0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قانون جذب
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قانون جذب

با این قانون الهام بخش زندگی ات را تغییر بده و به خواسته هایت برس
نویسنده:
مایکل لوسیر
ناشر:
ماه آوا
درباره قانون جذب

این ضرب‌المثل را بسیار شنیده‌ایم که می‌گویند: (نفوس بد نزن). نفوس بد نزن دقیقا به همین معنا است که افکار منفی نداشته باش، انرژی منفی منتشر نکن تا اتفاقات بد رخ ندهد. این دقیقا همان مصداق قانون است. در خیلی از مواقع برایمان پیش آمده است که چیزی را که عمیقا خواسته‌ایم بعد از مدتی تلاش به طرز معجزه‌آسایی بدست آورده‌ایم. قانون جذب به ما یاد خواهد داد که معجزه‌ای در کار نیست. همه‌چیز با جذب درست، فکر درست و خواستن ممکن خواهد شد.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون جذب

در کتاب صوتی قانون جذب نویسنده به شکا یاد خواهد داد که سطح زندگی خود را با درست و صحیح فکر کردن و برنامه‌ریزی درست ارتقا دهید. هیچ‌چیز یهویی و بدون دلیل اتفاق نمی‌افتد و رخدادهای اطراف شما همگی با دلیل و منطقی خاص پیش می‌آیند. در کتاب قانون جذب مایکل لوسیر در ابتدا به صورت علمی قانون جذب را با توجه به قوانین پایستگی انرژی اثبات کرده است و با توجه به قوانین حاکم بر اتم‌ها به شکا می‌آموزد که خیلی مراقب انرژی‌هایی که از خود ساطع می‌کنیم باشیم.

در بالا از اتفاقاتی گفتیم که ممکن است برایمان رخ بدهد. چیز‌هایی را می‌خواهیم بدست آوریم در حالی که احتمال آن بسیار پایین بوده است. در کتاب صوتی قانون جذب، متوجه خواهید شد که چطور قانون جذب در رسیدن شما به خواسته‌هایتان کمک خواهد کرد. در نتیجه یاد خواهید گرفت که چگونه آگاهانه‌تر از قانون جذب استفاده کنید و قدم به قدم به خواسته‌هایتان نزدیک‌تر شوید.

ما می‌توانید همه چیزهایی را که علاقه دارید را به دست بیاورید و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید. شما با قدرت جذب هر روز به خواسته‌های بیشتری دست پیدا می‌کنید و رویدادهای بد کمتری برایتان اتفاق می‌افتد. در پایان شغل، رابطه، تعطیلات و زندگی مورد علاقه‌ای را برای خودتان رقم می‌زنید و به تمام آرزوهای بزرگ و کوچیک خود می‌رسید. پس با استفاده از تکنیک‌های بسیار جذاب و کاربردی موجود در این اثر، با قدرت به سوی خواسته‌های خود قدم بردارید. مطمئن باشید که شما هم به راحتی می‌توانید یک زندگی ایده‌آل داشته باشید.

کتاب صوتی قانون جذب قوانین مورد نیاز شما را برای تجربه‌ی یک زندگی بهتر به صورت مرحله به مرحله توضیح داده است و شما را تا رسیدن به سطح خوبی از این توانمندی همراهی می‌کند. این کتاب صوتی ۸ بخش دارد و ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه باید برای آن وقت بگذارید.

درباره‌ي مایکل لوسیر نویسنده کتاب قانون جذب

مایکل لوسیر یک سخنران موفق در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری است. او که در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۱۹۶۲ به دنیا آمده است به مدت ۸ سال برای رفع نیازهای مالی کارمند بود. مایکل مانند هر کارمند دیگری هر روز و در مدت معلوم و مشخصی پشت میز می‌نشستد و کارهای تکراری و کسل‌ روزانه را انجام می‌داد. او که برای این نوع از زندگی و کار ساخته نشده بود، بعد از ۸ سال ار کار خود کناره‌گیری کرد. پس از آن شروع کرد به یادگیری قوانین جذب و بعد از مدتی هم آموزش آن را آغاز کرد. اوپرا وینفری،‌ مجری محبوب امریکایی او را ۴ بار به برنامه‌ی خود دعوت کرد و ویدیوهایی که از او در این برنامه‌ها بر جای ماندند توانستند به بازدید بسیار بالایی در وبسایت‌های مختلف برساند که این نشان دهنده موضوعی بود که می‌توانست همه افراد را با مایکل هم نظر کند.

آثار و کتاب‌های مایکل لوسیر را می‌توان جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها به حساب آورد که در با خواندن آن‌ها فرد می‌تواند معنای یک زندگی واقعی را بیشتر درک کنند و بدانند که چه عقایدی را وارد زندگی شخصی خود نمایند، چه بایدهایی را به انجام برسانند و از چه نبایدهایی دوری کنند. دقیقا تمامی این موارد همان‌هایی هستند که می‌توانید در سه کتاب قانون جذب، هدف زندگی تو و قانون ارتباط به آن‌ها دست پیدا کنید.

درباره‌ی ترجمه کتاب صوتی قانون جذب

کتاب قانون جذب بارها و بارها تجدید چاپ شده است و جز پرفروش‌ترین کتاب‌های قوانین جذب است. نفیسه معتکف که یکی از با سابقه‌ترین مترجمان ایرانی است، این کتاب را با دقت بالایی به زبان فارسی ترجمه کرده است. دقت بالای نفیسه معتکف در ترجمه‌ی کتاب‌های خارجی او را به یکی از پرکارترین مترجمان ایرانی تبدیل کرده است که تا کنون بیش از دویست کتاب به زبان فارسی بازنویسی کرده است. کتاب راز از راندا برن از دیگر کتاب‌های ترجمه شده توسط اوست. انتشارات درسا در سال ۱۳۹۴ نسخه‌ی چاپی این کتاب را منتشر و روانه بازار کرد و در سال ۱۴۰۰ انتشارات ماه آوا با صدای محمود هادی‌زاده، کتاب صوتی آن را نیز منتشر کردند.

هم‌اکنون می‌توانید برای دانلود کتاب صوتی قانون جذب به سایت و یا اپلیکیشن فیدیبو مراجعه کنید.

کتاب صوتی قانون جذب برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که به دنبال تغییر و بالا بردن سطح زندگی شخصی‌اش است و می‌خواهد به خواسته‌های ذهنی‌اش نزدیک شود، شنیدن این کتاب قدم اول برای او خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی قانون جذب می‌شنویم؛

تکمیل برگه ی وضوح از طریق تضاد خودت

زمینه‌ای از زندگی خودت را انتخاب کن که دلت می‌خواهد تغییر کند. در طرف الف تمام چیزهایی را که در این موقعیت معذبت می‌کند. بنویس. به عنوان مثال اگر می‌خواهی فهرست تضاد را در مورد شغل آرمانی خودت

بنویسی شاید بهتر است فهرستت شامل «ساعات کار طولانی» با «حقوق کم» باشد. آزادانه به مشاغل سابق خودت هم رجوع کن تا کمکت کند فهرست را کامل کنی. برای کامل کردن فهرست تضاد وقت صرف کن. چند روزی را به این کار اختصاص بده تا مطمئن شوی به قدر کافی در مورد تمام قسمت‌های مربوط به تضاد فکر کرده‌ای. بعد از تکمیل فهرست الف، تک تک آنه‌ا را بخوان و ازخودت بپرس: «من چه می‌خواهم؟» و بعد قسمت ب را پرکن. با استفاده از این روش. درکی بهتر از آنچه می‌خواهی به دست می‌آوری و وقتی به وضوح رسیدی, به راحتی تضادهای مربوط به هر یک را خط بزن.

مرحله‌ی دوم: ارتعاشاتت رو بالا ببر

ارتعاشاتت رو افزایش بده

بالا بردن ارتعاش صرفا به این معناست که به تو حال و هوای خوب بدهد یا احساس توجه و انرژی و تمرکز مثبت بیشتری کنی. فقط کافی نیست خواسته هایت را شناسایی کنی؛ بلکه باید هر روز هم به آن

توجه مثبت داشته باشی. در صفحات بعد چند تایی استعاره یاد می‌گیری که کمکت می‌کند مثبت بمانی. تو خودت هستی که با تصمیم گیری‌هایت پنکه‌ی خودت را به کار می‌اندازی.

خودت پنکه‌ت را به کار بیانداز؛

اگر احساساتت را با پنکه مقایسه کنی،‌ وقتی نکه روی درجه آخر کار می‌کند و باد می‌زند، تو احساس سرخوشی می‌کنی. به عبارت دیگر پنکه‌ت دارد کار می‌کند.

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
101.۹۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۶:۲۶
نویسندهمایکل لوسیر
مترجمنفیسه معتکف
راوی محمود هادی زاده
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۱.۹۹ مگابایت
۰۱:۴۶:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 40 مخاطب
پربار 🌳 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
7 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳

بسیار عالی بود . از بهترین آثاری که در زمینه "قانون جذب" دیدم . توصیه می کنم مستند "راز (secret 2006) " را هم حتما ببینید اگر تابحال ندیده اید . در مورد قانون جذب بی‌نهایت عالیه .

5

باسلام...دوستان قسمت اخری این کتاب رو بالای ۲۰ بار گوش دادم...تا قبل این تراک زیاد زیاد نتونستم ارتباط بگیرم...ولی اخرش فوق العاده بود...ایشالا موفقیت تک تک شما دوستان?

5

من کتاب فیزیکی چاکرا درمانی رو تهیه کرده بودم و مطالعه کرده بودم اما محتوای این کتاب واقعا غنی تر و تمریناتش بینهایت کاربردی تر هست و توصیه میکنم استفاده کنید

5

بسیار عالی و مفید و فوق العاده پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید که باعث تحول بسیار بزرگی در شما خواهد شد

5

بسیار عالی بود.اگه میخواهید در زندگی متحول شوید حتما این کتاب روبه اتمام برسونید.

5

ارزش وقت گذاشتن داشت ، کتاب خوبیه ، راوی هم عالی بود، مرسی فیدی جان

5

عالی بود

5

کتاب کوتاه و با ارزشی هست پیشنهاد میکنم

5

خیلی خوب بود

5

زندگیم با این کتاب عوض شده

نمایش 8 نقد دیگر
4.6
(40)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
46,800
٪30
32,760
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
قانون جذب
قانون جذب
مایکل لوسیر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون جذب
٪30
قانون جذب
با این قانون الهام بخش زندگی ات را تغییر بده و به خواسته هایت برس
ماه آوا
4.6
(40)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
46,800
٪30
32,760
تومان