0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟

نویسنده:
HTeBooks
ناشر:
شکیب
درباره چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟

حتما درباره اهمیت انرژی درونی و چاکرا‌های اصلی بدن زیاد شنیده‌اید و بیشتر از همه احتمالا برایتان سوال پیش آمده که چرا نیاز است راجع‌به چاکرا‌ها و راه‌های باز کردن آن‌ها بدانیم؟ اصلا چاکرا‌ها چه هستند؟ چاکرا‌ها به معنای کانون انرژی بدن هستند و مراکز اصلی انرژی درونی شما محسوب می‌شوند. گشودن چاکرا‌های بدن مثل گشایش روح و روان‌ است و باعث می‌شود انرژی از دست رفته بدن‌تان بازیابی شود. در کتاب صوتی چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم قرار است یاد بگیرید چگونه می‌توان ۷ چاکرای اصلی بدن را شناخت، در مسیر آگاهی قدم گذاشت، از لحظه‌ها لذت بیشتری برد و مسیر اصلی را در زندگی پیدا کرد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم

در زندگی آشفته و شلوغ امروزی که مردم در حال دویدن برای انجام کارهای‌شان هستند، توجه کمتری به بازیافتن انرژی درونی و اهمیت سلامت جسمی و روحی می‌شود. آن‌ها نمی‌دانند که پسرفت سلامت جسمی، روحی و ذهنی موضوعی حیاتی است که نباید از نظرها مخفی بماند و باید در اسرع وقت درمان شود. در دنیای مدرن، اغلب مردم به‌خاطر عادت‌های اشتباه غذایی، استرس، افکار منفی و خصلت‌های مضر، خیلی زود سلامتی خود را از دست می‌دهند و احساس خمودگی و کسالت می‌کنند.

این کتاب درباره اهمیت مراکز اصلی انرژی بدن که همان چاکرا‌ها هستند صحبت می‌کند. به گفته این کتاب چاکرا‌ها می‌توانند بر کل افکار شما تاثیر بگذارند و پیدا کردن آن‌ها، به شما کمک می‌کند خودآگاه خود را یکپارچه کنید و با آگاهی ذهنی زندگی کنید. در این صورت، می‌توانید در مسیر زندگی با آرامش بیشتری حرکت کنید و از خودتان رضایت بیشتری داشته باشید. نویسنده کتاب معتقد است که استفاده از انرژی درونی بدن و گشایش چاکرا‌ها قدمت دیرینه دارد و در فرهنگ‌های باستانی هم استفاده می‌شده است. به همین دلیل مهم است همیشه به این موضوع پرداخته شود.

تعداد چاکراها از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. اما اکثرا هفت مرکز انرژی اصلی را به رسمیت می‌شناسند. مهم این است که با شناخت این هفت دروازه مهم، به مرحله‌ای برسید که خودتان را دوست داشته باشید، سالم‌تر زندگی کنید و احساس بهتری نسبت به اتفاقات پیرامون‌تان داشته باشید. هر چاکرا وظیفه متفاوتی در بدن دارد و انرژی خاصی را در بدن منشر می‌کند. برای مثال با فعال کردن چاکرا چهارم که چاکرا قلب یا آناهاتا نام دارد، می‌توانید اثراتی مانند ابراز همدردی، فداکاری، رشد معنوی، عشق به دیگران، آگاهی و بینش، دل‌سوزی، مهربانی و ... را مشاهده کنید.

مهم است که برای گشودن چاکراها، انواع آن‌ها و موضوعاتی مانند نماد، عنصر، رنگ، نشانه، و نشانه‌های پرکاری یا کم‌کاری هر چاکرا را جداگانه بشناسید. گشودن چاکراهای مختلف مانند هم نیست و برای گشایش هر مرکز انرژی باید روش متنفاوتی را پیش بگیرید که در این کتاب آموزش داده شده‌است.

این کتاب را چه کسانی باید بخوانند؟

این کتاب برای کسانی‌که انرژی جسمی و روحی کافی ندارند و در زندگی روزمره تحت تاثیر استرس‌های مضاعف، تندرسی خودشان را از دست داده‌اند می‌تواند مانند یک معجزه عمل کند. کتاب صوتی چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم با لحنی شیوا و آرام، شما را به بازگشت به درون‌تان دعوت می‌کند و بهتان کمک می‌کند لذت گم شده زندگی‌تان را پیدا کنید. اگر در اطراف‌تان دوستی دارید که در گیر و دار زندگی ماشینی احساس خستگی می‌کند و نیاز به یک راهنما دارد، می‌توانید این کتاب را به او هدیه دهید و به کشف انرژی درونی دعوتش کنید.

درباره نویسنده و ناشر کتاب

کتاب حاضر را موسسه HTeBooks منتشر کرده. HTeBooks در زمینه انتشار کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی فعالیت می‌کند و تا کنون بیش از ۴۰ کتاب از سری کتاب‌های «چگونه...» در دستر علاقه‌مندان قرار گرفته‌است. به جز کتاب حاضر، کتاب‌های موفق دیگری از این موسسه وجود دارد که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. برای مثال «کتاب چگونه بر هر ترسی چیره شویم»، «کتاب راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی» و «کتاب ساده زندگی کنیم» از جمله محبوب‌ترین آثار این موسسه است که می‌توانید از فیدیبو دانلود کرده و گوش کنید.

