0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مادمازل شنل

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مادمازل شنل

ناشر:
ماه آوا
درباره مادمازل شنل

اگر طرفدار مد و فشن باشید غیر ممن است نام کوکو شنل را نشنیده باشید! کتاب صوتی مادمازل شنل داستان زندگی کوکو یا گابریل شنل را با زبانی شیرین روایت می‌کند. این رمان پرفروش با نام اصلی Mademoiselle Chanel برای اولین بار در سال 2015 به چاپ رسید. پدر کوکو شنل خانواده را زمانی ترک گفت که او کودکی خردسال بود و پس از مرگ مادرش به همراه خواهرانش در یتیم‌خانه بزرگ شد. او در جوانی با مردی متمول آشنا شد و توانست به تدریج وارد صنعت مد شود. کوکو شنل با طراحی‌های منحصر به فرد خود، یکی از بزرگترین برندهای جهان را افتتاح کرد. کتاب صوتی مادمازل شنل با ترجمه الهام عابدی و گویندگی نگین خواجه‌نصیر در دسترس علاقه‌مندان به فشن و مد قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی داستان و رمان، به بهترین رمان‌های جهان در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با سی. دابلیو. گورتنر بیشتر آشنا شویم

سی. دابلیو. گورتنر C.W. Gortner نویسنده بزرگ آمریکایی است که داستان‌های تاریخی را به شکل رمان به رشته تحریر در می‌آورد. اثار او تاکنون به بیش از 25 زبان مختلف در سراسر جهان ترجمه شده است. از بزرگترین آثار گورتنر می‌توان به رمان‌های آخرین ملکه، اعترافات کاترین دی مدیچی و مثلث اشاره کرد. او برای نوشتن رمان‌های خود تحقیقات گسترده‌ای انجام می۲دهد تا بتواند آثار بینظیری را به چاپ برساند. گورتنر توانست با رمان مادمازل شنل به موفقیت‌های فراوانی برسد به طور مثال این رمان در سال 2015 نامزد جایزه بهترین داستان تاریخی در گودریدز شد.

چرا باید کتاب صوتی مادمازل شنل را بخوانیم

دنیای فشن در گذشته به گستردگی امروز نبوده است و فعالان این حوزه نیز برای اینکه به موفقیت برسند و در تمام جهان شناخته شوند، تلاش‌های زیادی کرده‌اند. در واقع نوآوری و خلاقیت در صنعت مد، به آسانی پذیرفته نمی‌شد اما کوکو شنل با توانایی‌های بینظیر خود توانست این اتفاق را رقم بزند. رمان صوتی مادمازل شنل شرح تلاش‌ها و نااامید نشدن‌ها در شرایط دشوار است. شاید این نکاتی باشد که ما به آن نیاز داشته باشیم تا امیدمان را از دست ندهیم و تلاش کنیم تا آرزوهایمان محقق شوند. در کنار این موارد، کتاب مادمازل شنل ما را با تاریخچه‌ی مد و شرایط اجتماعی و تاریخی آن دوران آشنا می‌کند. 

در بخشی از کتاب صوتی مادمازل شنل می‌خوانیم:

یکی از عروسک‌هایم را برداشتم و با عصبانیت به ژولیا گفتم: «هیچوقت این حرف رو نزن. بابا حتما برمی‌گرده. حالا می‌بینی.» ژولیا شانه‌های نحیفش را عقب داد و مرا با مخالفت ناگهانی‌اش متعجب کرد، وقتی گفت: «الان وقت خیال‌بافی نیست گابریل.» اگرچه از همه‌ی ما بزرگتر بود، اما مامان همیشه می‌گفت او کمرو و محجوب است.

خیال می‌کردم گیرافتادن با میسیا در سفری دریایی و طولانی برایم جهنم باشد. حتی در لاپاسا هم با آن فضای بزرگ تنها ماندن در یک خانه با او هوا را برایم خفه می‌کرد. او عادت داشت وسایلش را هرجا دستش می‌رسید بپراکند و خود در میان همه‌چیز و هیچ‌چیز جولان دهد.

پس از چند هفته بعد از یک روز کاری طولانی در مزون هنگامی که وارد لابی هتل ریتز شدم با اشپاتس مواجه شدم که انتظار مرا می‌کشید. تا مرا دید، از جایش بلند شد. کلاهش را به دست گرفته بود و کت و شلوار طوسی رنگی به تن داشت که چشمان آبی‌اش را روشن‌تر می‌کرد. موهای طلایی‌اش روغن نزده و نامرتب دور صورتش ریخته بود.

