0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کار کار انگلیسی هاست
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کار کار انگلیسی هاست

چرا ایران به ما بی اعتماد است؟
نویسنده:
جک استراو
درباره کار کار انگلیسی هاست

کتاب صوتی کار کار انگلیسی هاست

کتاب صوتی کار کار انگلیسی هاست اثری از جک استراو، یک مجموعه از مقالات، مصاحبه‌ها، داستان‌ها و افکار نویسنده درباره زبان انگلیسی و رابطه‌ای که انسان‌ها با این زبان دارند، را گردآوری می‌کند. این کتاب سیاسی به شیوه‌ای خوش‌سبک و با عمق فراتر از چرایی‌های زبانی، در مورد تأثیر زبان انگلیسی بر زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها تبادل اندیشه می‌کند.

موضوع اصلی کتاب کار کار انگلیسی هاست بیان اهمیت زبان انگلیسی در جهان معاصر و تأثیر آن بر تبادل فرهنگ، اطلاعات، و ارتباطات جهانی است. نویسنده با مروری بر تاریخچه انگلیسی و نقش آن در فرهنگ و تجارت، به تحلیل تغییرات و تحولاتی که این زبان تجربه کرده، می‌پردازد. کتاب به عنوان یک انگیزشی برای شناخت عمیق‌تر و بهتر از زبان انگلیسی در جهت بهبود روابط بین‌المللی، ارتقاء تفکر و افزایش آگاهی از تأثیرات زبان در زندگی روزمره خوانندگان خود عنوان می‌شود.

جوایز و رتبه‌های ممتاز:

اطلاعات جامع و نوآوری‌های ارائه شده در این کتاب، باعث شده تا کار کار انگلیسی هاست در سایت‌های معتبر نظیر آمازون، نیویورک تایمز و ... تحت عنوانی مثل پرفروش‌ترین کتاب‌ها و کتاب‌های برتر قرار گیرد. همچنین، تعداد زیادی از منتقدان، از نوآوری محتوا و سبک نوشتاری نویسنده تعریف و تحسین کرده‌اند.

محبوبیت:

کتاب صوتی کار کار انگلیسی هاست به عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش و محبوب در دسته‌های مرتبط با زبان، فرهنگ و اجتماع در بازار کتاب‌ها شناخته شده است. این محبوبیت نشان دهنده جذابیت موضوع، سبک نوشتاری و ارزش اطلاعات ارائه شده در این کتاب برای خوانندگان جامعه جهانی است.

جک استراو (Jack Straw)کیست

جک استراو  متولد سال۱۹۵۰، در لندن، انگلستان است. جک استراو نویسنده، سخنران و فعال فرهنگی انگلیسی است که به دلیل کتاب‌هایش در زمینه‌های مختلف شناخته می‌شود. وی به مسائلی چون زبان، فرهنگ، تاریخ و جامعه می‌پردازد و از شیوه نوشتاری دلپذیر و طنزآلود خود برای تبادل اندیشه با خوانندگان استفاده می‌کند. جک استراو همچنین به‌عنوان یک گوینده و مجری تلویزیونی نیز فعالیت داشته و از تجربیات خود در رسانه‌ها به‌رشته نویسندگی خود بهره برده است.

خرید کتاب همیشه پای انگلیس در میان است از فیدیبو


کتاب‌های دیگر از جک استراو:

·      شهر گم‌شده (The Lost City)

·      زیر قطار (Under the Train)

·      روزهای باستانی (Days of Yore)

·      جستجوی معنا (In Search of Meaning)

·      زبان و ارتباطات (Language and Communication)

نویسنده با ترکیب شیوه نوشتاری منحصربفرد، اطلاعات عمیق و دیدگاه‌های نوین در کتاب‌های خود، توانسته است جامعه‌ای از خوانندگان و طرفداران بسیاری را به دست آورد و به عنوان یک نویسنده موفق و محبوب در عرصه‌های مختلف شناخته شود.

چرا باید کتاب صوتی کار کار انگلیسی هاست را بشنویم

·      افزایش آگاهی اجتماعی: کتاب به نقد و تجزیه و تحلیل جامعه و تأثیر زبان انگلیسی بر روابط اجتماعی می‌پردازد. با مطالعه این کتاب، شما می‌توانید بهتر درک کنید که چگونه این زبان تأثیراتی در جامعه‌ها و فرهنگ‌ها ایجاد کرده و روابط بین‌المللی را شکل داده است.

