0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شناخت درمانی روان شناسی افسردگی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب شناخت درمانی روان شناسی افسردگی

فنون و شناخت شخصیت و تغییرآن
نویسنده:
دیوید برنز
درباره شناخت درمانی روان شناسی افسردگی
افسردگی مسئله شماره یکِ سلامت در دنیاست. به قدری توسعه پیدا کرده که آن را سرماخوردگی اختلالات دماغی نامیده‌اند، با این حال تفاوت ظریفی میان سرماخوردگی و افسردگی وجود دارد. افسردگی کشنده است. با توجه به تحقیقات به عمل آمده در سالهای اخیر آمار خودکشی حتی در میان کودکان و پا به سن گذاشته‌ها رشد تکان دهنده‌ای داشته؛ و این در شرایطی است که انواع داروهای آرام‌بخش و ضدِّ افسردگی که شمار آن از میلیارد هم گذشته، در دهه جاری برای درمان افسردگی تجویز شده است. به راستی تأسف‌انگیز است. اما برای آنکه افسرده‌تر شوید، باید بدانید که افسردگی نوعی بیماری است و بنابراین لازمه زندگی سالم نیست. و مهمتر آنکه می‌توانید به کمک روشهای ساده بر این بیماری چیره شوید. اخیراً گروهی از روان‌پزشکان و روان‌شناسان دانشکده پزشکی پنسیلوانیا به پیشرفتهای بزرگی در زمینه درمان اختلالات روانی دست یافته‌اند. این عده که از روشهای مرسوم درمان افسردگی، به آن علت که در شفای بیماران از سرعت لازم بی‌بهره است دل خوشی نداشتند، روش تازه‌ای برای درمان افسردگی و سایر اختلالات احساسی ابداع کردند. پژوهشهای اخیر ضمن تأییدِ توفیقِ روشهای جدید درمان افسردگی، بر سرعت و اثربخشی بیشتر آن نسبت به دارودرمانی و یا روان‌درمانی مرسوم مُهر تأیید زده است. نام این شیوه درمانیِ انقلابی را «شناخت درمانی» گذاشته‌اند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۵۸ مگابایت
تعداد صفحات
448 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۵۶:۰۰
نویسندهدیوید برنز
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرنشر دایره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Feeling good : the new mood
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
295,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۵۸ مگابایت
۴۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

درکنار دارودرمانی اصلاح تغذیه و فعالیت بدنی حتما تاثیر گذار خواهد بود. اصطلاحا میگن هرچه آگاه تر رخ زرد تر انسان های آگاه و باهوش حساسیت بیشتری به مسائل به نسبت انسان های سطحی دارند بخاطر همین با تفکر به عمق مسائل فلسفی و درنهایت پذیرفتن رنج تحمیل شده ی انسان بیهودگی و بطالت او برایشان سخت خواهد بود. باید واقعیت های درک شده رو رو پذیرفت و درمقابل واقعیت های تلخ زندگی تفسیر و دیدگاه مناسب اتخاذ کرد. ما به دیدگاه مثبت و مناسب برای ادامه زندگی محتاج هستیم در جایی که امید نیست باید آن را بوجود آورد و سعی در پیداکردن شادی و نشاط داشت زیرا غم خودش ما را پیدا خواهد کرد... بقول جناب خیام خیام اگر ز باده مستی خوش باش با ماهرخی اگر نشستی خوش باش چون عاقبت کار جهان نیستی است انگار که نیستی چو هستی خوش باش..

5

من کتاب از حال بد به حال خوب همین نویسنده رو خوندم، فوق العادست. تقریبا می تونم بگم کاری می کنه که شما از نهادینه ترین و مخفی ترین افکاری که باعث افسردگی، اضطراب، استرس، ترس، تنهایی و درماندگی و غیره شده است رو شناسایی کنید و به کمک راه حل های عالی ارائه شده به راحتی بر آن افکار سپس بر احساسات منفی خود غالب شوید البته افکار منفی به صورت ناخودآگاه همیشه می آیند و نمی شود حذفشان کرد اما این کتاب ما را مقاوم می کند.

5

من پانزده سال افسردگی شدید شدید داشتم و میتونم بگم دیوانه بودم و فقط فقط خدا این کتاب رو سر راهم قرار داد و آلن در سن چهل سالگی حداقل به نود درصد اهداف عاقلانه و منطقی زندگی رسیده ام ، پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید حتی دوستانه که فکر میکنند افسرده نیستند ،،،شاد باشید

5

این کتاب قیمتش به اندازه نصف یک جلسه روان درمانی نیست ولی برای کسی که اهل مطالعه باشه و دنبال درمان افسردگیش باشه معجزه می کنه ... در خریدش شک نکنید البته به نظرم کاغذی این کتاب رو باید تهیه کرد.

3

آخه خدا پدرتو بیامرزه آدم افسرده میتونه هزار صفحه کتاب بخونه. وقتی نفس کشیدنشم به زوره

5

واقعا عالیه اصلا انگار کتاب داره خود ادمو توصیف میکنه توی قسمت ویژگیهای افراد افسرده

5

محشره نه فقط برای افسردگی بلکه کلا خطای ذهنی رو با این کتاب بهتر می‌شناسی

5

خوندن این کتاب کاربردی به همه توصیه میشه... مرسی

5

از نویسنده کتاب مشخصه که چه کتاب ارزشمندی هست

5

خیلی کمک دهندس

نمایش 7 نقد دیگر
4.4
(24)
162,250
٪50
81,125
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شناخت درمانی روان شناسی افسردگی
٪50
شناخت درمانی روان شناسی افسردگی
فنون و شناخت شخصیت و تغییرآن
نشر دایره
4.4
(24)
162,250
٪50
81,125
تومان