0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تو نمی تونی روزم را خراب کنی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تو نمی تونی روزم را خراب کنی

در ۵۲ هفته شرایط زندگیتان را بهبود ببخشید
نویسنده:
آلن کلاین
درباره تو نمی تونی روزم را خراب کنی

کنترل خشم و کنترل استرس در این روزهای پراسترس بسیار اهمیت دارد. زندگی شهری در کنار اینکه مزایای بسیاری دارد، میزان زیادی هم استرس به افراد جامعه وارد می‌کند. دغدغه‌ها و کشمکش‌های روزانه باعث می‌شوند که خیلی زود از کوره در بریم. در همین راستا کتابی مثل تو نمی‌تونی روزم رو خراب کنی می‌تواند کارساز باشد. کتاب تو نمیتونی روزم رو خراب کنی؛ ۵۲ راهکار برای متحول کردن زندگی، دری به روی آرامش را برای شما باز خواهد کرد.

درباره کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم رو خراب کنی

کتاب تو نمیتونی روزم رو خراب کنی با عنوان اصلی You Can't Ruin My Day اثر آلن کلاین با همان لحن دوست‌داشتنی وی تالیف شده است. این کتاب که دارای طنزی ظریف و پنهان است، قصد دارد به خواننده در کنترل خشم و استرس با نشان دادن راهکارهایی بسیار ساده و کارامد کمک کند.

گاهی اوقات واکنش‌های زیادی نسبت به اتفاقات کوچک نشان می‌دهیم. کتاب تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی، بر خلاف سایر کتاب‌های روانشناسی، به دنبال راه حل برای مشکلات بزرگ و پیچیده نیست؛ بلکه نویسنده معتقد است که اگر با راه حل‌های ساده در صدد حل مشکلات خرد و کوچک باشیم و به راحتی از کنار نگرانی‌ها و نقاط ضعفمان نگذریم، در این حالت است که می‌توانیم روی آرامش را ببینیم و در هنگام مواجهه با مشکلات بزرگ، خود را نبازیم و به راحتی به سراغ راه حل هوشمندانه برویم. این اثر به نکات بسیار ساده و ظریف روزمره اشاره می‌کند که ذره ذره بر روح و روان شما اثرات منفی خود را باقی می‌گذارد و به مرور سایه سیاه آن بر تمامی وجوه زندگی‌تان نقش می‌بندد.

الن کلین به شما ثابت می‌کند که یک زندگی شاد و آرام، موهبتی دست‌نیافتی نیست که شخصی آن را برایتان فراهم آورد؛ بلکه با تمرین‌های روزانه و خودآگاهی می‌توانید آرامش و شادی حقیقی را به زندگی‌تان دعوت نمایید. یکی از ویژگی‌های مثبت این اثر توجه به حقایق زندگی‌ست؛ به نحوی که پس از هر کدام از ۵۲ توصیه، مثال و داستانی حقیقی از زندگی افرادی را روایت می‌کند. موقعیت‌های آشنایی که به احتمال قوی شما در اکثر آن‌ها قرار گرفته‌اید. کریستین کارلسون در مقدمه کتاب نمی‌توانی روز مرا خراب کنی می‌گوید: «این اثر به من آموخت که زندگی در لحظه‌ای می‌تواند تغییر کند و هر روز از زندگی ما مهم است.»

منتقدان زیادی درباره‌ی این کتاب نظرات مثبتی داشتند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 این کتاب را نخوانید! بلکه آن را زندگی کنید. آلن کلاین کتابی مفرح و آینده‌ساز به شما هدیه می‌کند. (تری پالسون)
کتاب آلن کلین به شما کمک می‌کند معضلات زندگی را برطرف کنید. این کتاب مغز شما را شارژ کرده و لبخند به لبانتان می‌آورد. (جوئل شوارتز)

یک راهنمای خنده‌دار و خردمندانه برای جلوگیری از تمام اتفاقات احتمالی منفی روزمره. (مات وینستین)

کتاب‌های آلن کلاین همیشه خنده‌دار هستند، همیشه به زیبایی نوشته می‌شوند، اما این یکی خیلی زیباتر است. با استفاده از این کتاب به عنوان یک همراه روزمره، زندگی شما واقعاً دگرگون خواهد شد. من قصد دارم آن را برای همیشه کنار تختخوابم نگه دارم. (دیوید دی فریدمن)

برای دانلود پی‌دی‌اف کتاب تو نمی‌توانی روز مرا خراب کنی، به جستجوی همین صفحه مراجعه کنید و یا اپلیکیشن فیدیبو را دانلود کنید.