کتاب توسط نسرین حقیقت چالشتری به فارسی برگردانده شده و توسط انتشارات شکیب منتشر شده است. شما این کتاب صوتی را می‌توانید با صدای بهناز بستان‌دوست در ۵۷ دقیقه و ۱۱ ثانیه بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم می‌شنویم

مدیتیشن بهترین تمرین موجود برای گشایش چاکرای فرق سر است. انواع مختلفی از مدیتیشن وجود دارد و شما می‌‌توانید زمانی‌که مایل به گشودن هفتمین چاکرای خود هستید از بیشتر آن‌ها استفاده کنید. زمانی شیوه‌های سنتی مدیتیشن را انجام دهید. در این شیوه‌ها بی‌دردسر می‌نشینید و مدیتیشن را تا زمانی‌ ادامه می‌دهید که در حالت آرامش، آسودگی و یگانگی با طبیعت دست یابید. می‌توانید سرودی را روزانه بخوانید یا تصویری را در ذهن خود خلق نمایید تا ذهن‌تان را از نگرانی‌ها، شک‌ها و مشکلات رها کنید. در نتیجه قادرید که به ساحل آرامش و امنیت برسید.

با وجود این، مهم این است که بزرگ‌ترین چالش خود را برای موفقیت در مدیتیشن بشناسید. این چالش وابستگی و تعلق  به مسائل مادی و زمینی است. مالکیت چیزهای مادی و افکار منفی، شما را گشودن موفقیت‌آمیز چاکرای فرق سر باز می‌دارد. هنگامی‌که واقعا می‌خواهید به میزان معینی از آرامش دست یابید، باید پذیرای تجلی و استفاده فعال از چاکرا فرق سرتان باشید. برای مثال به‌جای گفتن «این غذای به‌خصوص را برای ناهار یا شام می‌خورم»، می‌توانید از این کلمات استفاده کنید: «دلم می‌خواهد چیزهایی را بخورم که به من احساس خوب و معرکه‌ای می‌دهند.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
52.۳۵ مگابایت
مدت زمان
۵۷:۱۱
نویسنده HTeBooks
مترجم نسرین حقیقت چالشتری
راوی بهناز بستان دوست
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۲.۳۵ مگابایت
۵۷:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 179 مخاطب
آموزنده 🦉 (4)
اجرای روان 🎙️ (3)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
12 ٪
104 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی عالی برای انسانهای که از خودشون خبر ندارن چه قدرتی دارن منظور از قدرت قدرت فیزیکی نیست قدرت درونی که اگر اونهارو رو پیدا کنیم فقط از بودنشون آگاه باشیم خودمون راهای برای تقویتش امتحان می کنیم که انسان کاملی بشیم اصلا همینکه چی در درون مون هست خودش امتیاز بزرگیه من خودم به قدرتهای که دارم آگاه هستم اما استفاده از نیرو شو نمیتونم پیدا کنم اما من سی ساله به دنبال شم که یکی رو حداقل بتونم کنترل کنم و ازش استفاده کنم خدا بهمون گفته شما اشرف مخلوقاتی نه اینکه قدرت تفکر یا تغییر داریم بلکه نیروی که داریم رو میگه که ما انسانها باید پیدا کنیم و بتونیم کنترلش کنیم و ازش استفاده کنیم

4

دوستان این کتاب تکنیک های خوبی برای متعادل سازی چاکراها میده ، اگه اطلاعاتی درمورد یک سری اصطلاحات ندارین میتونین توی اینترنت سرچ کنین ، اونقدر که بقیه دوستان میگن بی فایده نیست اگه خوب توجه کنین چیز های زیادی به شما یاد میده ؛ من با این حال که مبتدی نیستم ولی این کتاب صوتی حرفی واسه گفتن داشت

5

خیلی عالی و کاربردی بود. مهم تر تر از همه تایم کوتاهی بود که این میکرو کتاب داشت و اطلاعات فوق العاده ای رو منتقل میکرد. من همیشه دوست داشتم دقیقاً و با منبع اطلاعاتی در خصوص چاکرا ها داشته باشم که الان بهشون رسیدم. خداقوت به عوامل این کار 👍👍👍👍

3

صرفا برای یک آشنایی کلی با چاکراه‌ها خوبه ولی خیلی دستورالعمل‌های دقیقی برای گشایش چاکراه‌ها نداره. صدای راوی هم خیلی خوب بود.

4

توضيح كلي كه كتاب در مورد چاكراها ميده، مختصر و مفيد هست ولي خب طبيعتا نميتونه كافي باشه اما باعث شد ترغيب شم و برم دنبال اطلاعات بيشتر و همانطور كه بقيه گفتند، راوي كارش را خوب انجام داده بود.

5

واقعا عالی و تاثیر‌گذار بود. در عین خلاصه بودن، حاوی اطلاعات و تمرینهای بسیار مفید برای هر چاکرا و نحوه متعادل سازی آنها بود. ممنون از همه دست اندرکاران و سایت خوب فیدیبو 👏👏👏👏

1

کتاب زرد و شبه علم به این کتاب میگن

4

بسیارعالی جذاب وکامل و مفید،بعدازگوش دادن به آرامش خاصی رسیدم که واقفا لذتبخش بود و اطلاعات خیلی زیادی هم از چاکراه ها هم از پیرامون بشری وانرژی ها گنجانده شده، بسیار توصیه میکنم

3

کتاب برای آشنایی با چاکراه ها خیلی خوبه و راوی هم صدا و سرعت خوبی داره، ولی برای جزئیات دقیق و اطلاعات بیشتر از چاکراها چیزی نداره، در کل برای یکبار گوش کردن خوب بود

4

با سلام ..‌‌خیلی عالیه من همیشه از فیدیبو کتاب می خرم و راضیم....مرسی ...‌کتابها عالی هستند....🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹

نمایش 94 نقد دیگر
3.8
(179)
آموزنده 🦉 (4)
19,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم
چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم
HTeBooks

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟
چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟
HTeBooks
شکیب
3.8
(179)
آموزنده 🦉 (4)
19,900
تومان