0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت ضمیر ناخودآگاه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

نویسنده:
جول اوستین
درباره قدرت ضمیر ناخودآگاه

همه‌ی ما در زندگی‌مان رویاها و آرزوهایی داریم، چیزهایی که دلمان می‌خواهد داشته باشیم و به جنگیدن برای آن‌ها هم معتقدیم اما اگر کمی بیشتر فکر کنیم می‌بینیم ما باور نداریم توانایی داشتن آن رویا را داریم و گاهی حتی به لیاقت خودمان برای داشتن آن شک داریم، در واقع به نظر می‌رسد این ضمیر خودآگاه نیست که سر راه ماست بلکه ضمیر باطن یا ضمیر ناخودآگاه است. چیزی که شاید به آن چندان توجه نکرده باشیم. جول اوستین در کتاب قدرت ضمیر ناخوداگاه درباره‌ی این بخش از وجود و تاثیر آن در سفر زندگی با مخاطبانش سخن می‌گوید.

درباره کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه یک کتاب کوتاه است. کتابی که در آن نویسنده سعی کرده است به عملکرد مغز و قدرت فکر شما بپردازد و جایگاه آن را در مسیر موفقیت نشان دهد. آنچه جول اوستین روی آن تاکید دارد این است که اگرچه برای رسیدن به موفقیت حقیقی، برنامه‌ریزی و صرف منایع مهم است اما ابتدا باید به موفقیت ذهنی دست پیدا کنید؛ یعنی خودتان، کسب و کارتان، محصول یا خدمتی که عرضه می‌کنید و حتی شرکتی که در آن کار می‌کنید را باور داشته باشید. باور داشتن مسیر شما را در ادامه هموار می‌کند اما اگر این باور در شما وجود نداشته باشد دیگران هم شما را باور نخواهند کرد و کم کم متوجه خواهید شد به جای پیش رفتن در حال درگیر شدن با دور و برتان هستید در حالی که اگر خودتان را باور داشته باشید از بند توقعات راحت می‌شوید و می‌توانید روی مسیرتان تمرکز کنید. جول اوستین معتقد است حلقه‌ی گمشده‌ی بسیاری از عدم موفقیت‌ها در ذهن و ضمیر ناخودآگاه است و سعی دارد رازهای چگونگی تغییر وضعیت ناخودآگاه را به مخاطبانش یاد دهد. کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه از آن دسته کتاب‌هایی است که شنوندگان بی‌شماری در سطح جهان داشته و هنوز هم افراد زیادی معتقدند این کتاب می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه در ایران

قدرت ضمیر ناخودآگاه کتاب صوتی‌ای است که جایگاهش را در میان کتابخوان‌های فارسی زبان پیدا کرده است. ناشر این کتاب انتشارات شنیدار است که بسیاری از کتاب‌های خوب حوزه‌ی موفقیت را هم به شکل کتاب صوتی منتشر کرده است. ترجمه‌ی کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه را گروه مترجمان برعهده داشته‌اند و مصطفی طالبیان با صدای گیرایش آن را خوانده است. می‌توانید کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه را با صدای مصطفی طالبیان در همین صفحه دانلود کنید و بشنوید.

درباره جول اوستین نویسنده کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

شاید جالب باشد بدانید جول اوستین، نویسنده‌ی انگیزشی جوان آمریکایی یک کشیش است. او متولد ۱۹۶۳ در هیوستون است و تعالیم مذهبی دیده است. او که در حال حاضر ۵۸ سال دارد از سال ۱۹۹۹ به‌عنوان کشیش ارشد در کلیسای لیک وود فعالیت می‌کند. مسیری که جول اوستین در پیش گرفته در میان گذاشتن اندیشه‌های مثبت با افراد است و از آن دسته کشیش‌هایی است که معتقدند فناوری‌های جدید را باید در مسیر رسیدن انسان‌ها به آرامش و خوشبختی به کار گرفت. او چندین و چند کتاب مختلف در کارنامه‌ی کاریش دارد که بیشتر آن‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش دنیا قرار دارند. «بهتر فکر کن، بهتر زندگی کن»، «نسخه‌ی بهتری از خودت باش»، «تفکر در سطحی بالاتر»، «اگر بخواهی می‌توانی» و «آغازی دوباره» تعدادی از این کتاب‌ها هستند. این نویسنده وبسایت شخصی خودش را هم دارد که در آن مطالب جالبی را با خوانندگانش درمیان می‌گذارد.

