0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر نه گفتن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هنر نه گفتن

ناشر:
ماه آوا
درباره هنر نه گفتن
تصور کنید می‌توانستید درخواست‌ها و دعوت‌ها را با اطمینان و وقار رد کنید. تصور کنید با همه احترام دست رد به سینه کسی بزنید که از شما کمک خواسته است. بسیاری از ما در مقاطع مختلف، حتی در شلوغ‌ترین و گرفتارترین اوقاتمان، عادت به «نه گفتن» نداریم و به افراد مختلف، چه رئیس یا همکار و چه دوستان و بستگان، فوری «بله» یا «چشم» می‌گوییم و با همین کلمه کوتاه، بار روانی و فشار کاری مضاعف بر خود وارد می‌کنیم. چگونه می‌توانیم در موقعیت‌های گوناگون، در مقابل نزدیک‌ترین دوستان و آشنایان، یا مدیران و بالادست‌ها، از «بله گفتن»های دردسرساز اجتناب کنیم و ابتدا کارها و امور خودمان را اولویت قرار بدهیم؟ این کتاب روش‌ها و ترفندهای «نه گفتن» را در موقعیت‌های کوچک و بزرگ به ما می‌آموزد تا زندگی را آرام‌تر و کم‌استرس‌تر و با بهره‌وری بیشتر بگذرانیم. زاهاریادس در کتاب «هنر نه گفتن» راهنمای گام به گام و راهبردی برای تعیین مرزها و ابزارهای لازم برای حفظ آنها همراه با اطمینان خاطر را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما فرا خواهید گرفت که در هر موقعیتی چگونه از ابزار «نه گفتن» استفاده کنید و البته مهمتر از همه اینکه دوستان، آشنایان و نزدیکان شما به مرزهای‌تان احترام بگذارند و اقتدار شخصی‌تان را به رسمیت بشناسند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
191.۳۰ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۲۵:۴۴
نویسندهدیمون زاهاریادس
مترجمزهرا ابراهیمی
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۱.۳۰ مگابایت
۰۳:۲۵:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
3 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

《به نام خدا》 در قدم اول این را بدانید که نویسنده ی کتاب، جناب زاهاریاس، خود نیز درگیر مشکل بزرگ نه گفتن بوده است. صدا: صدای جناب جناب آقای عمرانی بسیار دلنشین و واضح است.شما نیز از نظر صدا ی کتاب، مشکلی نخواهید داشت. مفهوم: مفهومی کامل به همراه تمام نیاز ها(در رابطه با این موضوع) به وضوح گفته شد. مطالب بسیار گیرا و قابل درک نیز هستند. راه حل انجام: در این کتاب صوتی نحوه ی چگونگی انجام کارهای توضیح داده شده، به وضوح توضیح داده شده است؛ از بزرگ ترین نه گفتن ها گرفته تا کوچک ترین نه گفتن ها. مثال های کاملا واضح: از آنجایی جناب زاهاریاس، نویسنده ی کتاب متنی، خود درگیر مشکل بسیار بزرگ ناتوانی در نه گفتن بوده، مثال هایی واضح و حتی مثال هایی از زندگی خود نیز برای شما زده تا شما کاملا از این کتاب یادگیری فرمایید. بخش بندی: بخش بندی بسیار خوب بود. مرحله به مرحله شما را برای مرحله ی بعدی آماده نیز می کند. بخشی از صوت کتاب: به یاد داشتن اثرات بله گفتن مهم است. هنگامی که با درخواست های دیگران موافقت میکنید و اولویت های آنان را پیش از اولویت های خود قرار میدهید، کنترل منابع ارزشمندی، مهم تر از همه زمانتان را از دست میدهید. نکته: همه ی این دیدگاه از نظر بنده بود؛ ممکن است برای شما فرق کند.

5

موضوع کتاب عالی. راه کارها و نمونه هایی که بیان میکنه کاربردی و عملی هستن. برای زندگی شخصی و هم برای محیط کار مناسب هست.صدای راوی هم عالیه.

5

در زندگی روزمره بسیار کاربردی و لازم است که بتوانیم محترمانه نه بگوییم، این کتاب در این حوزه کارآمد و مفید بود.

3

حجم زیاد آهنگهای وسطش که حتی روی گفتار راوی هم پخش میشه عملا کتاب صوتی رو بی استفاده کرده

5

راوی یکی از بهترین هاست ✔️

3

به من کمکی نکرد. شاید بخاطر این که مشکل نه گفتن ندارم

4

بسیار مفید و کاربردی با مثال های واضح و قابل فهم

4

کتاب خوبیه توصیه میکنم گوش کنید

5

مشکلی که بیشتر مردم خوب دارند.

5

حتما گوش بدین🌹

نمایش 2 نقد دیگر
4.3
(30)
آموزنده 🦉 (1)
70,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر نه گفتن
هنر نه گفتن
دیمون زاهاریادس
ماه آوا
4.3
(30)
آموزنده 🦉 (1)
70,200
تومان