0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آفتاب نهان
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آفتاب نهان

درباره آفتاب نهان

«زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست                         در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست»

نقد و بررسی کتاب صوتی «آفتاب نهان»

کتاب «آفتاب نهان» توسط خشایار فخریان نوشته شده‌است. این کتاب در سال 1398 توسط انتشارات ارس به چاپ رسید. این کتاب نگاه گسترده‌ای بر اندیشه‌های روانشناسی، دینی و فلسفی بر ایمان دارد. ایمان مسئله مهمی است که تمامی اندیشمندان، دانشمندان، فلاسفه، پزشکانف مذهبیون و ... درباره‌ی آن بسیار صحبت کرده‌اند. این مبحث در عین اهمیت بسیار، از نگاه انسان دور مانده و در بسیاری از مواقع در حال فراموشی است. خشایار فخریان در این کتاب، به بررسی دلایل فراموشی ایمان نیز پرداخته است.

درون انسان یک بعد معنوی وجود دارد. هرچه او تلاش کند تا این بعد را درونش نادیده بگیرید، آن بیشتر خود را نشان می‌دهد. بعد معنوی انسان حتی با تابش یک نور بسیار ضعیف و کوچک خود را نشان می‌دهد. اما بسیاری از انسان‌ها به دلایل مختلف وجود ایمان و معنویت را درون خود انکار می‌کنند. این انکار باعث از بین رفتن آرامش درونی انسان می‌شود. تحقیقات گسترده‌ی روانشناسان و پزشکان ثابت کرده است که مومنان واقعی زندگی و درونی با آرامش دارند. اما این ویژگی فقط مختص به مومنان واقعی است. نه کسانی که در ظاهر خود را با ایمان نشان می‌دهند و در باطن درونی کثیف‌تر و آلوده‌تر از صدها منجلاب دارند. اگر نگاهی به اطراف خود داشته باشی، فاسدانِ با ایمان نما بسیار هستند.

انتشار کتاب صوتی «آفتاب نهان»

کتاب صوتی آفتاب نهان در سال 1399 توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شد. گوینده این کتاب صوتی دادبه دادمهر است. دادبه دادمهر یکی از گویندگان فعال کشورمان است که تاکنون گوینده بسیاری از کتاب‌های صوتی بوده‌است. از آثار این گوینده می‌توان به ادای ثروتمندان را درنیار، خود شناسی، مقدمات روانشناسی اریکسون، دیگه گند نزن، جرات داشته باش، قدم زدن روی ماه با انیشتین، تسلط، غول درون، خود برتر و ... اشاره کرد. شما می‌توانید کتاب صوتی آفتاب نهان، به قلم خشایار فخریان، گویندگی دادبه دادمهر و انتشارات کتاب‌سرای نیک را از همین صفحه در فیدیبو دانلود و تهیه کنید.

درباره‌ی «خشایار فخریان»، نویسنده کتاب صوتی «آفتاب نهان»

دکتر خشایار فخریان یکی از نویسندگان جوانی است که کتاب‌های بسیاری را به چاپ رسانیده است. بیشتر کتاب‌های او در ژانر پزشکی نوشته شده‌اند. آثار دکتر خشایار فخریان عبارتند از دیابت، گیاهان دارویی، خواص غذاها، آشنایی با ویتامین‌ها، زیباتر شدن با چند روش ساده و آفتاب نهان هستند.

کتاب «خواص غذاها» درمورد بخش لذت بخش زندگی انسان یعنی غذا خوردن است. هدف دکتر فخریان از نوشتن این کتاب، آشنا کردن خوانندگان با خواص غذاها است. زیرا آشنایی با این خواص باعث انتخاب درست‌تر مواد غذایی می‌شود. به علاوه هر غذا باعث سلامتی بخشی از بدن است. به طور کلی نیز در کنارهم از بدن انسان، جسمی سالم و تندرست می‌سازند. با داشتن این اطلاعات درست شما می‌توانید مواد غذایی مناسب‌تری را برای خود انتخاب کنید.

کتاب «آشنایی با ویتامین‌ها» به معرفی تمامی ویتامین‌ها پرداخته است. به علاوه دکتر فخریان، در این کتاب عملکر هر ویتامین بر بخش‌های مختلف بدن را نیز توضیح داده‌است. این کتاب اطلاعات خوبی درمورد منبع ویتامین‌ها نیز به شما می‌دهد.