درباره آلن کلاین نویسنده کتاب صوتی تو نمیتونی روزم را خراب کنی

تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی اثر آلن کلاین است. آلن کلاین یک سخنران و نویسنده‌ی مسیر موفقیت است در سطح بین‌المللی، افراد بسیاری او را می‌شناسند و پای سخنرانی‌های او می‌نشینند. او متولد سال ۱۹۳۸ در امریکا است و بیشتر تمرکزش به روی راهکارهایی برای کنترل استرس و آموزش‌های خودیادی است. وی پیشگام در علم ژتولوژي و جنبش طنز درمانی است. کلین تاکنون ۲۶ کتاب پرفروش و پرطرفدار نوشته است که ازجمله آثار منتشر شده وی می‌توان به «تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی»، «قدرت شفابخشی» و «هنر شاد زیستن» اشاره کرد. ۵ کتاب وی هم درمورد فواید و جنبه‌های درمانی طنز و خوشبختی نوشته است.

فهرست کتاب تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی

کتاب تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی شامل پنج فصل، یک مقدمه و یک خاتمه است. نگاهی گذرا به هر یک از سرفصل‌ها داشته باشیم که عنوان هر فصل گویای محتوای خودش هست.

فصل اول: بیدار باش

فصل دوم: عاقل باش

فصل سوم: بزرگ شو (نه، نشو)

فصل چهارم: غش غش خنده

فصل پنجم: جمع‌بندی

درباره ترجمه کتاب صوتی تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی

کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی چندین بار تجدید چاپ داشته اشت. این کتاب پرطرفدار را امیر ابوالمعصوم به زبان فارسی ترجمه کرده است و نشر آگاه باشیم، کتاب را با صدای فرهاد جان سرایان منتشر کرده است. از سایر ترجمه‌ها هم می‌توان به ترجمه‌ی نفیسه معتکف اشاره کرد که انتشارات لیوسا آن را روانه بازار کرده است. هم اکنون فایل صوتی کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی در فیدیبو در دسترس است. شما می‌توانید برای دانلود تو نمیتونی روزم را خراب کنی از طریق همین صفحه اقدام کنید و یا اپلیکیشن رایگاه فیدیبو را نصب کرده و علاوه بر این کتاب به هزاران کتاب دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمامی افرادی که به دنبال آرامش می‌گردند مناسب است. زیرا این کتاب به مخاطب آموزش می‌دهد که برای یافتن و برقراری آرامش نیازی به فرد دیگر یا اتفاقی عجیب در زندگی‌مان نیست. کتاب تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی را به خود و یا هر فردی که نیاز به آرامش دارد، هدیه دهید.

در بخشی از کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی می‌شنویم

تفاوت‌ها است که افراد را منحصربه فرد می‌کند. پس قدر تفاوت‌ها را بدان. در این صورت خیالت راحت و آسوده خواهد بود و به آنچه قبلا تو را کفری می‌کرد می‌خندی و سرگرم می‌شوی. حالا که بحث کامل بودن پیش آمد، اگر تبلیغ صابون ایوری را یادت بیاید، این هم مثل آن میزان خلوصش ۹۹/۴۴۹۶ است.

زراندود کردن

در ژاپن وقتی شیئی می‌شکند. قسمت‌های آسیب‌دیده را با طلا می‌پوشانند. چون اعتقاد دارند که وقتی شیئی خسارت ببیند و قدیمی هم باشد پوشش طلا آن را زیباتر می‌کند.

کن دیگل، کشیش کلیسای یونیتی در سانفرانسیسکو در مورد ارزش کمی و کاستی برای جماعت کلیسا می‌گفت:

«به نظر می‌رسد که همة ما در زندگی به دنبال کمال هستیم: لباس عالی، شغل عالی، همسر عالی، شاید این‌ها برای ما مهم باشد ولی در بعضی از فرهنگ‌ها مردم برای کمی و کاستی احترام قائل هستند. مثلاً افراد قبیله‌ی نواهو موقع گلیم‌بافی عمدا نخی را عوضی می‌بافند. در یک قبیله‌ی سرخ‌پوست دیگر در کارهای سفالی خود عیب و ایرادهایی ایجاد می‌کنند. آن‌ها معتقدند که اشتباه و ایراد در کارشان مسیری برای ورود روح ایجاد می‌کند. این راهی التیام دهنده و مفید است که به تمایل بشری‌مان برای ارتکاب خطا نگاهی بيندازيم. وقتی ما با خرد و همدلی خطاها و شکست‌های خود را به عنوان مسیری برای ورود روح و تکامل بپذيريم. دیگر محال است که در زندگی و کار خود خطر کنیم. پس باید از نگرانی در مورد کامل بودن دست بکشیم و در عوض بر لذت و ماجراهای شاد زندگی تمرکز کنیم.»