صدای کوبش مکرر بر در بیدارم کرد. به زحمت از جا بلندشدم و دنبال روبدوشامبرم گشتم. از پله‌ها که پایین می‌رفتم لیفار که این روزها  نزد من زندگی می‌کرد و شب‌ها روی مبل می‌خوابید، خود را به راه‌پله رساند و با صدای آهسته گفت کوکو کوکو اومدن! به سرعت خود را پایین پله‌ها رساندم.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی مادمازل شنل

فعالیت در صنعت لباس و مشهور شدن شایدآرزوی بسیاری از مردم در سرتاسر جهان باشد اما مهم این است که در نهایت چه کسی در این راه گام برمی‌دارد و موفق می‌شود. اگر شما به رمان‌های حوزه‌ی مد و طراحی لباس علاقه دارید، حتما به عناوین زیر سر بزنید. شاید آغازی باشد برای اینکه در راه آرزوهای خود قدم بگذارید : 



 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
907.۴۵ مگابایت
مدت زمان
۱۶:۰۹:۰۰
نویسنده سی دابلیو گورتنر
مترجمالهام عبادی
راوی نگین خواجه نصیر
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۰۷.۴۵ مگابایت
۱۶:۰۹:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 223 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (9)
انگیزه‌بخش 🚀 (8)
5
ستاره
82 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
1 ٪
154 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

رمان‌های تاریخی کتاب‌های مورد علاقه منن. هم داستانی گوش دادی که به اندازه صرفا تاریخ خوندن حوصله‌سربر نیست، و هم با گذشته شخصی یا دورانی آشنا شدی. داستانی عالی، هرچند کاملا بر اساس واقعیت نبود. ابهاماتی که درباره همکاری شنل با نازی‌ها مطرح شده بود به نظرم خیلی خوشبینانه نگارش شده و قضیه فراتر از این حرف‌ها بوده. در مورد شخصیت شنل خیلی حس خوبی ندارم. هرچند از نظر قوی بودن و تمایلش به برتر بودن نسبت به همه و غرور بیش از حد، باهاش احساس همذات‌پنداری می‌کنم، ولی به نظرم نقاط منفی زیادی در شخصیتش وجود داشته. طبق این کتاب، شنل کسی بوده که عاشق قدرت و شهرت بوده، زیر دستانش براش ارزش زیادی نداشتن، تمایل داشته دل مردان رو به دست بیاره، حتی وقتی بیش از شش دهه از زندگیش گذشته، بی عذاب وجدان معشوقه‌هایش خودش رو از مردان متاهل انتخاب می‌کرده، به نظرش همه ضعیف بودن حتی خواهر خودش، و فقط اون قوی و مصمم بوده، به نظرش همه اشتباه می‌کردن و اون کار درست رو می‌کرده، در زمان جنگ که مردم در فقر و فلاکت بودن، اون از آب گل‌آلود ماهی می‌گیره و کارش رو گسترش می‌ده! در کل مصداق بارز شخصی که هدفش، وسیله‌اش رو توجیه می‌کنه. گویندگی این داستان رو هم خیلی دوست داشتم. طولانی‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم و گویندگی چنین رمانی خیلی کار سختیه. ممنون از تیم ماه‌آوا و فیدیبو.

2

صدا وطرز خواندن کناب توسط خانم خواجه نصیر فوق العاده بود اما زندگی این خانم واقعا وبه نظر من اصلا تنه چیزی که نبود دلسوز بشریت تا زمانی که خودش در پرورشگاه بود از همه انتظار ممک داشت ولی وقتی وضع مالی او هوب شد حتی از خواهر وبرادر خودش هم خبر نمی گرفت وبه انها رسیدگی نمی کرد ودر حالی که خودش با چندین مرد رابطه داشت که اورا لایق از واج هم نمیدانستند با ازدواج خواهرش مخالفت می کرد برای اینکه سرپرست یکی از شعبه هایش رااز دست ندهد درزمان جنگ هم که بلافاصله با یک المانی رابطه عاشقانه برقرار کرد وتازه همان کاری راهم که انجام داد به اجبار همان المانی انجام داد در مجموع کار خاص وفوق العادهای انجام نداد فقط به فکر خودش وپیشرفت وثزوت خودش بود

4

کتاب خیلی خوبی بود که قدرت یک زن رو نشان میداد و از این نظر بسیار لذت بردم ولی زندگی شخصی کوکو که هیچ قید و بندی نداشت برام خیلی آزار دهنده بود و این شخصیت بی قید و بندش نذاشت اونطور که باید باهاش همدلی کنم تو روند داستان.تنها لحظه همدلیم آخر داستان بود که کتاب تموم شد.در کل داستان خیلی جذابی داشت و ممنون از راویِ عزیز بابت روایت فوق العادشون که جذابیت کتاب رو چندین برابر کرد.مخصوصا صدای میسیا رو خیلی دوست داشتم و با لحن خاصش عمیقا باهاش ارتباط برقرار کردم.