کتاب «زیباتر شدن با چند روش ساده» درمورد مراقبت‌های پوست و مو است. در بسیاری از کتاب‌ها، مجلات و ... نکاتی برای زیبایی و سلامت پوست بیان شده‌است. اما این کتاب شرح کاملی از تمامی راه‌ها است. زیبایی یکی از مسائلی است که همه انسان‌ها به آن گرایش دارند. هروزه افراد راه‌های بسیاری را برای زیبایی و سلامت پوست و مویشان انتخاب می‌‎کنند.

کتاب «دیابت» (آشنایی، پیشگیری، کنترل) درمورد بیماری دیابت است.  این بیماری در ظاهر افراد تاثیر خاصی ندارد. اما از بیماری‌های خاموشی است که باید توجه خاصی به آن شود. بیماران دیابتی یا قندی به کسانی گفته می‌شود که قند خون بالای 96 دارند. این افراد نیاز به مراقبت‌های غذایی بسیاری دارند. کتاب دیابت از دکتر فخریان در مورد آشنایی با دیابت، پیشگیری از آن و در نهایت کنترل این بیماری است. کتاب‌های نام برده از دکتر خشایار فخریان در فیدیبو موجود هستند.

بخشی از کتاب صوتی «آفتاب نهان»

برای چه ایمان می‌آوریم

الهیون معتقدند که نوع بشر به دلیل داشتن ذره‌ای الهی در ساختار وجودی خود و بعدی معنوی فطرتا تمایل به خدا دارد. حتی اگر این نظریه را مبنای کار خود قرار دهیم باید در نظر بگیریم که نوع برقراری ارتباط و پاسخگویی به این نیاز فطری با توجه به مرحله‌ی رشد روحی، ساختار روانی، تاثیر جامعه و تربیت خانوادگی و عوامل دیگری که شاید هنوز ناشناخته باشند، متغییر است. انگیزه‌هایی که در ادامه ذکر می‌شوند، می‌توانند به تنهایی یا همراهی دو یا چند انگیزه در شدت‌های مختلف موجب جرقه یا تشکیل هسته ایمان در فرد شوند. در صورتی که فرد در راستای موضوع ایمان حرکت کند. ممکن است انگیزه‌های دیگری به تدریج نقش محرک را ایفا کنند و انگیزه ابتدایی به تدریج رنگ خود را از دست بدهد یا بعدها پیش پا افتاده یا ساده لوحانه به نظر برسد.

رفع نیازهای اولیه و حل مشکلات مادی

این یکی از قوی‌ترین و شایع‌ترین عواملی است که بشر را به سمت خدا سوق می‌دهد و ناشی از انگیزه جلب منفعت و دفع ضرر در وی است. آن‌هایی که خدا را مدتی فراموش کرده‌اند یا حتی ظاهرا منکر او می‌شوند، در برخورد با برخی از مشکلات زندگی به یاد او می‌افتند، به سمت او می‌روند و او را طلب می‌کنند. به ندرت احتیاط عقلی با انگیزه جلب منفعت و دفع ضرر توام است. به این معنی که فرد با سبک، سنگین کردن فواید و عواقب داشتن و یا نداشتن ایمان به این نتیجه می‌رسد که با داشتن ایمان و پیش گرفتن رویه خدا پرستی چیز زیادی از دست نمی‌دهد. گاهی نیز چشم داشت مالی موجب گرویدن افراد به دین می‌شود، که از این جمله می‌توان به افرادی از مکیان صدر اسلام اشاره کرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
217.۵۵ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۴۷:۳۲
نویسندهخشایار فخریان
راویدادبه دادمهر
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
50,400 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱۷.۵۵ مگابایت
۰۷:۴۷:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

فوق العاده کتاب خوبیه من سالها پیش خوندم و خیلی لذت بردم.

3
(1)
72,500
٪40
43,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
آفتاب نهان
آفتاب نهان
ایمان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آفتاب نهان
٪40
آفتاب نهان
خشایار فخریان
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(1)
72,500
٪40
43,500
تومان