0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهبری زندگی با شهود درونی

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهبری زندگی با شهود درونی

درباره راهبری زندگی با شهود درونی

کتاب راهبرد زندگی با شهود درونی، نوشته رابرت. آ. جانسون است. این کتاب که یکی از معروف‌ترین کتاب‌های خودشناسی و خودسازی است را می‌توان به نوعی سرگذشت شگفت‌آور جانسون و نحوه برخورد وی با شهود و زندگی دانست. رابرت جانسون در واقع زندگی و دریافت شهود شگفت‌انگیز خود را برای دوستش جری رول به صورت شفاهی بیان کرده و رول با نگارش این کتاب، داستان زندگی جانسون را منتشر کرده است. جانسون شاگرد برجسته کارل گوستاو یونگ است و این کتاب سیر تکامل و رشد آگاهی در جانسون را در گذر زمان و به شکل یک داستان جذاب ارائه می‌دهد.  نویسنده در این کتاب از خوانندگان میخواهد تا با نگرشی شگرف و با دید جدید به رشته‌های نازکی شهود که همواره در کنار افراد است چنگ بزنند و از این شهود در مسیر رشد استفاده کنند. کتاب توسط مرضیه مروتی ترجمه و توسط انتشارات بنیاد فرهنگی، منتشر شده است.


درباره نویسنده کتاب

رابرت .آ. جانسون، تحلیلگر و نویسنده معروف آمریکایی است. وی در سال 1921 در پورتلند متولد و در سال 2018 در سن‌دیگو درگذشت. زندگی جانسون سراسر هیجان و رشد و شهود بوده است. وی از شاگردان کریشنامورتی و همین‌طور، کارل گوستاو یونگ است. جانسون پس از کسب آموزش در محضر کریشنامورتی، مسیری جذاب را در طی زندگی گذراند. ابتدا به کالیفرنیا بازگشت و به درمان خود پرداخت،سپس یک موسسه آموزشی در زوریخ سوئیس راه‌اندازی کرد و همراه با اما یونگ(همسر کارل یونگ) به تحلیل و آموزش تحلیلی پرداخت. در ادامه به صومعه رفت و به مدت چهار سال در آنجا زندگی کرد. کتاب‌ها مختلفی از او در دسترس است که مجموع بیش از 3 میلیون بار به فروش رفته‌اند. معروف‌ترین آن درک روانشناسی مردانه است که لقب پرفروش‌ترین کتاب سال را نیز به همراه دارد. وی در سال 2002 مدرک دکتری افتخاری خود را از دانشگاه پاسیفیکا دریافت کرد.


چرا باید کتاب راهبری زندگی با شهود درونی را بخوانیم؟

 داشتن نگرش مذهبی در دنیای کنونی اتفاق عجیبی نیست. منظور از نگرش مذهبی پیروی از یک دین و فرقه خاص نیست، بلکه منظور تهذیب نفس است و جانسون از این موضوع به خوبی هرچه تمام‌تر استفاده کرده است. اگر کتاب راهبری زندگی با شهود درونی را مطالعه کنید به نکته‌ای منحصر به فرد می‌رسید. جانسون با داشتن مربیان مشهور نظیر مورتی و یونگ باز هم دچار مشکلاتی مثل افسردگی و احساس بیگانگی شده اما این موضوع باعث شکست وی نشده و او با استفاده از شهود به زندگی شاد رسیده است. حال وی در این کتاب اصول و راهکارهایی که خود در مراحل مختلف طی کرده است را به شکل یک داستان بیان می‌کند. در واقع مطالعه این کتاب برای همه افرادی که در زندگی به شادی بیشتری نیاز دارند و تلاش می‌کنند این شادی را در بیرون از خود بیابند توصیه می‌شود.



