0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جشن شکلات
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جشن شکلات

مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب دوم
نویسنده:
دن گاتمن
درباره جشن شکلات

بسیاری از کودکان و نوجوانان از کتاب‌هایی که به‌صورت مجموعه نوشته می‌شوند استقبال می‌کنند. یکی از مجموعه‌های بسیار جذابی که می‌تواند همه‌ی بچه‌مدرسه‌ای‌ها، مخصوصاً آن‌هایی که چندان رابطه‌ی خوبی با مدرسه ندارند را به وجد آورد مجموعه «مدرسه پرماجرا» است. این داستان‌ها از زبان پسری به نام ای جی روایت می‌شوند و این بار جشن شکلات سوژه‌ی کتاب است.

درباره کتاب صوتی جشن شکلات اثر دن گاتمن

جشن یکی از بامزه‌ترین کتاب‌های سری «مدرسه پرماجرا» اثر دن گاتمن است. ماجرای این کتاب را هم ای جی، قهرمان مجموعه مدرسه‎‌ی پرماجرا تعریف کرده است. این بار هم مدیر مدرسه آقای کلاتس پس از شیطنتی که بچه‌ها در حق یکی از معلم‌ها کرده‌اند سعی می‌کند با کارهای جیب و غریبش آن‌ها را به درس‌خواندن و آشتی با مدرسه تشویق کنند. او تصمیم گرفته است اگر بچه‌ها تا تاریخ مشخصی یک میلیون مسئله‌ی ریاضی حل کنند برایشان جشن شکلات برگزار کند. بچه‌ها در جشن شکلات می‌توانند انواع خوراکی‌های جذاب از کیک تولد و شیرینی پر از کاکائو تا کیک شکلاتی و دسرهایی که با خامه و شکلات تزئین شده‌اند را داشته باشند و از آن لذت ببرند. ازآنجایی‌که احتمالاً شکلات تنها خوراکی‌ای است که هیچ بچه‌ای از آن بدش نمی‌آید این جشن را می‌توان یک جشن همگانی بزرگ در نظر گرفت اما ماجرای آقای کلاتس به همین‌جا ختم نمی‌شود و اتفاق‌های عجیب‌تری در راه‌اند.

این کتاب جذاب تاکنون به زبان‌های مختلفی برگردانده شده است و بسیاری از بچه‌های سراسر دنیا از خواندن جشن شکلات و سایر کتاب‎‌های مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا لذت می‌برند.

فهرست کتاب صوتی جشن شکلات

فصل اول- مدیر پرنده

فصل دوم- دردسر بزرگ

فصل سوم- مدیر مدرسه دوست شماست

فصل چهارم- جایزه

فصل پنجم - دهن‌گشاد من

فصل ششم - جشن شکلات

فصل هفتم - معلم جانشین

فصل هشتم - ابروهای آقای کلاتس در هم می‌رود

فصل نهم - آقای کلاتس سرود ملی می‌خواند

فصل دهم - آقای کلاتس عجیب‌تر می‌شود

فصل یازدهم - دیگر کارد به استخوانم رسیده

فصل دوازدهم - قرارداد سخت

فصل سیزدهم - بیچاره آقای کلاتس

درباره دن گاتمن نویسنده کتاب صوتی جشن شکلات

یکی از مشهورترین نویسندگان کودک در آمریکا دن گاتمن است. این نویسنده متولد سال ۱۹۵۵ در نیویورک سیتی است. دن نوجوان بود که پدرش خانواده را ترک کرد و همین باعث شد مادرش به‌تنهایی او و خواهرش را بزرگ کند. او در دبیرستان وایلزبورگ در نیوآرک دوران دبیرستان را گذراند و سپس در دانشگاه روتگس مشغول تحصیل در رشته‌ی روان‌شناسی شد. دن پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را هم شروع کرد اما هرگز آن را به پایان نرساند زیرا به شکل جدی درگیر نویسندگی به‌عنوان یک روزنامه‌نگار در نیویورک سیتی شد. او در سال ۱۹۸۲ مجله‌ی ورزشی خودش را راه‌اندازی کرد اما موفقیت چندانی به دست نیاورد و سرانجام به این نتیجه رسید کاری که برایش ساخته شده نوشتن برای کودکان است. این تصور اصلاً اشتباه نبود، گاتمن امروز نویسنده‌ی بسیاری از کتاب‌هایی است که به دوستان بچه‌های سراسر دنیا تبدیل شده‌اند. «بچه‌ای که برای رئیس‌جمهوری نامزد شد»، «بچه‌ای که رئیس‌جمهور شد»، «راز ادیسون»، «گیر افتادن در تاریخ با بنجامین فرانکلین» و مجموعه میلیون دلاری تنها بخشی از کتاب‌های دوست‌داشتنی این نویسنده‌اند. دن گاتمن این روزها با همسر و فرزندانش در نیویورک زندگی می‌کند و احتمالاً مشغول نوشتن مجرای بامزه‌ی دیگری است.

کتاب صوتی جشن شکلات برای چه کسانی مناسب است؟

جشن شکلات کتابی پرماجرا و خنده‌آور است. کتابی که می‌تواند بچه‌هایی را که مدرسه را دوست ندارند به مدرسه رفتن و وقت گذراندن با دوستانشان تشویق کند. قهرمان این کتاب هم از مدرسه بدش می‌آید، بنابراین جای نگرانی نیست با یک بچه درس‌خوان طرف نیستید با بچه‌ای طرفید که سعی می‌کند حتی از اتفاقاتی که دوست ندارد لحظات شاد و مرفهی بسازد. می‌توانید کتاب صوتی جشن شکلات را در ساعت‌های مختلف برای بچه‌ها بگذارید تا به آن گوش دهند و انگیزه‌ی بیشتری برای شیطنت همراه دوستانشان پیدا کنند. مجموعه مدرسه‌ی پرماجرا بیش از هفتاد جلد است و می‌توانید به کمک همین یک جلد بچه‌ها را ترغیب کنید به سراغ بقیه‌ی جلدها بروند و در نتیجه بچه‌های کتابخوانی داشته باشید.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی جشن شکلات به فارسی

کتاب‌های دن گاتمن در ایران هم مانند سراسر دنیا میان بچه‌ها محبوب است. انتشارات گام انتشار این کتاب‌ها را در ایران برعهده دارد. مترجم این اثر هم روژین شاملو است. انتشارات واوخوان کتاب صوتی جشن شکلات ترجمه‌ی روژین شاملو را با صدای دوست‌داشتنی و جذاب شرگان انورزاده منتشر کرده است تا آن‌هایی که دوست دارند یک کتاب بامزه را بشنوند هم امکانش را داشته باشند. خرید این کتاب صوتی در همین صفحه از فیدیبو ممکن است.

در بخشی از کتاب صوتی جشن شکلات می‌شنویم

نمی دونم اون چرت و پرت‌هایی که آندره‌آ می‌گفت حقیقت داشت یا نه. ولی هرچی جلوتر می‌رفتیم رفتار آقای کلاتس عجیب و عجیب‌تر می‌شد. ما صدهزار لغت صحیح رو نوشتیم و اون با لباس بوقلمون در خیابون جلوی مدرسه پوگو بازی کرد. ولی بعد از اون دوباره با ما شرط بست که اگه بالاترین رکورد خوندن در مدرسه رو بشکنیم سرش رو نارنجی میکنه. ما این کار رو کردیم و اون روز بعد با کله‌ی نارنجی به مدرسه اومد. بعد از اون آقای کلاتس پیشنهاد کرد اگه با کمک هم برای خرید کامپیوترهای جدید برای مرکز کامپیوتر مدرسه پول جمع کنیم اجازه داریم با توپ پینگ پونگ، نفری یه ضربه به اون بزنیم و ما اینکار رو کردیم. شوت کردن توپ پینگ پنگ به آقای کلاتس، خیلی مزه داد ولی منم دیگه کم کم داشتم نگرانش می‌شدم. بالاخره روزی رسید که برای همه روشن شد آقای کلاتس دیگه شورش رو درآورده. صبح روز دوشنبه بود. خانم دیزی برای چند لحظه از کلاس بیرون رفته بود که صدای آقای کلاتس از بلندگو شنیده شد. دخترا و پسرا، تعطیلات زمستانی در پیشه، اگه شما بچه‌ها بتونین پیش از فرارسیدن تعطیلات شب‌ها در خونه همراه والدینتون یک میلیون دقیقه مطالعه کنین من لباس بابانوئل می‌پوشم و با چتر نجات از پشت بوم مدرسه پایین می‌پرم. من و رایان و مایکل و امیلی و آندر‌ه‌آ به هم نگاه کردیم. آندره‌آ گفت: دیگه کارد به استخونم رسیده. من گفتم: کدوم کارد؟ چرا می‌خوای به استخونت کارد بزنی؟ کاردا کجا هستن؟ رایان گفت: منظورش اینه که بیشتر از این نمی‌تونه تحمل کنه. من گفتم: آها، پس معنی کارد به استخونم رسیده اینه. حالا فهمیدم. آندره‌آ با لحنی جدی گفت: اول فکر می‌کردم آقای کلاتس فقط آدم بامزه‌ایه و واقعاً هم هست. ولی اون در اعماق وجودش آدم غمگینیه. ما باید در این مورد کاری بکنیم.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
52.۹۷ مگابایت
مدت زمان
۵۶:۵۹
نویسندهدن گاتمن
مترجمروژین شاملو
راویشرگان انورزاده
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۲.۹۷ مگابایت
۵۶:۵۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 37 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
2 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
5 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان جالبی بود و به دل میشینه.

1

جالب نبود . اما برای بچه های ۵ و ۶ ساله خوبه .

5

خخخخخخخخخخخخییییییلی عالیبود هزار ستاره هم براش کمه

2

سلام پسرهای ۱۰ و ۸ ساله من خیلی دوست دارن در ضمن راوی این کتاب عالی . .

5

عالئیییییئیییییییییییییییییییییییییییییییییییییئییییییییییییییییییییئیی

5

راوی عالی روایت میکنند... مجموعه داستان هم پر از ماجراجویی دلچسب.

5

پسرم هفت ساله م دوست داشت

5
حال‌خوب‌کن ✨
آموزنده 🦉

کتاب خیلی خوبی بود اکثر جلداشو خوندم و به همتون پیشنهاد میکنم😉

5

خیلی عالی بود . ? مخصوصا آخرش

5

بعد از این کتاب، دخترم شیطون بود شیطونتر شد

نمایش 12 نقد دیگر
4.6
(38)
آموزنده 🦉 (2)
40,500
٪30
28,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جشن شکلات
٪30
جشن شکلات
مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب دوم
واوخوان
4.6
(38)
آموزنده 🦉 (2)
40,500
٪30
28,350
تومان