0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهار اثر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چهار اثر

ناشر:
ماه آوا
درباره چهار اثر

میل به موفقیت، آرامش و خوشبختی بی‌نهایت چیزی است که انسان همواره با آن درگیر بوده است. پس از انقلاب صنعتی و مدرن شدن زندگی این دغدغه بیشتر شد و انسان‌ها دیگر نتوانستند با نقش‌های محدود پیشین خود در زندگی کنار بیایند. همین اثر محل تولد معلم‌های انگیزشی‌ای بود که سعی کردند مسیر را در مقابل انسان‌ها بگذارند. یکی از این افراد فلورانس اسکاول شین آمریکایی است، کتاب‌های او می‌توانند معجزه‌گر زندگی شما باشند.

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین در سال ۱۸۷۱ در نیوجرسی به دنیا آمد. او یکی از زنان پیشگام دنیاست که در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد. پدربزرگ او یکی از آهنگسازان بزرگ تاریخ آمریکاست و در جریان استقلال آمریکا حضور داشته است. فلورانس در فیلادلفیا درس خواند و سپس به آکادمی هنرهای زیبا در پنسیلوانیا رفت. در همین آکادمی بود که او با همسرش اورت شین، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر آشنا شد. بعدها فلورانس در بسیاری از آثار همسرش نقش اصلی را بازی کرد.

کار اصلی فلورانس اسکاولشین تصویرگری بود و این کار را برای مجلات مختلف انجام می‌داد. او نخستین زنی است که به انجمن تصویرگران آمریکا پیوسته است و توانسته خودش را در میان مردان مطرح کند. در سنین جوانی بود که فلورانس کشف کرد از نیروی متقاعد گری بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند بسیار خوب صحبت کند، همین موضوع در کنار اندیشه‌های پیشگامانه‌اش باعث شد به سمت فعالیت در حوزه‌های انگیزشی و موفقیت رانده شود. اولین نوشته‌ی او که به نام «بازی زندگی و راه این بازی» شناخته می‌شود در سال ۱۹۲۵ منتشر شد. پس از آن هم آثار دیگری از او منتشر شدند که باعث شهرت بیشترش شدند. انتشار کتاب‌های او تا امروز که تقریباً ۱۰۰ سال از چاپ اولین نوشته‌اش می‌گذرد متوقف نشده است. دانلود رایگان کتاب‌های اسکاول شین به زبان انگلیسی ممکن است. فلورانس اسکاول شین در سال ۱۹۴۰ درگذشت.

درباره کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر در حقیقت مجموعه‌ای از چهار کتاب نویسنده است که در یک اثر جمع آوری شده‌اند. اگر بخواهیم خلاصه کتاب صوتی چهار اثر اسکاول شین را بگوییم، اولین بخش این کتاب به بازی زندگی و راه این بازی اختصاص‌یافته است. او در این کتاب جملات تأکیدی زیادی نوشته است که به طور کلی یک موضوع را مشخص می‌کنند، زندگی میدان مبارزه نیست و ما برای شکست دادن دیگران نیامده‌ایم بلکه بازی بزرگی است که هرکدام از ما در آن نقشی داریم و باید از آن لذت ببریم. در بخش بعدی کتاب کلام تو عصای معجزه‌گر تو است را می‌خوانید که اولین بار به‌صورت مستقل در سال ۱۹۲۸ منتشر شد. این بخش به قدرت کلمات می‌پردازد و معتقد است اگر کنترل زبانتان را در دست بگیرید کنترل زندگی در دست شما خواهد بود. همین‌جاست که اسکاول شین انسان‌ها را از منفی بافی باز می‌دارد و معتقد است حتی به زبان آوردن جملات منفی باعث خواهد شد زندگی شما به همان سمت پیش برود.

در مخفی توفیق بخش بعدی است که نسخه‌ی اصلی آن در ۱۹۴۰ یعنی سال فوت نویسنده منتشر شده است. او در این کتاب از یک خواست قلبی حرف می‌زند. چیزی که اسکاول شین به آن تأکید دارد این است که اگر چیزی را با تمام وجود بخواهید و تمام تلاشتان را برای دستیابی به آن به کار ببندید کیهان هم به این سمت پیش خواهد رفت که خواسته‌ی شما را برآورده کند.

در نهایت، بخش آخر کتاب به نفوذ کلام اختصاص دارد. این اثر بعد از فوت نویسنده چاپ شده است و دوباره به قدرت کلمات اختصاص دارد. اسکاول شین می‌گوید برای رخت بستن فقر، بدبختی، شکست و بیماری از زندگی‌تان ابتدا باید آن را از کلماتتان و سپس از ذهنتان حذف کنید و نیروی خود را در راستای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید.

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین بارها و بارها در نقاط مختلف جهان ترجمه و تجدید چاپ شده است. به حدی که نمی‌دانیم تاکنون چند میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا فروخته‌شده است. این کتاب به بیش از ۵۰ زبان برگردانده شده و هنوز هم باوجود تعداد بسیار بالای کتاب‌های انگیزشی انتخاب بسیاری از افراد است.

ترجمه‌های مختلف چهار اثر به فارسی

چهار اثر از آن دسته کتاب‌هایی است که ترجمه‌های متعددی دارد. ترجمه گیتی خوشدل یکی از بهترین ترجمه‌های این کتاب است که سال‌هاست تجدید می‌شود و نسخه‌های صوتی زیادی هم از روی آن منتشر شده است. خرید و دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس برای اندروید و ios، ترجمه گیتی خوشدل با صدای عاطفه رضوی که انتشارات ماه آوا عرضه کرده است در همین صفحه از فیدیبو ممکن است. همچنین دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس با صدای تایماز رضوانی هم ممکن است.

ترجمه‌های خوب دیگری هم از این کتاب وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به ترجمه‌ی نشمیل مشتاق چاپ انتشارات نقش و نگار اشاره کرد. گروه مترجمان سبکتو هم این کتاب را در قالب میکروکتاب ترجمه کرده‌اند که با صدای دادبه دادمهر منتشر شده است.

در بخشی از کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین می‌شنویم

عیسی مسیح بر نفوذ کلام تأکید داشت: «از سخنان خود عادل شمرده خواهی شد و از سخن‌های تو بر تو حکم خواهد شد.» و بار دیگر در کتاب مقدس می‌خوانیم که: «زندگی و مرگ در قدرت زبان است.»

پس آدمی می‌تواند با یک حرکت عصای کلام خود، وضعیتی ناخوشایند را از میان بردارد؛ یعنی به‌جای اندوه، شادمانی و به‌جای بیماری، تندرستی و به‌جای تنگدستی، فراوانی بنشاند.

مثلاً زنی نزدم آمد تا شفاعتی کنم که توانگر شود. در این دنیا دو دلار بیشتر نداشت. گفتم: «ما به این دو دلار برکت می‌دهیم و می‌دانیم که تو صاحب کیف جادویی جان هستی که هرگز تهی نمی‌ماند. تا پول از آن بیرون آورده شود، در پناه لطف خدا و به‌گونه‌ای عالی، بی‌درنگ پر از پول می‌شود. می‌توانم ببینم که کیف تو، از زیادی پول همیشه بادکرده است و پر است از دسته‌های بزرگ اسکناس و دسته چکهای رنگارنگ و سکه‌های طلا و ارزهای رایج!»

گفت: «احساس می‌کنم که از همین حالا کیفم پر پول و سنگین شده است.» چنان ایمانی در دل او پدید آمد که یک دلار از دو دلار خود را نیز با شور و شوق به من داد. جرأت نکردم آن را نپذیرم. چون نباید او را تنگدست می‌دیدم. ضمناً می‌بایست تصویر فراوانی را به او القا می‌کردم.

چندی نیز نگذشت که شش هزار دلار هدیه گرفت. ایمان دلاورانه و کلامی که به زبان آورد، خواسته‌اش را تحقق بخشید.

تأکید بر کیف جادویی به‌راستی مؤثر است. چون با تصویر روشنی که در ذهن پدید می‌آورد، محال است کیف‌دستی یا کیف پول خود را پرپول نبینید.

قوه تخیل نیرویی است آفریننده. همیشه باید واژه‌هایی را برگزید که در آن بارقه‌ای از تحقق آرزو باشد. هرگز با تجسم، تصویری تصنعی نسازید. بگذارید الهام بر ذهن هشیارتان بتابد تا بتوانید مشیت الهی را به انجام برسانید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
689.۵۱ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۵۸:۳۰
نویسنده فلورانس اسکاول شین
مترجمگیتی خوشدل
راویعاطفه رضوی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
قیمت ارزی
10 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۸۹.۵۱ مگابایت
۱۲:۵۸:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 292 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
گیرا 🧲 (5)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
9 ٪
160 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی خوشحال شدم‌که بالاخره با یه راوی مناسبتر این کتاب برگشت. بعضیها به سادگی از روی این کتاب میگذرند اما این کتاب یه انرژی خاص و یک آگاهی عظیمی رو به ساده ترین شکل منتقل میکنه که کل زندگی رو از ریشه تحت تاثیر خودش قرار میده ابن‌کتاب در طول ۲ سال اخیر کنارم بوده و اگر نبود هنوز با بزرگترین مشکلاتم درگیر بودم..

1

من کتاب های انگیزشی زیاد میخونم ولی میتونم بگم با اختلاف خیلی زیادی زرد ترین کتابی هست که خوندم و واقعا فقط امید واهی میده و باعث میشه توی یه امید محال بمونید

5

خوندن کتاب رو بهم پیشنهاد دادن ولی چون اعتقادی بهش نداشتم مقاومت میکردم ولی یه دفعه تصمیم گرفتم یه نگاهی بهش بندازم، حالا از خوندنش (شنیدن) پشیمون نیستم به نظرم یه چیزهایی داخلش بود که شاید یادم رفته بود و بهم یادآوری شد،درکل میشه ازش یه چیزی یاد گرفت، حس خوب به آدم منتقل میکنه و حتی اگه دستاوردت از خوندنش همین حس خوب باشه همونم کافیه، صدای راوی هم فوق العاده بود دست مریزاد

5

این کتاب عالی و بینظیره واقعا من از این کتاب چیزی شبیه معجزه دیدم

1

حدود ۲۰ سال پیش نسخه ی چاپی این کتاب رو خوندم، اون زمان کتاب های انگیزشی خاصی توی بازار نبود ، بنظر من این کتاب که از چهار منظومه که بین سالهای ۱۹۲۵ تا حدود ۱۹۵۰ به رشته ی تحریر در اومده، در نوع خود شاهکاری بی نظیر بوده که پایه و اساس گفتار اساتید انگیزشی پر طرفدار اخیر می باشد.خوانش راوی بسیار عالی و متناسب با مضمون کتاب در کنار ترجمه ی زیبای استاد گیتی خوشدل ، باعث انبساط خاطر من بود..

5

حتمن‌ بخونید

5

این کتاب رو فقط اهل دلها میفهمن چیه...😍

5

کاش اونایی که درک و فهمی از کتاب و کتاب خونی ندارن لااقل نظر منفی خودشونا اینجا ارائه نکنن . من خیلی از کتاب‌هایی که خوندم و واقعا لذت بردم حتی کامنتهای خوبی هم نداشته ولی کتاب عالی بوده. اومده هزار تا ایراد واهی گرفته به کتاب و یک ستاره داده و جمع امتیازها را کم کرده . میگن نظر دادن بلد نیستید ، نظر ندادن که بلدید . من امروز میخوام این کتاب را شروع کنم. خب اکثریت راضی بودن . پس حتما کتاب خوبی هست.

5

همه باید بخوانند تا درک کنند این کتاب چقد عالیه

1

با اختلاف،، بیخود تربن کتابی که خوندم این بود

نمایش 150 نقد دیگر
4.2
(292)
گیرا 🧲 (5)
140,400
٪30
98,280
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهار اثر
٪30
چهار اثر
فلورانس اسکاول شین
ماه آوا
4.2
(292)
گیرا 🧲 (5)
140,400
٪30
98,280
تومان