0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معلم تازه کار
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی معلم تازه کار

مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب ششم
نویسنده:
دن گاتمن
درباره معلم تازه کار

در دبستانی دوست‌داشتنی اتفاقات جالب و مهیجی می‌افتد. راوی این داستان‌ها پسرکی بامزه به نام ای جی است. ای جی باور دارد که از مدرسه بدش می‌آید اما این‌گونه نیست. در کتاب صوتی معلم تازه کار، خانم دی‌زی معلم همیشگی بچه‌های دبستان به کلاس آن‌ها نمی‌آید و معلم جایگزینی برایشان در نظر گرفته می‌شود.

درباره نویسنده کتاب صوتی معلم تازه کار، دن گاتمن

دن گاتمن در 19 اکتبر سال 1955 در ایالت نیویورک آمریکا دیده به جهان گشود، او یک سال بعد به همراه خانواده‌اش . هنگامی‌که او سیزده سالش بود پدرش خانواده را ترک می‌کند. مادر دن که پیش از این خانه‌دار بود برای گذران زندگی و نگهداری از فرزندانش منشی شد. دن یک خواهر بزرگ نیز داشت. دن دوره دبیرستانش را در مدرسه  ویلزبورگ گذراند. او در سال 1977 و در سن 22 سالگی از دانشگاه  راتجز در رشته روان‌شناسی فارغ‌‌التحصیل شد و پس از آن به سراغ تحصیلات تکمیلی در رشته روان‌شناسی رفت. فعالیت حرفه‌ای دن در زمینه نویسندگی از سال 1980 آغاز شد. دن به نوشتن داستان برای کودکان علاقه بسیاری دارد و در 40 سال فعالیت حرفه‌ای خود چندین مجموعه داستانی دنباله‌دار برای کودکان نوشته است. او در حال حاضر 65 سال دارد و در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند.

درباره کتاب صوتی معلم تازه کار

کتاب صوتی معلم تازه کار دارای 11 فصل به هم پیوسته است. اتاق اشیای رایگان، معلم جانشین، یک‌دیگر را بهتر بشناسیم، نمی‌خوام کلم منفجر شه، خبرهای خوب از فصل‌های این کتاب هستند. بچه‌ها با آمدن معلم جدید، با چالش‌های عجیبی روبرو می‌شوند، بچه‌ها معلم قبلی‌شان را دوست داشتند و رفتارهای خانم تاد برایشان مبهم است. بچه‌های کلاس فکر می‌کنند  شیطنت‌هایشان سبب شده است که خانم تاد رفتارهای غلط و نامناسب بچه‌ها را روی دفترچه یادداشتی ثبت کند. اما وقتی به یادداشت‌های خانوم تاد مراجعه می‌کنند می‌فهمند که خانم تاد برای نوشتن کتابی درباره کودکان به جای خانم دی‌زی آمده است تا بتواند از رفتارهای آن‌ها برای نوشتن کتابش الهام بگیرد. این کتاب لحن طنز و بامزه‌ای دارد. این کتاب شخصیتی به نام آندرئا دارد که نقطه مقابل ای جی است، او مدرسه را دوست دارد، مودب است و خوب درس می‌خواند او و ان جی همیشه در کلاس با یک‌دیگر در نزاع و دعوا هستند،  ان ججی در این یادداشت دوستانی صمیمی به نام مایکل  و آرتور دارد.  بچه‌ها در آخر این داستان کاری می‌کنند که معلم جدیدشان از مدرسه فرار کند و از آن‌جا برود.

کودکان با خواندن این داستان یاد می‌گیرند که لازم است به معلمان خود احترام بگذارند و آن‌ها را دوست داشته باشند و نباید به وسایل دیگران بدون اجازه دست بزنند. لحن صمیمانه و طنز این کتاب سبب می‌شود که نکات تربیتی آن در ذهن کودکان نهادینه و تثبیت شود.

درباره ترجمه کتاب صوتی معلم تازه کار

کتاب صوتی معلم تازه کار، کتاب ششم از مجموعه مدرسه پرماجرا است. این کتاب توسط خانم نسرین شاملو ترجمه شده است. این ترجمه روان و وفادار به متن اصلی سبب می‌شود تا شنوندگان از گوش دادن به آن لذت ببرند. گوینده این کتاب جذاب و مهیج شرگان انورزاده نام دارد.  خانم شرگان انورزاده از سال 87 در حوزه گویندگی کتاب صوتی فعالیت می‌کند و گوینده‌ای شناخته شده به شمار می‌آید. او می‌تواند به خوبی حس شخصیت‌های داستان را به شنودگان انتقال دهد، او کار گویندگی سی کتاب مختلف را انجام داده است. کتاب صوتی معلم تازه کار توسط انتشارات واوخوان منتشر شده است.

گوش دادن به کتاب صوتی معلم تازه کار را به چه افرادی توصیه می‌کنیم؟

این کتاب برای گروه سنی کودکان و نوجوانان مناسب است و دانش‌ آموزان مدرسه ابتدایی از گوش دادن به آن لذت خواهند برد. از سوی دیگر توصیه می‌شود که معلمان و آموزگاران نیز این کتاب را گوش دهند تا با الگوگیری از نکات تربیتی موجود در آن بتوانند ارتباط بهتری با کودکان و دانش‌آموزان کلاس خود برقرار کنند.

