0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شنونده ی بهتری باشید
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شنونده ی بهتری باشید

درباره شنونده ی بهتری باشید
- درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی شنونده‌ی بهتری باشید: آیا تابه‌حال شده بخواهید نظرتان را بگویید بی‌آنکه کسی درمورد آنچه می‌گویید، ارزیابی یا قضاوتی داشته باشد؟ آیا دلتان می‌خواهد نیازها، ارزش‌ها و احساساتتان را رک‌وپوست‌کنده بیان کنید بی‌آنکه ترس از تلافی داشته باشید؟ درباره‌ی مطرح‌کردن یک درخواست چطور، آیا می‌خواهید شنوندگان، پیامتان را آن‌گونه تعبیر ‌کنند که شما می‌خواهید؟ اگر پاسختان به هریک از سؤال‌های فوق مثبت است، دیگر تنها نیستید. در اغلبِ مواقع، مردم هنگام گوش‌دادن، حواسشان پرت می‌شود و به چیز دیگری فکر کرده یا روی چیزی تمرکز می‌کنند تا به یکی از چیزهایی که شنیده‌اند، پاسخ بدهند؛ اما اگر شما گوش‌دادن فعال را تمرین کنید، ‌آن وقت فقط روی گوینده تمرکز می‌کنید و در همان حال که دیدگاه خودتان را کنار می‌گذارید، به حرف‌های گوینده توجه کرده و واکنش نشان می‌دهید. قضاوت شخصی خود را به بعد موکول می‌کنید و عواملی را که از درون، مایه‌ی حواس‌پرتی شما می‌شوند کنار می‌گذارید تا توجهتان را به‌طور کامل و عاری از تعصب،‌ به شخص گوینده اختصاص دهید. الیزابت کونکه در این میکروبوک صوتی تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد تا با کمک آن‌ها همان طور به دیگران گوش دهید که می‌خواهید به شما گوش دهند و شنونده‌ی بهتری باشید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
27.۹۳ مگابایت
مدت زمان
۴۰:۰۹
نویسندهالیزابت کونکه
مترجمحسین سلیمانی
راویمحسن معانی
ناشرانتشارات آوند دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷.۹۳ مگابایت
۴۰:۰۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

اول از همه اینکه گوینده کارشون عالی بود و صدای بسیار زیبایی هم داشتن. حین انجام کارم گوش دادم و مطالب خوبی داشت . با اینکه احتمالا نکات زیادیش رو همه رعایت میکنن ناخوداگاه یا خوداگاه، اما خب میتونه باعث شه حواسمون رو روی یه سری مسائل بیش از پیش جمع کنیم ، مثل طرز فکر و دیدگاه و حس طرف مقابل نسبت به موضوع مورد بحث و زبان بدن اون هنگام بیان حرف ها . نکته مهمیه که هنگامی که داریم به حرف های طرف مقابلمون گوش میدیم ، از هرگونه قضاوت شخصی پرهیز کنیم و اجازه بدیم حرف طرف مقابل تمام بشه ، سه ثانیه مکث کنیم و بعد شروع به پاسخ دادن کنیم . و از سوالاتی استفاده کنیم برای درک بهتر موضوع ، یا گرفتن اطلاعات بیشتری که طرف مقابل ممکنه از گفتنش امتناع کرده باشه . بهتره از سوالاتی استفاده کنیم که پاسخشون با آره یا نه نیست ، مثل کجا ، کی و... ترجیحا از سوالاتی که با چرا..؟ آغاز میشن پرهیز کنیم که حالت تدافعی به فرد مقابل القا نشه.

5

برای گوش دادن حین پیاده روی دانلود کردم اما اینقدر خوب بود که چندین بار گوش دادم. نکات ساده در عین حال مهمی که ممکنه ازش غافل باشیم. صدای گوینده و نحوه ی بیانشون هم بی تاثیر نبود در پنج ستاره دادن?

5

wow خوب بودن محتوای کتاب یک طرف صدای راوی عجب صداییه. چقدر قشنگ متن رو درک کرده و میخونه مرسیییییی لطفا کتابهای بیشتر با صدای اقای حکیم معانی???

5

خلاصه بود و نکات مفید زیادی در همین چند دقیقه انتقال داده میشه

4.6
(9)
20,250
٪10
18,225
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شنونده ی بهتری باشید
٪10
شنونده ی بهتری باشید
الیزابت کونکه
انتشارات آوند دانش
4.6
(9)
20,250
٪10
18,225
تومان