0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تجارت قرن بیست و یکم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تجارت قرن بیست و یکم

درباره تجارت قرن بیست و یکم
نویسنده در این کتاب، درباره چگونگی تجارت موفق در قرن ۲۱ صحبت می‌کند و به مخاطبان خود می‌آموزد که با تغییر نگرش می‌توان در هر حوزه کاری موفق بود. وی در این راستا بینش ضروری برای کسب خلاقیت و سازندگی؛ جهت یابی صحیح و مهارت‌های رهبری را ارائه می‌کند و یک الگوی تجاری را با عنوان «بازاریابی شبکه‌ای» به منظور رسیدن به دارایی مورد قبول شرح می‌دهد و معتقد است بازاریابی شبکه‌ای در قالب یک شبکه وسیع، فرصت‌های یکسانی را در اختیار بازاریان قرار می‌دهد. خلاصه کتاب: کیوساکی این کتاب را به سه فصل، اختیار آینده تان را داشته باشید، یک تجارت و هشت دارایی برای ایجاد سرمایه و آینده شما از همین لحظه آغاز می‌شود تقسیم کرده است. در فصل اول از قرنی جدید سخن میگوید که مثل قبل مشاغل اداری جوابگو رفع نیازهای جامعه اش نیست و بطور کل جامعه‌ای که فکر می‌کرد در آمد بازنشستگی در خطر نیست را زیر سوال می‌برد، دربخشی از این فصل می‌گوید تب کار آفرینی روبه افزایش است. زیرا کند شدن اقتصاد، کار آفرینی را تند تر می‌کند. درواقع کار آفرینان در دوره‌های بد اقتصادی شکوفا می‌شوند، هم چنین طرز فکر و چگونگی زندگی یک کار آفرین از مواردی است که در این فصل توضیح کامل و مفصلی داده شده. فصل دوم و سوم این کتاب از دارایی‌های هر فرد برای شروع یک تجارت بزرگ نام می‌برد و تعریف بازاریابی شبکه‌ای و جایگاهش در نظام اقتصادی امروز را تشریح می‌کند و این که برای شروعی موفق دربازاریابی شبکه‌ای انتخاب عاقلانه، نبوغ در مذاکره، صداقت و.. نام می‌برد. درباره نویسنده: رابرت کیوساکی در هاوایی به دنیا آمده ودر سال ۱۹۷۷ کسب‌وکار تولید کیف پول به راه انداخته است که این محصول بعدها به یک فراورده مولتی میلیون دلاری جهانی تبدیل شد. با بازنشسته شدن در سن ۴۷ سالگی در سال ۱۹۹۶ رابرت به سرمایه‌گذاری و انجام کارهایی که موردعلاقه‌اش بود روی آورد.در این سال رابرت در سه شرکت سهامی عام کشف نفت، طلا و نقره سرمایه‌گذاری کرد که شرکت‌های نقره و طلا برای او بسیار سودآور بود. وی همچنین در این سال کتاب “پدر پولدار, پدر بی‌پول” را نوشت. در این کتاب رابرت در مورد دو پدر خود توضیح می‌دهد. یکی بی‌پول و دیگری پولدار. هردوی آن‌ها در حرفه‌هایشان موفق بودند و تمام عمرشان را به‌سختی کارکرده بودند اما یکی وقتی مرد ده‌ها میلیون دلار برای خانواده و سازمان‌های خیریه به‌جا گذاشت ولی دیگری پس از مرگش مقروض بود. موفقیت کتاب “پدر پولدار، پدر بی پول” سبب شد تا شرکت “پدر پولدار” تاسیس شود. این شرکت یک موسسه بین المللی آموزشی است که به آموزش تجارت و سرمایه گذاری در هفت کشور جهان مشغول است و ده ها هزار دانشجو دارد. حرفه فعلی رابرت، بر رشد دادن شرکت‌های کم سرمایه استوار است، اما در موسسه آموزشی او، مهمترین چیزی که تعلیم داده می‌شود، عشق و استقامت واقعی اوست. او این آموزش را با کمک گرفتن از مردان بزرگی چون اگ مندینو، زیگ زیگلار و آنتونی رابینز انجام می دهد. پیام رابرت کیوساکی آشکار است: “مسوولیت امور مالی ات را خود بر عهده بگیر، یا تا آخر عمر پذیرای دستورالعمل‌ها و فرمایشات دیگران باش. به دست خودت است که ارباب پول باشی یا برده‌اش.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
295.۱۵ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۲۲:۲۲
نویسندهرابرت کیوساکی
مترجم آناهیتا پاشایی راد
راویسیاوش درستکار
ناشرراوی گنبد کبود
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۵.۱۵ مگابایت
۰۵:۲۲:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
45 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

واقعا بدترین کتاب صوتی ای بود که گوش دادم، راوی انقد بد خوند و انقد اشتباه میخونه که لذت کتاب کامل از بین میره. لطفا به کیفیت کتاب صوتی که میدید بیرون توجه کنید مردم دارن پول میدن!!!!!!!!!!!

1

این کتاب خاطرات گولدکویستو زنده میکنه. و تو ۲۰۰ صفحه سعی داره بگه دودویی خوبه، فکر میکنم زمان و هزینه ای که براش گذاشتم تلف کردم.

3

کتاب خوبی بود و برای کسی که میخواد از لحاظ مالی مستقل بشه، خوندنش واجبه... گوینده عزیز، امیدوارم بتونید روز به روز پیشرفت کنید

2

راوی اگه یکبار کتاب رو ازقبل میخوند بهتر بود! تاحالا همچین کتاب صوتی بااینهمه اشکال در خواندن گوش نداده بودم

1

راوی به شدت بی سواد متاسفانه اعصاب خورد کن بود حیف کتاب که با این کیفیت ارائه شده

1

کسی مجبورتون میکنه وقتی نه استعداد نه توانایی و علمشو دارید گوینده شید؟

5

گوینده عزیز مطمئنا پیشرفت میکنی ادامه بده دوست عزیز ❤️

5

بسیار بسیار کتابی مفید واثر بخش در این زمان است

2.7
(11)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تجارت قرن بیست و یکم
٪50
تجارت قرن بیست و یکم
رابرت کیوساکی
راوی گنبد کبود
2.7
(11)
15,000
٪50
7,500
تومان