چرا باید کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه را شنید؟

چندین و چند کتاب در زمینه‌ی ضمیر ناخودآگاه در بازار کتاب وجود دارد و افراد مختلفی از جمله دکتر ژوزف مورفی تلاش کرده‌اند در این زمینه حرف بزنند. کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه هم مثل بسیاری از کتاب‌های دیگر در حال تلاش است به افراد نشان دهد آن‌ها نیاز دارند که ذهن مثبتی داشته باشند و نظرشان نسبت به خودشان مثبت باشد. جول اوستین در این کتاب که شنیدنش یک ساعت هم طول نخواهد کشید با تمام آدم‌هایی که دوست دارند موفقیت بیشتری را تجربه کنند حرف دارد و معتقد است افراد می‌توانند با تغییر باورهایشان مسیرشان را هم اصلاح کنند. این کتاب را به همه‌ی آن‌هایی که فکر می‌کنید ذهنیت‌هایشان در مسیر موفقیتشان قرارگرفته است توصیه کنید. کتاب‌هایی مانند کتاب صوتی غول درون و کتاب صوتی قدرت فکر مثبت هم می‌توانند در تغییر و تصحیح ذهنیت‌های غلط کمک‌کننده باشند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه می‌شنویم

یکی از روش‌های تعیین هدف، که در تمام دنیا مورد تائید کارشناسان این امر است روش هوشمند است. این روش چند جز اصلی دارد که نیازمندی‌های هر هدفی را توضیح می‌دهد و از حیاتی‌ترین و دقیق‌ترین راه‌های توضیح یک هدف است. مشخص کردن هدف، یک هدف باید مشخص و معلوم باشد. واضح تعریف‌شده باشد و مبهم و کلی نباشد. شانس رسیدن به یک هدف مشخص و معلوم خیلی بیشتر از یک هدف گنگ و کلی است. با پرسیدن سؤالاتی برای انتخاب یک هدف دقیق به خودتون کمک کنید. چه کسی؟ در این هدف چه کسی درگیر است؟ چه چیزی؟ چه چیزی قرار است به دست آورده شود؟ با جزئیات کامل، کجا؟ مکان دقیق هر هدف رو مشخص کنید. چه زمانی؟ این هدف تا چه تاریخی معتبر است؟ چرا؟ دلایل و مزایای مشخص برای رسیدن به این هدف چیست؟

قابل اندازه‌گیری

برای هر هدفی باید یک معیار در نظر بگیریم تا در هر زمانی بتوان فهمید چه میزانی به هدف خود نزدیک شده‌ایم. اهداف قابل اندازه‌گیری یعنی در زمان رسیدن به هدف بفهمیم چه چیزی را خواهید داشت؟ خواهید دید و یا خواهید شنید؟ برای اینکه به جواب درست برسیم این سؤالات به شما کمک می‌کند: چه مقدار؟ چه اندازه؟ چقدر؟

قابل دست یافتن

برای هر هدفی که تعیین می‌کنید باید توجه داشته باشید که این هدف چقدر در باور شما قابل‌دسترس است؟ آیا شما باور می‌کنید که در یک ماه، میلیاردر می‌شوید؟ اگر در چارچوب ذهن شما نگنجد، شما قطعاً به آن دست پیدا نخواهید کرد. فقط شما هستید که می‌توانید مشخص کنید که هر هدفی برای ذهن شما و خود شما قابل دست‌یافتن است یا خیر؟

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
38.۴۳ مگابایت
مدت زمان
۴۱:۵۷
نویسندهجول اوستین
مترجمگروه مترجمان
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸.۴۳ مگابایت
۴۱:۵۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
3 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی کتاب خوبی بود خلاصه ۱۰ تا کتاب روانشناسی توی این کتاب بود خلاصه و مفید و دلنشین با صدای گوینده به همه پیشنهاد میکنم گوش کنن ممنون از فیدیبو

3

صدای راوی خوبه ولی با کتابخوانیشون نتونستم ارتباط برقرار کنم ارزش یه بار خوندن کتاب رو داره ولی جزو بهترین ها نیست.

5

فوق العاده کتاب عاالی بود، همچنین گوینده ی کتاب صوتی بیان و صدای فوق العاده ای دارن? پیشنهاد میشه حتما....

5

خیلی خوب و بدون حاشیه و نکته طور میگه چیکار کنیم....و این خیلی خوبه .

1

متاسفانه نتونستم با صدا و طرز بیان راوی ارتباط برقرار کنم.

2

به نظرم کتاب خیلی معمولی ، انتظارم بیشتر از این بود.

5

عالی است. بسیار مفید و تاثیرگذار است.

5

جالبه ، باور به ناخودآگاه

5

خیلی عالی بود برای من خیلی تاثیرگذار بود

4

کتاب خیلی خوبی بود اما خیلی خلاصه بود

نمایش 6 نقد دیگر
4.2
(31)
16,000
٪50
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت ضمیر ناخودآگاه
٪50
قدرت ضمیر ناخودآگاه
جول اوستین
انتشارات شنیدار
4.2
(31)
16,000
٪50
8,000
تومان