·      الهام‌بخش برای تغییر و بهبود: نویسنده با ارائه نظرات و اندیشه‌های خود، به شما انگیزه می‌دهد تا بهبودی در ارتباطات، دیدگاه‌ها و نگرش‌هایتان ایجاد کنید. این کتاب به عنوان یک منبع انگیزشی و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شخصی و اجتماعی شما عمل می‌کند

·      سبک نوشتاری دلپذیر: نویسنده با سبک نوشتاری طنزآلود و جذاب، کتاب را برای خوانندگان تعاملی و دلپذیر می‌سازد. این سبک نوشتاری باعث می‌شود که مطالب پیچیده نیز به روشی ساده و جذاب برای همگان تبیین شوند.

به طور کلی، خواندن کتاب کار کار انگلیسی هاست به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک شخص بهتر آگاهی پیدا کنید، مهارت‌های زبانی‌تان را ارتقاء دهید و درک بهتری از تأثیرات زبان انگلیسی در جهان داشته باشید.

در بخشی از کتاب صوتی کار کار انگلیسی هاست می‌شنویم

یک دهه قبل از جنگ جهانی اول، با انقلاب مشروطه امیدهایی زنده شد که توسط شاه همگی به باد رفتند. چون «اراذل» خواهان بازیافت قدرت استبدادی بودند که از دست داده بودند. آن دوران در مقایسه با دوران فاجعه باری که ایران در زمان جنگ تجربه کرد نسبتا دوران بهتری بود و البته بیشترین تقصیر هم متوجه بریتانیا بود. ایران رسما در جنگ بی طرف بود اما این به این معنی نبود که بتواند از آن به دور باشد. نبود نیروی دفاعی بزرگ با تسلیحات خوب که بتواند در مقابل متجاوز از خود دفاع کند، ایران را به منطقۀ جنگی تبدیل کرد. عثمانی ها مشغول جنگ با روسیه بودند. نیروهای روس با عبور از مشهد وارد ایران شدند و حتی بعد از قم و همدان به نزدیک تهران هم رسیدند. تعداد زیادی از نیروهای ارتش انگلیس (که اکثرا نیروهای هندی بودند) برای اشغال جنوب و جنوب غرب و محافظت از حوزه‌های نفت خام انگلیس و پالایشگاه آن عازم منطقه شدند. علاوه بر این‌ها بریتانیا، نیروی تپانچه داران جنوب فارس را هم تشکیل داد. نیرویی پانزده هزار نفره از قبایل حامی انگلیس که تحت فرماندهی افسران انگلیسی تشکیل شده بود.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی کار کار انگلیسی هاست

اگر به موضوعات علوم سیاسی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب صوتی دیگری

·      کتاب صوتی راز سر به مهر کتاب اول

·      کتاب صوتی هنر جنگ

·      کتاب صوتی بازجویی از صدام

 

 




دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
437.۸۴ مگابایت
مدت زمان
۱۵:۵۲:۵۴
نویسندهجک استراو
مترجمعلی مجتهدزاده
راویکامبیز خلیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
72,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۷.۸۴ مگابایت
۱۵:۵۲:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خواندن یا شنیدن این کتاب برای ما ایرانیها بسیار روشنگر و قابل درک و البته لازم است. بویژه اینکه از زاویه ای فراتر از خودمان که درگیر نقشهای چند رنگ بته جقه ای ایران عزیز هستیم به سرزمین ما مینگرد. بواقع شنیدنی است هر چند همه ان را نمیشود تایید کرد ولی انچه غیرقابل تایید است اندک و قابل چشم پوشی است

3

زاویه دید یک وزیر خارجه انگلیسی به تاریخ و سیاست ایران شنیدنی است. نویسنده البته در مواردی اشتباهات تاریخی نیز مرتکب شده یا برداشت های ناصحیحی داشته اما روی هم رفته، نگاهی هوشمندانه و دقیق به موقعیت بریتانیا در چشم و‌نظرگاه ایرانیان و بالعکس داشته است که ارزش خواندن دارد.

4

در بعضی جاها به نظر میرسه ترجمه دقیق نیست و با منظور اصلی نویسنده فاصله دارد ولی به طور کلی کتاب جالبی بود

2

خوشم نیامد .همه شو خودمان می دانیم .تاریخ خود ما را برا خودمان می گه .انتظار داشتم مطلب جدیدتری بشنوم.

5

حالا که یه انگلیسی خوب و منصف هم پیدا شد شکر داره

5

به نظر من بسیار جالب بود هرچند جاهایی قلم ممیزی کاملا مشخص بود ولی در کل عالی

4

کتاب و روایت خوب است

4

عالی عالی عالی

4.1
(14)
97,500
٪40
58,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کار کار انگلیسی هاست
٪40
کار کار انگلیسی هاست
چرا ایران به ما بی اعتماد است؟
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.1
(14)
97,500
٪40
58,500
تومان