4

فصل های مربوط به راه اندازی کسب و کارش از همه جذابتر بود. شخصیت پردازی ها و توصیف هر کدوم خیلی عالی بود.ولی واقعا برام سوال چرا شخصیت های معروف اصرار به چاپ زندگینامه شون دارن ! اینکه برای رسیدن به قله ی موفقیت هررر بهایی داشته باشه بپردازی چون هدفت مهمترینه برای همه پذیرفتنی نیست. و چه لزومیه بزور بخوای بگی من هم موفقم هم دوستم داشته باشین آدم خوبی هستم انتخاب موسیقی متن، سرعت خوانش، شخصیت پردازی ها در صدا و لهجه ها همه بسیار عالی بود

5

واقعا سرگذشت جذابی بود و با اشتیاق و ولع فراوان تا به انتها منو همراه کرد...اینکه مد بلاهت نیست، خصوصا در این زمانه نیاز به یادآوری داره....این حجم از نبوغ و استعداد رشک برانگیزه اما ابعاد دیگه زندگی کوکو مایه‌ی تاسفه؛ اگر از چند ایراد کوچک در نحوه خوانش هم چشم پوشی کنیم؛ میشه گفت روایت جذاب و دوست داشتنی بود و خصوصا صدای میسیا خیلی خوب بود ( ترتیب چند قسمت انتهایی جابه‌جاست؛ بهش دقت کنید.)

5

گویندگی بسیار عالی و جذاب بود و محتوای داستان هم به نظر من فوق‌العاده بود داستان واقعی زنی معروف از ابتدا تا انتها و با همه ی جزییات و جالبتر اینکه در پایان هم نویسنده، سرانجام تمامی شخصیت‌ها را بر اساس واقعیت بیان میکند و هیچ نقطه ابهامی برای خواننده به جا نمی‌گذارد خواندن این کتاب برای درک زندگی افراد معروف و آشنایی با سبک زندگی آنان بسیار مفید و در عین حال برخوردار از جذابیت فراوان است

1

صدای گوینده بی نهایت مناسب شخصیت این کتاب بود. و از اونجا که ظاهرا کتابی بود گه بر اساس واقعیت کامل نوشته شده بود خیلی عالی بود. یه زندگینامه دقیقا از اول تا آخر با جزئیات و ازجهاتی مناسب برای کسایی که دوست دارن کسب و کار شخصی داشته باشن

5

در یک کلام فوق العاده بود...زندگی نامه جذاب کوکو شنل از سختی های کودکی تا تجربه عشقی تلخ و شیرین و تا موفقیت های بی نهایت برای کوکو شنل عزیز، قوی و مغرور شنیدن این کتاب صوتی فوق العاده با گویندگی عالی رو به شما پیشنهاد میکنم

5

نویسنده داستان رو به خوبی طرح کرده بود و کتاب ترجمه عالی و روانی هم شده بود، اما خوانش راوی فوق‌العاده عالی بود، بخصوص صداسازی‌های خوبی که انجام داده بود، دیالوگ‌های کتاب زیاد بود اما با صداسازی خوب راوی،از یکنواختی در اومده بود . به طور خلاصه این کتاب صوتی &#۳۹;&#۳۹;یه ترکیب عالی&#۳۹;&#۳۹; هستش از نوشتار، ترجمه و خوانش.

3

من بخصوص عاشق آهنگ هایی شدم که تو فصل های اول پخش میشد. گوینده کاملا مسلط به داستان بود و صدای عالی هم داشت و شخصیت سازی زیباشون هم به دل می نشست. داستان هم نسبتا جالب بود، اگرچه نمی دونم واقعا چقدر از نظر احساسی به واقعیت روحیه ی شنل نزدیک بوده، چون بالاخره یک نفر غیر از خود گابریل شنل این داستان رو نوشته...

نمایش 144 نقد دیگر
4.7
(224)
اجرای روان 🎙️ (9)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مادمازل شنل
مادمازل شنل
سی دابلیو گورتنر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مادمازل شنل
مادمازل شنل
سی دابلیو گورتنر
ماه آوا
4.7
(224)
اجرای روان 🎙️ (9)
78,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر