0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قوانین ناپلئون
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قوانین ناپلئون

درس هایی از ناپلئون بناپارت برای موفقیت در کار و زندگی
درباره قوانین ناپلئون

کتاب قوانین ناپلئون به صورت فصل به فصل بر اساس پندها و مثال‌های ناپلئون تنظیم شده است. این پندها از سخنان و اقوال ناپلئون برداشت شده‌اند و به خواننده اصول و استراتژی‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توانند در کار و زندگی انسان‌ها مؤثر باشند. این اصول شامل مسائلی از جمله رهبری، تصمیم‌گیری، استراتژی، و تاکتیک‌های موفقیت در موقعیت‌های مختلف می‌شوند. موضوع کتاب قوانین ناپلئون مرتبط با موفقیت در کار و زندگی است. این کتاب به خواننده نشان می‌دهد که چگونه از اصول و استراتژی‌هایی که از تجربیات ناپلئون برداشت شده‌اند، برای دستیابی به اهداف خود استفاده کند و بهترین نتایج را در موقعیت‌های مختلف به دست آورد. قوانین ناپلئون یک کتاب مفید و الهام‌بخش است که به همه‌ی افرادی که به دنبال موفقیت در زندگی و کار خود هستند، توصیه می‌شود. این کتاب اصول و تجربیات مهمی را ارائه می‌دهد که می‌توانند به تحقق اهداف شخصی و حرفه‌ای کمک کنند و برای خوانندگان خود، یک منبع ارزشمند از آموزه‌های ناپلئون بناپارت باشد.

درباره ویلیام دیتریش

ویلیام دیتریش نویسنده و تاریخ‌نگار معروفی است که در سال 1971 در آمریکا متولد شد. تحصیلات او در زمینه تاریخ و علوم اجتماعی است و به عنوان یک محقق و نویسنده با استفاده از رویکردهای تاریخی و تحلیلی، به بررسی موضوعات مختلفی پرداخته است.

کتاب‌های دیگر ویلیام دیتریش شامل:

·      بی‌بی‌آی در دنیای جدید: تاریخچه شبکه‌ای که جهان را تغییر داد

·      ژاپن: تاریخ و فرهنگ

·      هنر جنگ: تأملی بر معنای جنگ در جوامع انسانی

·      من و سیاست: داستان تغییرات در سیاست خارجی آمریکا

·      تاریخ جهان در چشم اقتصاد: از اوج امپریالیسم تا گلوبالیسم

چرا باید این کتاب را بخوانیم

کتاب قوانین ناپلئون یک اثر ارزشمند است که از نگاه تاریخی به زندگی و اقدامات ناپلئون بناپارت می‌پردازد و درس‌هایی برای موفقیت در زندگی و کار از او می‌آموزد. این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا از زوایای مختلفی به موفقیت و شکست‌های ناپلئون نگاه کند و از تجربیات او بهره‌برداری کند.

در بخشی از کتاب قوانین ناپلئون می‌خوانیم

دشمنان ناپلئون او را متهم می‌کردند به اینکه به‌دنبال هیچ‌چیز نیست غیر از سلطه بر دنیا و بزرگ جلوه دادن خودش. همه با کاریکاتوری که از شخصیتش ساخته‌اند، آشنایی داریم: قدکوتاه، راسخ، دیوانه قدرت و ناشکیبا. از آن آدم‌هایی که ورد زبانشان «من» است. این‌ها تا حدودی حقیقت دارند. (هرچند، همان‌طور که بعدتر خواهیم دید، قدش به نسبت میانگین قد مردم فرانسه در آن دوران، کاملاً متوسط بود).

با این‌حال، این خلاصه از خصوصیات که توسط دشمنانش (مثلاً انگلستان) نشر داده شده، با تصویری که ناپلئونِ فوق‌موفق از خودش داشت، فرق می‌کرد. بلندپرواز؟ شک نکنید. شیفته افتخار؟ بله، چون او به شهرت زنده بود. تشنه قدرت؟ این نقل‌قولش را بخوانید: «قدرت معشوقه من است. برای به‌دست آوردنش سخت‌تر از آن تلاش کرده‌ام که اجازه دهم کسی از چنگم درش بیاورد.

اما او اعتقاد داشت که نه‌تنها به‌خاطر خودش یا حتی فرانسه، بلکه برای آرمان‌های انقلاب فرانسه می‌جنگد. او زمانی گفت: «انقلاب آرمانی است که برای خودش سرنیزه پیدا کرده. انقلاب خود من هستم.

معنی این حرف چه بود؟ آرمان‌های انقلابی‌ای که ناپلئون پایه‌گذاری و اجرا می‌کرد، شامل پایان دادن به فئودالیسم، رواج شایسته‌سالاری به‌جای نسب‌سالاری، مدارس سکولار، آزادی مذهبی، تساوی در برابر قانون، حقوق مالکیت، مدیریت شرافتمندانه و کارآمد، و حمایت از علم و هنر بودند...

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب قوانین ناپلئون

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

·      کتاب نیروی حال نویسنده اکهارت تله

·      کتاب متقاعدسازی  نویسنده جمال قمری

·      کتاب هنر پسرداری نویسنده استیو بیدالف




شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
904.۶۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
191 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۲:۰۰
نویسندهویلیام دیتریش
مترجم رضا اسکندری آذر
ناشرگوتنبرگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Napoleon's rules
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
52,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۰۴.۶۲ کیلوبایت
۱۹۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

راهنمای کامل زندگی و رهبری

4

حقایقی جالب از ناپلئون برات روشن میکنه

4.5
(2)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قوانین ناپلئون
٪50
قوانین ناپلئون
درس هایی از ناپلئون بناپارت برای موفقیت در کار و زندگی
گوتنبرگ
4.5
(2)
19,000
٪50
9,500
تومان