0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرزندخوانده
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فرزندخوانده

درباره فرزندخوانده
بخشی از کتاب: زندگی چیزی نیست غیر از چاه تنهایی که با گذر سالیان عمیق تر می‌شود و من که یتیم بودم و پوچی ذاتی‌ام از دیگران بیش‌تر است، از آغاز در برابر جمع گونه‌ای که خانواده باشد محتاط تر بودم. اما آن شب تنهایی‌ام که خود از پیش بسیار عظیم بود ناگهان بی‌نهایت شد، انگار ته بندی موحش آن چاه که آهسته آهسته عمیق تر می‌شود، واداده مرا به سیاهی فروانداخته باشد. محزون بر زمین دراز کشیدم و زیر گریه زدم. اکنون می‌فهمم آن کودک که در دنیایی ناشناخته می‌گرید نادانسته تولد خویش را آسان‌تر می‌کند. من که فرزندخوانده بودم، نادانسته در هیات کودکی متولد می‌شدم که خون آلود و حیرت زده از آن شب تاریک بیرون می‌آید که بطن مادرش است و یگانه کاری که از من برمی‌آمد خود را به گریه سپردن بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
389.۷۰ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۰۵:۳۶
نویسنده خوآن خوسه سائر
مترجمونداد جلیلی
راویاطهر کلانتری
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸۹.۷۰ مگابایت
۰۷:۰۵:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
27 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
27 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
9 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نویسنده قلم قوی و مهارت خوبی در تصویر سازی داره. ولی بنظر تکنیک نویسندگیش رو درست و بجا بکار نبرده. فکر میکنم در فرم رئالیست نوشته شده و شبیه مستنده. ولی اطلاعات و سواد نویسنده در زمینه ی چیزی که نوشته پایینه و، در نتیجه، کتاب رو حاوی چرندیات کرده‌. با اینکه تا آخر گوش دادم، ولی حس کردم خسته کنندس. خب الان یک فرم خوب در خدمت اطلاعات و گزارش های غیر علمی بکار گرفته شده، که هیچ مشکلی نداره. ولی این ترکیب گویا هیچ هدفی رو دنبال نکرده، یا حداقل انقدر خسته کننده بود که توجه منو جذب نکرد تا هدفت نویسنده رو متوجه بشم.

3

فلسفه‌بافیا و حرفای حدیث‌ نفس طورِ نویسنده جاهای خیلی کمی حرفای خوبیه منتها اکثراً چرت و نامفهومه مخصوصا در یک سوم پایانی کتاب کاملا تبدیل به یه روده‌درازی بی محتوا میشه (منظورم کل یک سوم پایانی نیستا، حدیث نفس طورهای یک سوم پایانیه). اما قصه؛ قصه‌ی کتاب واقعا متفاوت و عالیه و صحنه‌هایی که از روزهای خاص قبیله‌ها توصیف می‌کنه حیرت‌انگیزه. صدای راوی هم خیلی خوبه و واقعا عالی کتابو می‌خونه، فقط متاسفانه گاهی صداشو می‌بره تو فاز جیم کارتون هاکلبری فین، مخصوصاً اولای کتاب.

4

برای خواننده عصر امروز که اکثرا تو انفجار تکنولوژی و دگردیسی دنیا متولد شدن، خیلی ملموس نیست و خسته کننده ولی دیدگاه و سطح فکری و جریان فرهنگی زندگی تو قرن ۱۸ ام بسیار زیبا توضیح میده، یجورایی به زمانی سفر میکنی که انگار هیچ وقت وجود نداشته و کمی از حوصله مخاطب امروزی خارج ولی کتابخوان خوشش میاد

1

تمام کتاب کتاب توصیفات بی سر ته هست خوب نبود

3

روند بسيار كند و ارام داستان

2

جذاب نیست

3.5
(11)
63,000
٪40
37,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
فرزندخوانده
فرزندخوانده
خوآن خوسه سائر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرزندخوانده
٪40
فرزندخوانده
خوآن خوسه سائر
رادیو گوشه
3.5
(11)
63,000
٪40
37,800
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر