه برد. در این سفرهای کوتاه به بهشتِ زبان، همراه‌مان شوید.


پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی خاطرات یک آدم کش

اگر به داستان کوتاه خارجی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:


·      کتاب صوتی شرط بندی

·      کتاب صوتی مغازه خودکشی

·      کتاب صوتی حکایت هایی از دیوانه گی روزمره

·      کتاب صوتی جهنم، بهشت

 


 




شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
258.۰۰ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۷:۵۳
نویسندهکیم یونگ ها
مترجمخاطره کردکریمی
راوینیما منصوریان
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵۸.۰۰ مگابایت
۰۳:۰۷:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 42 مخاطب
گیرا 🧲 (4)
اجرای روان 🎙️ (3)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

گوینده به نظرم خوب اجرا کرد... و موضوع داستان جدید و جذاب بود... آلزایمر رو دقیقا با جزییات توصیف کرد ... به تمام کسانی که در نزدیکیشون یک فرد آلزایمری دارن توصیه میکنم بخونن این کتاب رو... تا شاید بتونن اندکی درک کنن حال یک آلزایمری رو

4

روایت و ایده کتاب در نوع خودش خیلی جالب بود و نویسنده هم توانایی خوبی در توصیفات حالات روحی بیمار و ساختن یک پایان جذاب و نسبتا شوکه کننده داشت

4

بعد اینکه کتابو خوندم، بخش پایانی رو از صوتی‌ش گوش دادم، نچسبید. فضای داستان ایجاب می‌کرد صدای پخته‌تری شمرده شمرده بخوندش، یه صدایی مث حامد فعال!

4

به نظر من هر کتابی ارزش یکبار خوندن داره..این کتاب منو یاد فیلم پدر ۲۰۲۱ میندازه ک درباره آلزایمر بود..به نظرم فیلم خوبی از روی این کتاب هم میشه ساخت

5

خیلی کتاب قشنگ و عالی ای بود راوی هم خیلی خوب می‌خوند اگر اهل چیزای ترسناک یا فیلمای ترسناک هستید این رو خیلی بهتون پیشنهاد میکنم?

5

خوانش و صدای گوینده عالی بود خیلی خوشم اومد موضوع داستان جذاب و خاص بود پیشنهاد میکنم گوش بدید و یا بخونیدش

3

ترسناک نیست. بیشتر حال فرد مبتلا به فراموشی و الزایمر را توصیف می کند. پایانش کمی عجیب بود.

3

اجرای راوی عالی بود، داستان هم بسیار گیرا بود با پایانی شوکه کننده

5

قلمی بسیار توانا. فراز و فرود های داستانی مناسب و گوینده ای توانمند.

4

کتاب گرچه کمی تلخ بود اما داستان پرکشش و جذابی داشته و ارزش خواندن دوباره را هم دارد.

نمایش 19 نقد دیگر
4.2
(42)
گیرا 🧲 (4)
54,000
٪50
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خاطرات یک آدم کش (نسخه قدیمی)
٪50
خاطرات یک آدم کش (نسخه قدیمی)
کیم یونگ ها
رادیو گوشه
4.2
(42)
گیرا 🧲 (4)
54,000
٪50
27,000
تومان