0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دانشمند دیوانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دانشمند دیوانه

مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب دهم
نویسنده:
دن گاتمن
درباره دانشمند دیوانه

کتاب صوتی دانشمند دیوانه (نام انگلیسی: Mr. Docker is off his rocker) دهمین کتاب از مجموعه مدرسه پرماجرا نوشته دن گاتمن است. داستان‌های این سری کتاب از زبان پسری به نام ای جی روایت می‌شود که از مدرسه متنفر است؛ اما لحظات جالبی را آن جا می‌گذراند. او یک رقیب هم در مدرسه دارد که اسمش آندره است و عاشق درس خواندن ومدرسه است.

روزی یک دانشمند دیوانه به مدرسه پرماجرا می‌آشد و قرار است معلم علوم شود! او که آقای داکر صدایش می‌زنند از دید همه‌ دانش‌آموزان یک معلم دیوانه است. آقای داکر آزمایش‌های احمقانه انجام طراحی می‌کند و گاهی هم قهقهه‌های شیطانی سر می‌دهد! او یک اتومبیل هم اختراع کرده است که با سیب‌زمینی کار می‌کند و سیب زمینی موبیل صدایش می‌زند! از نظر این دانشمند دیوانه هر چیزی علمی است و کارهایش و توجه سوال برانگیزش به همه چیزهای اطراف، مدام باعث تعحب بچه‌ها می‌شود! کارهایی که آقای داکر انجام می‌دهد نظر ای جی را راجع به کلاس علوم تغییر داده و به نظرش دیگر علوم برای خل‌وچل‌ها نیست! بلکه برای خل‌وچل‌های باحال است!

معرفی دن گاتمن

دن گاتمن (Dan Gutman) نویسنده متولد اکتبر 1955 در نیویورک آمریکا است. او قبل از نوشتن برای کودکان، به مدت 15 سال برای بزرگسالان مقالاتی در روزنامه‌ها و مجلات و فیلمنامه و کتاب می‌نوشت ولی علاقه اصلی‌اش کار در حوزه کودک ونوجوان است. دن گاتمن در پی نگارش مجموعه مدرسه پرماجرا به شهرت رسید. او به جز این سری کتاب مجموعه‌های دیگری نیز مثل  Genius Files،Baseball Card Adventure  برای کودکان نوشته است که موردتوجه قرار گرفته‌اند. این نویسنده آمریکایی هدفش را از نوشتن کتاب‌های کودکان این‌طور بیان می‌کند: «هدف من بچه‌هایی هستند که به خواندن کتاب علاقه‌ای ندارند و امیدوارم آن‌ها از مطالب من لذت ببرند.» گاتمن تا به ‌حال 19 جایزه کتاب ایالتی را برنده شده و 92 بار برای دریافت همین جایزه نامزد شده است.

چرا باید کتاب دانشمند دیوانه را بخوانیم؟

دانشمند دیوانه دهمین کتاب از میان 21 اثر مجموعه مدرسه پرماجرا (My Weird School) است که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب و خواندنی است. حتی اگر اهل مطالعه نباشند این کتاب را تا انتها دنبال می‌کنند. دانش‌آموزان مدرسه پرماجرا بازیگوش هستند و به هر کاری جز درس‌خواندن علاقه دارند! ورود آقای داکر، معلم عجیب و غریب درس علوم به مدرسه، داستان‌های جدیدی را برایشان ایجاد می‌کند. اتفاقاتی که در کتاب به تصویر کشیده می‌شوند بامزه و خنده‌دار هستند و مخاطب را سرگرم می‌کند. این کتاب می‌تواند یک هدیه هیجان‌انگیز برای کودکان ونوجوانان باشد.

کتاب صوتی دانشمند دیوانه نوشته دن گاتمن با ترجمه محمود مزینانی توسط واوخوان منتشر شده است. این کتاب در دسته‌بندی کودک در فیدیبو در دسترس است.

در بخشی از کتاب دانشمند دیوانه می‌شنوید:

به همراه خانواده‌ام به کنار دریا رفتیم. توی این مدت من حتی یک بار هم من به فکر مدرسه نیفتادم. خیلی خیلی باحال بود اما بالاخره دوشنبه بدترین روز هفته از راه رسید. وقتی سوار اتوبوس مدرسه شدم، خسته و کسل بودم. چون مجبور شده بودم صبح به اون زودی از خواب بیدار بشم. به خانم کرمل راننده اتوبوس‌مون گفتم: صبح بخیر! خانم کرمل هم در جوابم گفت: بینگل بو. در زبان مخصوص اون یعنی سلام. خانم کرمل اصلا حال عادی نداره. تمام بچه‌هایی که سوار اتوبوس بودند، وسایل عجیبی روی پاهاشون گذاشته بودن. یکی تا از بچه‌ها دو بطری آب معدنی رو بهم چسبونده بود و اون‌ها رو تکون می‌داد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب دانشمند دیوانه

اگر کودک و یا فرزند نوجوان شما از شنیدن کتاب دانشمند دیوانه لذت بردند، کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
101.۲۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۳:۱۱
نویسندهدن گاتمن
مترجممحمود مزینانی
راویشرگان انورزاده
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۱.۲۰ مگابایت
۰۱:۱۳:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 71 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
78 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
4 ٪
44 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی خیلی عالی صدای راوی خیلی دلنشین است و کتاب خیلی طنزی هست ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

5

اگر بچه ی من دید که ای جی حروف اول ای جی توی لغتنامه ی آندره آ عکس آندره ا کشید و وصل کرد من میروم به آقای داکرز میگوید

5

دخترم خیلی دوست داره صدای راوی بسیار خوب و دلنشین است

5

بله

5

دخترم ۶سالشه این کتابا تو ۴_۵ شب هر شب یکی دو تا فصل براش پخش کردم خیلی خوشش اومد

5

خیلی خیلی باحاله این هم آموزنده هست و هم خنده دار

4

صدای گوینده خیلی به نقش میاد

5

باسلام کتاب صوتی دانشمند دیوانه را به همه توصیه میکنم 💗

5

عالی خیلی خوب واقعا برای من خوب بود برای ۷ساله ها تا ۹ساله ها خیلی قشنگ است

5

عالی

نمایش 34 نقد دیگر
4.6
(71)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
40,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دانشمند دیوانه
دانشمند دیوانه
مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب دهم
واوخوان
4.6
(71)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
40,500
تومان