0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بابای پولدار بابای بی پول

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بابای پولدار بابای بی پول

درباره بابای پولدار بابای بی پول
در این کتاب رابرت کیوساکی دربارهٔ روش‌های زندگی افراد پولدار و افراد بی‌پول صحبت می‌کند. او از کودکی خود می‌نویسد و اینکه زندگی در کنار پدر واقعی او که یک معلم باهوش و بسیار محبوب اما فقیر بوده و زندگی در کنار پدر بهترین دوستش که او دوستش را دربارهٔ پول و قواعد آن آموزش می‌داد و بسیار ثروتمند. کیوساکی می‌گوید: یکی از پدرانم برای به دست آوردن چند دلار جان می‌کند و دیگری مشت مشت پول درمی‌آورد. یکی از پدرانم به من یاد می‌داد که سوابق تحصیلی و کارم را چه طور بنویسم که بتوانم شغل خوبی به دست آورم و دیگری به من می‌آموخت که چه طور طرحهای قوی مالی و بازرگانی را خلق کنم، تا بتوانم برای دیگران شغل ایجاد کنم. فرزند دو پدر قوی بودن این امکان را برای من فراهم آورد تا با مقایسه آرای آن‌ها با یکدیگر تأثیر تفکراتشان را بر زندگیشان بررسی کنم، در این جریان فهمیدم که انسان‌ها زندگیشان را براساس افکارشان تنظیم می‌کنند. پدر بی پولم دائماً می‌گفت: من هیچ وقت پولدار نمی‌شوم و این پیشگویی واقعیت یافت، ولی پدر پولدارم معتقد بود که آدم پولداری است، حتی یک بار پس از ورشکستگیی که افسرده اش کرده بود، باز ادعا کرد آدم ثروتمندی است و می‌گفت بین فقیر بودن و ورشکسته بودن یک اختلاف بزرگ است و آن این که ورشکستگی موقتی، ولی فقر دائمی است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
491.۰۰ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۵۶:۱۱
نویسندهرابرت کیوساکی
مترجمپروین قائمی
راویگروه گویندگان
ناشرنشر معیار اندیشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۹۱.۰۰ مگابایت
۰۸:۵۶:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب بسیار اموزندس و نسخه صوتی در جاهایی که گوینده سعی میکنه نمودار و شکل ها رو توضیح بده یکم تجسم نمودارها سخت میشه که به نظرم زیاد هم فرقی نمیکنه چون لپ مطلب رو خود کتاب بیان میکنه. در کل کتاب حول چند محدر اصلی میچرخه: قدرت ریسک کردن ، عمل گرایی، تبلیغ در کار خود در هر حوزه ای برای بالا بردن سود، اموزش دادن و اموزش دیدن مناسب و هزینه کردن برای اموزش و میزان کمی هم بخشنده بودن بررسی میشه. با مثال ها و داستان های زندگی نویسنده به اهمیت موارد بالا پی میبریم. کتاب با زبان ساده و خودمانی و قطعا بدون تعارف مواردی رو بیان میکنه که واقعا مهم هستند و شاید هم به ادم بر بخوره ولی واقعیت های زندگی رو بدون تعارف بیان میکنه و حتما توصیه میشه خواندن یا شنیدنش. ولی ۴ ستاره کافی هست به نظرم نسبت مطالبی که بیان میشه جاهایی کلی گویی شده و میشد بهتر بیان بشه.

4

سلام. توجه داشته باشین که اگه تو کشور نویسنده، همه چیز بر طبق اون چیزی که ما فکر می‌کنیم، عالی و درجه یک و گل‌وبلبل بود، این طور کتاب‌ها اصلا نیاز نبود و اساسا فروش نمی‌رفت... اگه دقت کرده باشین اکثر کتابهای موفقیت و ... توی همین کشورها دارن نوشته می‌شن و میلیون دلاری فروش دارن... خوبه یه کم عمیق‌تر به مسایل نگاه کنیم.

5

برعکس نظر بقیه به نظرم تو ایرانم جواب میده کاملا منی که مدیرعامل یک شرکت بودم عینا حرفشو میفهمیدم اونایی که میگن کاربردی نیس چون اقتصاد رو نمیشناسن اقتصاد ایران هم زیاد فرقی نداره

3

چون اصوالاقتصاد ایران با هیچ جای دیگه قابل مقایسه نیست، یک کم از کاربردی بودن کتاب کم میشه ولی برای ایده گرفتن خوب بود. خوانش کتاب هم مناسب و گوش نواز بود

3

کتاب در خصوص ایران کاربردی نیست ولی بازم نکات خوبی داره آدما همه نمی تونند برم امور مالی رو یاد بگیرند پس باید بدبخت باشن؟ یا شاید علاقه ندارن؟

5

کتاب عالی... هر شخصی حداقل یکبار باید این کتاب رو بخونه یا حداقل یکبار گوش کنه... گوینده عالی

5

کتابش خیلی خوبه ولی متاسفانه نمودار هارو با کتاب صوتی نمیشه درک کرد

5

هم گوینده عالیه هم بهترین کتاب توسعه فردی دنیاست.

5

بیان عالی و شیوا بسیار لذت بردم?

3

برای کشور ایران کاربردی نیست

نمایش 1 نقد دیگر
4.3
(23)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
بابای پولدار بابای بی پول
بابای پولدار بابای بی پول
آنچه که پولدارها راجع به پول به بچه هایشان یاد می دهند که بی پول ها بلد نیستند

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بابای پولدار بابای بی پول
بابای پولدار بابای بی پول
رابرت کیوساکی
نشر معیار اندیشه
4.3
(23)
15,000
تومان