0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شب شیطنت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شب شیطنت

نویسنده:
دن گاتمن
درباره شب شیطنت

شب شیطنت (نام اصلی: Mrs. Patty Is Batty) یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه مدرسه پرماجرا (My Weird School) نوشته دن گاتمن است. مدرسه پرماجرا قصه شیطنت‌های پسری به نام ای. جی است که از مدرسه متنفر است و همراه با دوستانش در مدرسه دردسر ایجاد می‌کنند. داستان شب شیطنت از آنجایی شروع می‌شود که ای. جی و دوستانش با خبر می‌شوند منشی مدرسه خوشمزه‌ترین شکلات‌ها را در خانه‌ی خود نگه می‌دارد. البته گفته‌اند جز شکلات ارواح و اشباح نیز در خانه‌اش پیدا می‌شوند! حتی بعضی می‌گویند او یک جادوگر است! به‌هرحال آن‌ها به این موضوعات اهمیت نمی‌دهند و می‌خواهند هر طور شده از شکلات‌های خانه منشی بردارند. برای همین ای. جی و همکلاسی‌هایش برنامه‌ریزی ‌می‌کنند در شب ترسناک هالووین به خانه‌ی خانم منشی بروند... ادامه ماجرای این بچه‌های بازیگوش را در کتاب صوتی شب شیطنت بشنوید...

معرفی دن گاتمن

دن گاتمن (Dan Gutman) نویسنده مشهور حوزه کودک که مجموعه مدرسه پرماجرا را نوشته، در سال ۱۹۵۵در نیویورک متولد شده است. او تحصیلاتش را در رشته روان‌شناسی به پایان رساند و در سال ۱۹۸۰ به طور حرفه‌ای به نوشتن روی آورد. گاتمن حدود 15 سال برای بزرگسالان مقالاتی در روزنامه‌ها و مجلات و فیلمنامه و کتاب می‌نوشت ولی کم کم متوجه شد علاقه اصلی‌اش نوشتن برای کودک ونوجوان است. شهرت اصلی این نویسنده به خاطر مجموعه مدرسه پرماجرا است و جالب است بدانید گاتمن برای نوشتن این مجموعه سالانه به ده‌ها مدرسه رفته و تمامی ماجراهای کتابش را از اتفاقاتی که در این مدارس افتاده الهام گرفته است. «تالار دایناسورها» و «قهرمان مدرسه» از دیگر کتاب‌های این مجموعه هستند که نسخه صوتی آن‌ها در فیدیبو قابل دانلود است. Genius Files و Baseball Card Adventure دیگر کتا‌ب‌های این نویسنده هستند که برای کودکان نوشته و موردتوجه قرار گرفته‌اند.  دن گاتمن نزدیک به بیست بار برنده جایزه کتاب ایالتی شده است.

چرا باید کتاب شب شیطنت را بخوانیم؟

ای. جی و دوستانش تصمیم گرفته‌اند به هر قیمتی شده به خانه منشی مدرسه بروند و از شکلات‌هایی که شنیده‌اند خوشمزه‌ترین شکلات‌های دنیا هستند، بردارند. هرچند همه می‌گویند منشی، خانمی ترسناک است و حتی ممکن است جادوگر باشد! کتاب شب شیطنت هم مانند بقیه داستان‌های مجموعه مدرسه پرماجرا لحنی خلاقانه و طنزآمیز دارد، برای همین بچه‌ها شنیدن آن را دوست خواهند داشت و بهترین گزینه برای داستان‌های قبل از خواب است. کتاب صوتی شب شیطنت اثر دن گاتمن با ترجمه روژین شاملو و صدای شرگان انورزاده توسط واوخوان منتشر شده است. همچنین این کتاب صوتی در دسته‌بندی کودک در فیدیبو قابل دسترس است.

در بخشی از کتاب شب شیطنت می‌شنویم:

تقریباً صد میلیون ساعت دیگه، دور سالن مدرسه رژه رفتیم. بالاخره اون موسیقی مسخره تموم شد و زمان رفتن به خونه رسید. یا حداقل فکر می‌کردم زمان رفتن به خونه رسیده. ولی به ما گفتن که برگردیم و در سالن مدرسه روی صندلی‌ها بنشینیم. روی سن یه صندلی بزرگ چوبی گذاشته بودن. از اون صندلی‌هایی که فقط در کاخ‌ها پیدا می‌شه. وقتی همه نشستند، موسیقی شروع شد و یه مرد قدبلند با لباس پادشاهی وارد سالن شد. شنل طلایی پوشیده بود و شمشیر بزرگی هم در دست داشت. آقای کلاتس بود، مدیر مدرسه‌مون. با اینکه تاج سرش گذاشته بود، من فوری شناختمش، چون روی کله‌ی اون هیچ مویی وجود نداره، هیچ مویی! آقای کلاتس همراه با صدای موسیقی، با قدم‌های بلند از بین صندلی‌ها عبور کرد و فریاد زد: «سرشونو از تنشون جدا کنید. به اون‌ها کیک بدید!»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب شب شیطنت

کتاب شب شیطنت نه تنها برای بچه‌ها، بلکه برای بزرگسالان و پدر و مادرها هم سرگرم‌کننده و جذاب است. از همین دسته‌بندی کتاب‌های زیر را نیز پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
56.۵۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۱:۳۲
نویسندهدن گاتمن
مترجمروژین شاملو
راویشرگان انورزاده
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۶.۵۹ مگابایت
۰۱:۰۱:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
78 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یه سوال اسم این کتاب خانم اسپاک ناظم ترسناک

5

به نظر من کتاب عالی ایه?? صدای شخصیت ها خیلی به خودشون میاد ???????????????

5

بسیار سرگرم کننده و مثل بقیه قسمت ها خیلی خوب بود

5

خیلی خیلی جذاب و باحال

5

این کتاب هم بهترین کتاب ی که تاهالا اوردین

5

کمی ترس ناک و همچنان کومدی بود.

5

عالی بود خیلی خوب

5

عالی

4.6
(23)
اجرای روان 🎙️ (1)
40,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شب شیطنت
شب شیطنت
دن گاتمن
واوخوان
4.6
(23)
اجرای روان 🎙️ (1)
40,500
تومان