0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چشم های سگ آبی رنگ
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چشم های سگ آبی رنگ

ناشر:
ماه آوا
درباره چشم های سگ آبی رنگ
به لحاظ مفهومی در تمام داستان‌های این مجموعه می‌توان ردپایی از فکر مرگ و مسائل پیرامون آن پیدا کرد که در فرم و ساختار رئالیسم جادویی خاص مارکز عرضه می‌شود.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
199.۶۲ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۳۱:۰۱
نویسنده گابریل گارسیا مارکز
مترجمبهمن فرزانه
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۹.۶۲ مگابایت
۰۳:۳۱:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
40 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دوستی در کامنت اول نوشته بدترین همینگوی ... و اینکه اگر این ایده ها رو به موراکامی میدادن ... اول اینکه این داستان ها اصلا بد نیستند و باید درک بشن حالا چون محوریت مرگ دارن شاید برای بعضیا خوشایند نباشه ولی ذات اینگونه داستان ها اینه شما اگه زنده بگور و بوف کور صادق هدایت رو خونده باشید درک میکنید بعد این داستان ها فیلم نامه نیست که بدن این و آن بسازنش یا شعر نیست که فلان آهنگساز یا دیگری ملودی روش بزارن چطور داستان ها و شخصیت هایی که ساخته ذهن همینگوی بوده از سر اون درارن بندازن تو سر موراکامی؟

3

داستانهای این کتاب، معرف سبک ادبی خاص مارکز هستن. طبیعیه که عموم خوانندگان باهاش ارتباط برقرار نکنن و برای همه جذابیت نداشته باشه و حتی گاهی گیج‌کننده باشه. نگاهیه که نویسنده به تداوم زندگی بعد از مرگ داره. ممکنه برای عده‌ای دلخوش‌کننده باشه و برای عده‌ای تسکین‌دهنده و برای عده‌ای هم صرفا یه اثر ادبی سرشار از قوه خیال

1

فکر کنم بدترین کتاب مارکز همین بود. داستانهای کوتاه با مرکزیت مرگ. ایده داستانها خوب بود ولی به بدترین شکل ممکن بنظرم پرداخته شده بود اگه همینو به هاروکی موراکامی میدادن ازش شاهکار میساخت ولی شخصا خیلی برام خسته کننده بود . واقعا ارزش خوندن نداره وقتتونو تلف نکنین. راوی آقای عمرانی مثل همیشه عالی و فوق العاده.

5

بسیار متفاوت. اگر چند ثانیه حواست پرت بشه ممکنه نفهمی تا آخر یک داستان رو. مرتبا باید دنبال رمزگشایی برای خودت باشی از اتفاقاتی که میفته. بسیار جالب.

3.5
(10)
70,200
٪30
49,140
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
چشم های سگ آبی رنگ
چشم های سگ آبی رنگ
گابریل گارسیا مارکز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چشم های سگ آبی رنگ
٪30
چشم های سگ آبی رنگ
گابریل گارسیا مارکز
ماه آوا
3.5
(10)
70,200
٪30
49,140
تومان