پیگیر باش

همه‌ی ما یک دماغ دراز داریم ... اگر در صورتمان نداشته باشیم، پس در شخصیت، ذهن یا سرگرمی‌هایمان داریم. وقتی به دراز بودن بینی‌مان اقرار کنیم. به جای دفاع از آن، می‌خندیم و مردم هم با ما می‌خندند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
186.۳۸ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۲۳:۳۲
نویسندهآلن کلاین
مترجمامیر ابوالمعصوم
راوی فرهاد جان سریان
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۶.۳۸ مگابایت
۰۳:۲۳:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
پربار 🌳 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
2 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب سطحی ای هست متاسفانه ! اولا که موارد بسیار زیادی رو مطرح کرده و برای هر کدوم توضیح خیلی مختصری داده ثانیا بیشتر این موارد چیزاییه که میدونیم ولی نمیتونیم انجامش بدیم مثلا اینکه کمال‌گرا نباشید یا دست از کنترلگری بردارید هرکدوم اینا و بسیاری دیگه ریشه های روانی دارن که باید بهش پرداخته شه

5

این یکی از مفیدترین کتابهایی بود که خوندم و از جمله کتابهاییست که توصیه میکنم هرکسی لااقل یکبار این کتاب رو دقیق بخونه و به توصیه هاش عمل کنه!در این صورت خودش به تنهایی یک درمانه و تاثیر زیادی در افزایش آرامش و رفع خشم و اضطراب و افسردگی داره.

5

قبل از شروع فکر کردم مثل کتابهای انگیزشیه که فقط میگه این کارو بکن اون کارو بکن! ولی بعد از مطالعه نظرم اینه که این کتاب فوق العاده عالی و با روشهای کاربردیه اصلا و ابدا این کتاب یک کتاب پیش پا افتاده نیست حتما و‌ حتما زمان داشتید مطالعه کنید.

4

کتاب خوبیه ،خلاصه شده خیلی از موارد که هر کسی میتونه گزینه هایی رو که بیشتر بدردش میخوره رو برداشت کنه و انگیزشو در برابر سختیها و مشکلات و ناامیدی بیشتر کنه برا اکثر افراد عادی خوبه

4

خیلی خیلی خوب بود هم محتوا هم راوی. بسیار کاربردی هست و برای همه مون ، مسائلی در طول روز پیش میاد که محتوای این کتاب بسیار بهمون کمک میکنه با اون مسائل چطور برخورد داشته باشیم.

4

مثال ها و داستان‌های زیادی گفته میشه و زبان کتاب روان و عامیانه است شرایط مختلفی رو توضیح میده و راهکار کوتاهی براشون میاره. کمی سبک کتاب برام تکراری بود

5

سلام به نظرم این کتاب برای کسایی که وقتی از یک موضوعی خشمگین میشن و چند روز درگیر فکر کردن به اون موضوع هستند میتونه خیلی کمک کننده باشه.

3

افکت صوتی که برای صدای گوینده استفاده شده جالب نیست و تمرکز رو کم می کنم. توضیحات اضافه زیاده و نکات کلیدی کاربردی کم هست..

5

به نظرم کتاب مفید و خوبیه ، البته اگر اهل مطالعه ی این دست از کتاب ها باشید بعضی‌ موارد براتون تکراری هست .🌷

2

متناسب با سلیقه خودتون میتونید راهکارهایی رو استفاده کنید . بیشتر بر بخشش و بیخیالی و شاد بودن تاکید دارد.

نمایش 20 نقد دیگر
4.3
(44)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
29,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تو نمی تونی روزم را خراب کنی
تو نمی تونی روزم را خراب کنی
در ۵۲ هفته شرایط زندگیتان را بهبود ببخشید
نشر آگاه باشیم
4.3
(44)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
29,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر