0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
99 راه برای شفای کودک درون
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب 99 راه برای شفای کودک درون

درباره 99 راه برای شفای کودک درون

یکی از موضوعات مهمی که افراد در جهان ما با آن درگیر هستند موضوع کودک درون است و کتاب ۹۹ راه برای شفای کودک درون نوشته‌ی دکتر شهربانو قهاری یکی از کتاب‌هایی است که سعی کرده به این موضوع بپردازد و افراد را با کودک درونشان آشتی دهد. کودک درون ما در حقیقت بخشی از خودماست، بخشی که هنوز شور و انرژي و نشاط کودکی را دارد، تخیل و خلاقیت در آن وجود دارد و البته ترس‌ها و دردهای کودکی را هم تجربه می‌کند؛ بنابراین لازم است بتوانید با این موجود ارتباط بگیرید و روزهای بهتری را برای خودتان بسازید. دکتر قهاری در کتابش راه‌حل‌های مشخص و واضحی را مطرح کرده است و در آن طراحی‎‌های جالب و کارآمدی را آورده است که درک بهتری از موارد به دست می‌دهند.

کتاب دکتر شهربانو قهاری را انتشارات روان‌شناسی و هنر در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. اگر به دنبال نسخه الکترونیک این کتاب هستید و ترجیح می‌دهید آن را روی دستگاه‌های الکترونیکی خود بخوانید می‌توانید آن را از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید.

شهربانو قهاری کیست؟  

دکتر شهربانو قهاری، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۴۶ در مازندران است. او در دانشگاه علامه و دانشگاه ایران درس‌خوانده است و دکترای روان‌شناسی بالینی دارد. او در حوزه‌هایی مانند زوج‌درمانی و مشاوره ازدواج و طلاق کار می‌کند و تاکنون مسئولیت‌های مختلفی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه ایران داشته است. از دکتر شهربانو قهاری چند کتاب مختلف در بازار کتاب ایران موجود است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

·      مهارت‌های چالشی در شناخت درمانی

·      مشاوره‌ی طلاق

·      والدین و فرزندپروری

·      از خودآگاهی تا خودشناسی

چرا باید کتاب ۹۹ راه برای شفای کودک درون را خواند؟

آشتی با کودک درون و شفادادن آن اهمیت زیادی دارد. انسانی که با کودک درون خود به صلح برسد می‌تواند با جهان اطراف خود هم به صلح برسد. دکتر شهربانو قهاری در کتاب ۹۹ راه برای شفای کودک درون ۹۹ راه مختلف را به افراد یاد می‌دهد تا زندگی بهتری داشته باشند. این کتاب برای تمام افراد بالغ مناسب است.

در بخشی از کتاب ۹۹ راه برای شفای کودک درون می‌خوانیم

·      دفترچه یادداشت شخصی داشته باشید و احساسات خود را یادداشت کنید و هرچند وقت یکبار به آن سر بزنید. به‌این‌ترتیب شما با کودک درونتان ملاقات کرده‌اید.

·      همراه با موسیقی سالم حرکات منظم و شاد انجام دهید. حرکات بدنی کودک درونتان را به وجد می‌آورد و به‌این‌ترتیب شما برای بقیه روز سوخت روانی کافی خواهید داشت.

·      در هنگام لزوم، از گفتن نه به دیگران نترسید. با این کار کودک درونتان از خوشحالی بشکن می‌زند. چون چیزی را به او تحمیل نکرده‌اید.

·      وقتی خواب می‌بینید آن‌ها را در دفترچه‌ای یادداشت کنید و هرچند وقت یکبار به آن‌ها سر بزنید. خواب‌ها، آرزوها و تعارض‌های ما را آشکار می‌کنند و به‌این‌ترتیب شما از آرزوهای کودک درونتان با خیر می‌شوید.

·      فیلم تماشا کنید و هنگام تماشای فیلم‌های هیجان‌انگیز جلوی احساسات خود را نگیرید. اشک بریزید، جیغ بزنید و ازته‌دل بخندید واقعاً در چنین لحظاتی شما یک کودک واقعی هستید آن هم کودک شفا یافته.

·      وقت خود را با کسانی بگذرانید که به آن‌ها علاقه‌مندید و از بودن با آن‌ها لذت ببرید. به‌این‌ترتیب کودک درون‌تان احساس امنیت و آرامش بیشتری خواهید کرد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ۹۹ راه برای شفای کودک درون

۹۹ راه برای شفای کودک درون یک کتاب خوب است که راه را برای صلح با خودتان باز می‌کند. کتاب‌های دیگری هم در دنیای روانشناسی وجود دارند که به افراد کمک می‌کنند زندگی بهتری داشته باشند. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      شفای کودک درون اثر لوسیا کاپاچیونه انتشارات پیکان

·      آشتی با کودک درون اثر علی شمیسا انتشارات نوین کتاب

·      شفای کودک درون با ضربه تراپی به شیوه بناساز اثر کتایون بناساز انتشارات نظری


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۲۶ مگابایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسندهشهربانو قهاری
ناشرروانشناسی و هنر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۲۶ مگابایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

ارزش خرید نداره این کتاب کل کتاب در حد یک مقاله هست که تو اینترنت تمام این مطالب رو گذاشته اند لطفا هزینه این کتاب رو برای کتاب ارزش مند تری بگذارید نمیدونم چرا انقدر امتیاز دریافت کرده

5

سلام کتاب رو نخوندم ولی نویسنده کتاب دکتر قهاری از استادان خوب دانشگاه من بودند. و بسیار ازشون آموختم.

5

بنظر من کتاب مفیدی هست و با یک بار مطالعه و یادداشت برداری حتما میتونه مفید باشه.

5

فکر میکردم بهتر از اینی که هست باشه

5

به نظر من عالی و بی نقص ممنونم

5

بی نهایت مفیده

3

کتاب جالبیه

4.2
(10)
21,000
٪50
10,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
99 راه برای شفای کودک درون
٪50
99 راه برای شفای کودک درون
شهربانو قهاری
روانشناسی و هنر
4.2
(10)
21,000
٪50
10,500
تومان