0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اضطراب جایگاه اجتماعی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اضطراب جایگاه اجتماعی

نویسنده:
آلن دوباتن
ناشر:
ماه آوا
درباره اضطراب جایگاه اجتماعی
یکی از دغدغه‌های همه ما این است که دیگران چه نظری درباره‌مان دارند. همه ما خواستار موفقیتیم و از شکست می‌ترسیم. همه ما کم و بیش، و غالباً در خفا، درباره جایگاه اجتماعی‌مان اضطراب داریم. آلن دوباتن، برای نخستین بار، به این وضعیت شایع نامی داده است و در کتاب خود سرچشمه‌های آن و راه‌های ممکن مقابله با آن را بررسی کرده است. او به قلمرو تاریخ، فلسفه، اقتصاد، هنر و سیاست سفر می‌کند تا ببیند متفکران بزرگ با چه شیوه‌های بدیعی بر این اضطراب غلبه کرده‌اند. حاصل کار او کتابی است که نه فقط سرگرم کننده و تأمل برانگیز است، بلکه رنگی از نبوغ و حکمت دارد، و می‌تواند در حل این مشکل به انسان امروز کمک کند. اضطراب جایگاه اجتماعی هم تشریح یکی از دردهای انسان مدرن است و هم پیشنهاد راه‌هایی برای درمان این درد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
476.۰۵ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۲۶:۱۴
نویسندهآلن دوباتن
مترجممریم تقدیسی
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۷۶.۰۵ مگابایت
۰۸:۲۶:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
7 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

واقعا ارزشش رو داشت. من با سرعت ۱.۴ گوش دادم چون سرعت مقداری کند بود. گاهی مفاهیم برام یه کم سنگین بود برای خمین سرعت رو تا ۱.۲ پایین می‌آوردم. این کتاب یه مرور تاریخی به مسئله جایگاه اجتماعی آدما بین آدمای دیگه میندازه. و جایگاه اجتماعی رو در هر فصل از منظر هنر، سیاست، دین، و آیبن بوهمیان ارزیابی میکنه. از یونان باستان تا مسیحیت اروپا تا آمریکا و وضع حاظر. و به این مسئله می‌پردازه که آدما خودشون رو در بین مردمات دیگر چطور برآورد میکنن و چه حسی نسبت به موارد زیر دارن: ۱) چی ارزشه و من اگر دنبال چی باشم آدم ارزشمندیم؟ و تو جامعه محترمم؟ ۲) آیا دغدغه های اکثریت جامعه دغدغه ی من هم با‌شه؟ ۳) آیا اگر فردی در این جامعه به دنبال پول و زندگی عادی نباشه و به سری افکار دیگه رو دنبال کته میتونه بدون زحمت زندگیشو ادامه بده یا باید هزینه بده و از چشم مردم بیوفته؟ ۴) و موارد دیگه.

5

آلن دوباتن در این کتاب به وضعیت و جایگاه اضطراب اجتماعی و کسب جایگاه والاتر توسط انسان مدرن که پدیده ای نوظهور در قرن۲۱ ست که آنرا محصول سرمایه داری،دموکراسی میداند پرداخته ست. اضطراب وقتی حاصل میشود که انتظارات ما براورده نمیشود و جامعه به ما القا میکند که عدم موفقیت به معنای شکست ست .ونویسنده راهکارهایی برای مقابله باین نوع تفکر که خود را درگیر حرف دیگران نکنیم ارائه میدهد. راوی هم صدای خوبی دارد و بر جذابیت کتاب افزوده ست

2

راوی خییییلی کند می‌خونه، خیلی زیاد، من سرعت رو دو برابر می‌کردم، باز هم یه قسمت‌هایی‌ش به‌نظرم کند بود و حوصله‌م رو سر می‌برد. خود کتاب هم، من تصورم چیز دیگه‌ای ازش بود، فکر می‌کردم بیشتر به موصوع بپردازه، و یه‌جورایی در پی رفع یه سری از مشکلاتشه، اما بیشتر به تاریخچه این مسأله و بررسی‌ش از جنبه‌های مختلف می‌پردازه.

5

این سبک کتاب مخصوصا با لحن و سرعت خوانش گوینده کاملا هماهنگ هست اما من با سرعت ۱.۲ گوش کردم ولی در دو سه فصل از کتاب با سرعت استاندارد چون مطالب احتیاج به تأمل و تمرکز بالاتری داشت. گوش دادن به کتاب در یک بازه زمانی به درک مطالب و تطابق با جامعه خیلی کمکم کرد.

5

این آدم دیگه تبدیل به یه برند شده، هر جا اسمش رو می بینم کتاب رو برمی دارم، حتی اگه مترجم رو نشناسم اما وقتی ماه آوا یه اثر رو ارائه بده قطعا کیفیتش بالاست. ترکیب دوباتن و ماه آوا میشه عالی!

4

کتاب خوبیه .تحلیلاش خوبه . و ارزش شنیدن رو داره. و تعجب میکنم چرا بعضی از کتاب ها که کامل گوش میدی روی هم ۵ دقیقه مفید باشن اینقد لایک خوردن و دیده و شنیده میشن! ولی این کتاب نسبت به اونا خیلی پربار تره‌ . خیلی کم دیده شده

5

کتاب بسیار جالبی است، آلن دوباتن با تحلیل‌های جالبی که ارائه می‌دهد به یکی از مسائل مهم دنیای امروز می‌پردازد. اگه ترجمه روان‌تر بود بهتر می‌شد.

5

این کتاب به خیلی از دل مشغولی های انسان امروزی در باب اظطراب جایگاه اجتماعی پاسخ میده آنهم با چاشنی دیدگاه های بسیاری از فلاسفه ی حال و معاصر جهان ! صدابرداری و لحن گوینده هم عالیه

3

خوانش خواننده عالی بود ولی کتاب اون چیزی نبود که انتظارش رو داشتم. تا نصفش رو که گوش دادم بیشتر به جامعه شناسی اضطراب اجتماعی پرداخته.

5

گوینده ای با صدایی عالی و با تسلت و کتابی بسیار با نکته و ساده خیلی دوست داشتم

نمایش 4 نقد دیگر
4.2
(26)
62,400
٪30
43,680
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
اضطراب جایگاه اجتماعی
اضطراب جایگاه اجتماعی
آلن دوباتن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اضطراب جایگاه اجتماعی
٪30
اضطراب جایگاه اجتماعی
آلن دوباتن
ماه آوا
4.2
(26)
62,400
٪30
43,680
تومان