0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شفافیت شیطانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب شفافیت شیطانی

رساله ای دربارۀ پدیده های افراطی
نویسنده:
ژان بودریار
درباره شفافیت شیطانی
کتاب شفافیت شیطانی بازتاب اندیشه های ژان بودریار ، جامعه شناس معاصر فرانسوی ، در خصوص وضعیت کنونی جهان است ؛ جهانی که دستخوش تغییرات ژرفی شده و به تعبیر او ، جهانی تهی از معناست که مشخصه آن شبیه سازی یا وانمود است . امروزه ، همه چیزهایی که به زندگی بشر معنا می بخشید و همه آرمان ها و امید های او شکلی به خود گرفته که برای ما انسان ها تصور ناپذیر می نمود . همه چیز هایی که زمانی ما آزادی آن ها را جشن می گرفتیم ، اینک وارد مرحله ای شده اند که در آن گردش و جا به جایی های بی پایانی حکمفرماست .. از دیدگاه بودریار ، امروزه دیگر هیچ چیز بر اثر مرگ یا پایان دوره فعالیتش از میان نمی رود ، بلکه همه چیز از رهگذر تکثیر ، آلوده سازی یا شبیه سازی نابود می شود . بودریار مبنای استدلالش را بر تغییراتی استوار میکند که در چارچوب مدلی مرحله ای مطرح شده است .... در جهان بینی بودریار همه پدیده ها چیزی جز توهم یا ظاهری از واقعیت ناموجود نیستند .
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
220 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۰:۰۰
نویسندهژان بودریار
مترجمپیروز ایزدی
ناشرنشر ثالث
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Transparence du mal
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۵ مگابایت
۲۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب عجیبی هست!! نگاهی متفاوت به جریانات جهان مدرن. آقای بودریار اظهارنظرهای عجیبی در مورد سیاست، تروریسم و سکس داره... قابل تأمل هست، کل کتاب بار معنای زیادی داره که شاید نظیر اونو کمتر جایی بخونید. شاید پرکشش ترین و مهم ترین قسمت این باشه؛ تولید و زایش در جهان امروز متوقف شده و عملا چیزی برای توده مردم وجود نداره و آنچه که جهان را به نوعی درقالب یک کالبد میان‌تهی به حرکت درمی‌آورد، بازنمود و تکثیر بی‌محتواست. و مثلی که برای این ادعا در جای‌جای کتاب آورده شده تکثیرسلولی توده سرطانی هست. کتاب اصلا کتاب معمولی نیست.

3

واقعا نمی دانم اشکال از نوشتار،ترجمه،شیوع بیان و یا درک بنده است. چون تا نیمه کتاب را خواندم ولی بسیار سخت چیزی که نویسنده در تلاش گفتن آن است را فهمیدم

4.3
(3)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شفافیت شیطانی
شفافیت شیطانی
رساله ای درباره ی پدیده های افراطی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شفافیت شیطانی
شفافیت شیطانی
رساله ای دربارۀ پدیده های افراطی
نشر ثالث
4.3
(3)
40,000
تومان