در بخشی از کتاب راهبری زندگی با شهود درونی می‌خوانیم

همان جهانی که در یازده سالگی شناخته بودم، همان نور طلایی، همان تراکم زیبایی محض همه آنجا بود. این همان دنیایی بود که چند سال پیش گم کرده و برایش ماتم گرفته بودم و قرابت و شادی که با آن می‌شناختم، فراتر از هر ارزش دیگری در زندگی بشر بود. در یازده سالگی به اجبار به لبه جهان بعدی رسیده بودم، اما بنا بر سرنوشت بهبود یافته و به وجود انسانی بازگشته بودم. این همان جهان طلایی بود، اما این‌بار در شانزده سالگی. دریافت من در این سن و سال نسبت به آن زمان کاملا متفاوت بود، زیرا خودآگاهی بیشتری در من بود. قبلا کودکی بودم که تصادفا چشمش به گوشه‌ای از بهشت باز شده بود، اما اکنون خودآگاهی یک جوان بالغ را داشتم و حق مادرزادی‌ام به من بازگردانده شده بود.


برای علاقمندان به کتاب راهبری زندگی با شهود درونی

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب راهبری زندگی با شهود درونی هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم:

زندگی خود را دوباره بیافرینید، جفری، ای، یانگ

هنر شفاف اندیشیدن، رولف دوبلی

باشگاه پنج صبحی‌ها، رابین شارما


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
503 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۴۶:۰۰
نویسنده رابرت الکس جانسون
نویسنده دومجری رول
مترجممرضیه مروتی
ناشربنیاد فرهنگ زندگی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
balancing heaven and earth: a memoir
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
99,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۳ مگابایت
۵۰۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هرچند در ابتدای شنیدن کتاب، به نظرم میومد که صرفاً یک زندگینامه ست و خیلی مطلب جالبی درش نداره، اما هرچی پیش تر رفتم، متوجه شدم که این کتاب با سادگی بی پایان مفاهیم عمیقی رو ارائه می کنه، همون چیزهایی که گمشده ی من بود و آرامش عمیقی بهم میداد. الان که در حال شنیدن بخشهای پایانی کتابم باید بگم ترکیب این متن زیبا و الهام بخش با صدای بینظیر خواننده ی کتاب بسیار همخوانی دارند و در کنار هم آرامش و رهایی رو تداعی می کنند. از اینهمه با سلیقگی ممنون.

5

دارم میخونمش، خیلی جاها تونستم باهاش ارتباط بگیرم، در موارد مهمی حسودی کردم ولی کلا واقعیتش و زندگیش رو پذیرفتم، جملات بسیار عمیقی داره و واقعا ارزش خوندن رو داره، نمیدونم بگم به درد برونگراها نمیخوره یا نه ولی کتاب زرد نیست به نظرم و کمک میکنه آدم بپذیره میتونه در نشو ببینه و با آهنگ زندگی هر چند به ظاهر ناخوشایند برقصه

5

این کتاب ما را با دنیای طلایی آشنا می کنه ، دنیایی که در درون ماست ولی از آن آگاه نیستیم . دنیایی که توسط رویا ، نشانه ها و ریسمانهای نازک به ما کمک می کند البته اگر آن را باور کنیم و در درونش عمیق شویم . خواندن کتاب را به کسانی که به شهود خود ایمان دارند توصیه می کنم .

2

بد نبود میشه ی بار خودنش ولی با این قیمت بالانمیدونم که نمیدونم برای چیه نه کلش اینه که میگه زندگی را بسپاریددست خدا و خواب هایی که میبینید

5

روانکاو یونگین . یونگ کاملا روش کاربردی رو ارائه داده و در واقع کارکرد روشش همون کارکرد سلوک‌عرفانیه و کاملا موثر و نجات بخش

4

مطمئنا کتاب آموزنده ای هست ولی متاسفانه من جذبش نشدم، و در نیمه کتاب رهاش گردم.

4

اولین کتابیه ک میخونم و توش اضافه‌گویی وجود نداشت.دوس داشتم کتابشو.

5

واقعا ارزش خوندن داره

3

نمیدونم ولی منم شاید خریداری کنم و بخونم!

5

عاشقشم

نمایش 2 نقد دیگر
4.1
(22)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهبری زندگی با شهود درونی
راهبری زندگی با شهود درونی
رابرت الکس جانسون
بنیاد فرهنگ زندگی
4.1
(22)
120,000
تومان