0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم

درباره چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم

کتاب صوتی «چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم» به شما یادآوری می‌کند برای هر فعل کوچک و بزرگی، در هر موقعیتی، هر جایگاهی و به طور کلی همه‌ی لحظات زندگی‌مان، ما با دیگر انسان‌ها یا گروه‌ها ارتباط می‌گیریم و سعی داریم به نحوه‌ای درست و ثمربخش ارتباط ایجاد، پیگیری و به انجام برسانیم. ارتباط‌ها فقط گفتن و شنیدن نیست، هر اشاره دست‌مان، درخشش در چشمانمان، تکان ابروی ما، خبر از وضعیت درونمان می‌دهد و جنبه‌ای از ارتباط را باز می‌کند. باید به خاطر داشت که جنبه‌های ارتباط‌ها می‌تواند بر لحظات یا حتی سال‌های بعدی زندگی‌مان، کارمان، موفقیت‌هایمان و رویاهایمان اثر بگذارد و بیشتر وقت‌ها ناخودآگاه اند و کنترلی بر آن‌ها نداریم؛ بدین سبب یادگیری نوع ارتباط، برخورد و تسلط تن صدا یا بدن‌مان، امری مهم است که می‌تواند پیام‌ها همان‌گونه که خودمان انتظار داریم هدایت کنیم تا به مخاطب‌مان شفاف و در جهت درست برسد. به این صورت است که هم همواره رفتارهای ما شکلی احترام‌آمیز بی‌نقص به خود می‌گیرد و هم زمانی که صرف می‌کنیم، کمینه و پر بهره خواهد بود. نویسنده‌ای که توانسته چنین کتاب صوتی خوبی را بیافریند، خانم «الیزابت کونکه» است. کتاب اصلی در آمریکا به سال ۲۰۱۵ از سوی انتشارات For Dummies انتشار یافته است.

این کتاب در ایران به مدد انتشارات آوند اندیشه به بازار نشر و کتاب عرضه شده است. قلم آقای حسین سلیمانی نیز برای برگردان کتاب به فارسی کوشیده و با صدای خانم سحر بیرانوند نسخه‌ی صوتی کتاب آماده شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.  در وب‌سایت فیدیبو، در بخش روانشناسی می‌توانید این کتاب صوتی را دریافت کنید.

درباره‌ی الیزابت کونکه

الیزابت کونکه (Elizabeth Kuhnke) مشهور به لیندسی نویسنده، مجری و کارشناس تلویزیون و رادیو، سخنران و مربی موفقیت، اعتماد به نفس، زبان بدن و ارتباطات موثر، آمریکایی است. وی در جوانی هنر و تئاتر در دانشگاه نوادا تحصیل کرده بود ولی در دهه نود میلادی مجدد به دانشگاه نورث‌وسترن رفت و در رشته‌ی سخنرانی و ارتباطات مدرک کارشناسی دریافت کرده است.

وی در سال ۲۰۰۰ موسسه ارتباطاتی کونکه را بنیان نهاد. کونکه سال‌هاست که می‌کوشد، به افراد آموزش دهد چگونه ارتباط خود بهتر و موثرتر کنند، عزت نفس خود بالا ببرند و در کل در زمینه‌های خودیاری به افراد کمک می‌کند، ولی نویسنده و سخنران پر کاری است و در طول سال معمولا در سفر است ولی به عمده در فلوریدای آمریکا تمرکز دارد و همان‌جا زندگی می‌کند. از وی ده‌ها مقاله و کتاب و برنامه صوتی و تصویری در دسترس است که برای نمونه می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

دو دلیل که باید کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم بشنویم؟

  • موفقیت و اثر گذار بودن شخصیت افراد اتفاقی نیست، با اصول پایه‌ای و روش‌های موثر را آموخت، ارتباط صحیح و برخورد درست، از این همین اصول است که نویسنده‌ی کتاب کوشیده با زبانی ساده مخاطبان را با آن آشنا سازد.
  • اگر کسی هستید که نیاز دارید خود بیشتر معرفی کنید، شبکه‌ی ارتباطی کاری یا حتی عاطفی خود گسترش دهید، چاره‌ای ندارید از راه صحیح آن یعنی برخورد و آشنایی بیشتر با افراد اجتناب نکنید، باید در اولین برخوردها اثرگذاری و کاریزمای خود را نشان دهید، به همین شکل لازم است که از کتابی مانند این اثر کونکه بهره ببرید و بهتر به آن گوش فرادهید.

در قسمتی از کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم می‌شنویم؟

افرادی که در برقراری ارتباط موفق اند، تلاش می‌کنند قبل از اینکه دیگران درکشان کنند، آنها دیگران را بفهمد، آنها نه تنها آنچه را افراد با کلمات‌شان می‌گویند، متوجه می‌شوند بلکه آنچه را که دیگران و خودشان با زبان بدن، واکنش‌های عاطفی و کیفیت صدا ابراز می‌کنند، تشخیص می‌دهند. اگر تنها یک پیام باشد که شما باید از این کتاب گویا بگیرید -گرچه امیدوارم پیام‌هایی که بسیار بیشتری در یابید- این است که یادتان باشد انتقال اطلاعات تمام جنبه‌های شخصیت، ذهنیت، گوش‌ها، چشم‌ها و نیز حالات چهره و دهان، نحوه ایستادن اشارات و حرکت کلی قدرت آن‌ها را در بر می‌گیرد.

سه پیشنهاد برای شنوندگان کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم

خواندن یا شنیدن کتابی مانند این اثر خانم کونکه شروع یک مسیر است، باید آن را پی‌گرفت تا بتوان در مسائل و کارهایی در این کتاب‌ها ذکر شده، مسلط شد؛ از این رو، ممکن است پیشنهادهای ما برای علاقه‌مندان کارگشا باشد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
32.۸۸ مگابایت
مدت زمان
۴۷:۱۹
نویسندهالیزابت کونکه
مترجمحسین سلیمانی
راویسحر بیرانوند
ناشرانتشارات آوند دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۲.۸۸ مگابایت
۴۷:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی در رابطه با برخورد با دیگران الخصوص در محیط کار را بازگو میکند ولی انتظار داشتم مثال بیشتری داشته باشه و متن کتاب انقد خشک نباشه

5

به نظرم واقعا عالی بود، شمرده و صدای ارام بخش. این کتاب نباید شنیده و یا خوانده شود باید تمرین شود وگرنه فایده ای ندارد.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
آموزنده 🦉

حرف نداشت کسایی ک مشکل برقراری ارتباط دارن این کتاب میتونه خیلی براشون مفید باشع مخصوصا پانزده دقیقه اخر ،

5

۱۰/۸ کتاب بسیار خوبیه در زمینه خودش. گوینده هم بسیار خوش بیان و شیوا مطالب رو میخونن. موفق باشید

5

خانم بیرانوند چه صدای زیبا و چه بیان زیبایی دارید♥️ پاینده باشید

1

نمونه کتاب کاملا بی محتوی وغیر قابل استفاده بود

4

شیوا و روان اجرا شده است در رساندن پیام .تشکر

5

راوی عالیه. کتاب هم مختصر مفید، خیلی خوب

4

کتاب خوبی هست و نکات آموزنده ای داره .

5

کتابی مختصر و مفید با گوینده ای خوب.

نمایش 4 نقد دیگر
4
(30)
آموزنده 🦉 (1)
20,250
٪10
18,225
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم
٪10
چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم
الیزابت کونکه
انتشارات آوند دانش
4
(30)
آموزنده 🦉 (1)
20,250
٪10
18,225
تومان