در بخشی از کتاب صوتی معلم تازه کار می‌شنویم

اون روز توی مدرسه، ناهار ماکارونی و گوشت داشتیم ولی من همیشه از خونه غذا میارم حتی اگه در زمان قحطی و در قطب جنوب زندگی کنم بازم غذای مدرسه رو نمی‌خورم رایان شیرینی مربایی‌اش را بهم داد و منم در مقابل اون انگورامو بهش دادم چون میوه‌های هسته‌دار رو دوست ندارم رایان هر چیزی رو می‌خوره او ن حتی یک‌بار تیکه‌ای از تشک صندلی رو خورد. به نظر همه ما خانوم تاد بیش از حد خوشحال بود. مایکل گفت تا حالا کسی رو به خوشحالی اون ندیده، من گفتم آدمایی که همیشه خوشحالن عجیب و غریبن. رایان پرسید متوجه شدید که خانوم تاد همش داشت لبخند می‌زد؟ احتمالا وقتی شست پاش اتفاقا به جایی می‌خوره بازم... اون هیچ وقت شانس تموم کردن جمله‌اش رو پیدا نکرد چون در همون لحظه صدای آقای کلاوسف از بلندگو دراومد. آقای کلاوسف گفت لطفا توجه کنید هوا بارونیه بنابراین زنگ تفریح رو داخل کلاس می‌گذرونید لطفا بعد از ناهار به کلاس‌هاتون برگردید .همه هوار کشیدن، حتی دخترا..اااااهه..لعنت به این شانس از زنگ تفریح توی کلاس متنفرم. زنگ تفریح تنها بخش جالب روزه. حالا مجبوریم با معلم خل‌وضعمون خانم تاد توی کلاس بمونیم. بعد از تمیز کردن میزها من و رایان و مایکل مسابقه گذاشتیم که چه کسی کندتر به کلاس میره من برنده شدم خانم تاد هیجان‌زده درس می‌داد و بیخودی دور کلاس می‌چرخید. رایان پرسید: مجبوریم بازم درس یاد بگیریم؟ خانوم تاد گفت البته که نه، الان زنگ تفریحه بیایین بازی کنیم. مایکل پرسید می‌تونیم دزد و پلیس بازی کنیم؟ من دزد می‌شم. خانوم تاد گفت این بازی خطرناک به نظر می‌رسه، یه بازی دیگه چطوره؟ رایان گفت بیایید بازی جنگی بکنیم، دخترا در مقابل پسرا، بنگ بنگ، شما مردین. خانم تاد پرسید کسی می‌تونه بازی بدون تیراندازی پیشنهاد بکنه؟ من پیشنهاد دارم می‌تونیم ناسکار بازی کنیم. ناسکار تیراندازی نداره، خانم تاد گفت من هیچ وقت اسم این بازی رو نشنیدم، چطور ناسکار بازی می‌کنین؟  من به خانم تاد گفتم به صورت دایره دور اتاق می‌چرخیم و هر چند دور یک بار همدیگر رو له می‌کنیم. خانم تاد گفت خیلی خشن به نظر می‌رسه، من گفتم خیلی هم باحاله. می‌دونستم که اگه ما سریع یک بازی پیشنهاد نکنیم یکی از دخترا پیشنهاد بازی بی‌مزه رو میده. من پیشنهاد دادم یه بازی خوب دیگه هم بلدم که می‌تونیم بازی کنیم اسم این بازی چه کسی آروم‌تر ضربه میزنه است. خانم تاد گفت خوبه این بازی خشن به نظر نمی‌رسه.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
60.۷۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۶:۰۳
نویسندهدن گاتمن
مترجمنسرین شاملو
راویشرگان انورزاده
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰.۷۷ مگابایت
۰۱:۰۶:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
5
ستاره
87 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خیلی خوب بود اما من نمیتونستم ذخیره بکنم ?? در کل خوب بود ولی من به فیدیبو توصیه میکنم ☕ که داستان های صوتی بیشتری بزاره مثلا من میخواستم ? که جودی دمدمی صوتی باشه البته من همه ی جودی را خواندم ? اما دوست دارم بشنوم ? این نظر من بود بلاخره ما باید یک مبلغی را به فیدیبو بدیم

5

از نظر من خیلی باهال بود . ولی فقدر یه چندتا کلمات داشت که یکم بد بود مثل متنفرم و ..... . ولی هر جور هست هم طنز بود هم خیلی چیز ها هم یاد داد این کتابه

5

عالییییی ?????????????? من کلی دنبال کتابش بودم تا اینکه اینجا پیدا کردم من کلی از جلد هاشو خوندم مثلا مثل = جنگ غذا _ معلم شعبده باز _ شب شیطنت و....... بازم بزارین کتاباش خیلی خوبن

5

معرکه هست من ۴۰ فصلشو دارم که چون ۳ تاش رو پیدا نکردم برای همین تو گوشی خونم

5

ترجمه و اجرای بسیار عالی...چند جلدش رو گوش دادم و از واقعا لذت بردم .برای گروه سنی کودک و نوجوان عالیه

5

خوبه ولی ‌یه کلماتی داره که گاهی بچه ها ربی هوا تکرار میکنن

5

خیلی جالب بود اصلا کسل کننده نبود. دو بار گوشش دادیم بقیه کتابهای این نویسنده رو هم میگیرم.

5

کتاب خوب و قشنگی است و من این کتاب را بسیار دوست دارم.

5

عالییییی. فقط به نویسنده اش بگید یک جلد جدید بنویسد

5

بسیار عالی و کیفیت خواندن هم عالیست?

نمایش 11 نقد دیگر
4.8
(32)
40,500
٪30
28,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معلم تازه کار
٪30
معلم تازه کار
مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب ششم
واوخوان
4.8
(32)
40,500
٪30
28,350
تومان