0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به جعبه دست بزن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی به جعبه دست بزن

نویسنده:
ست گادین
درباره به جعبه دست بزن

بسیاری از افراد به رویاپردازی در زندگی و کسب و کار خود راضی هستند و تصور می‌کنند که تنها لذت بردن از وضعیت فعلی کافی است. ست گادین در کتاب صوتی به جعبه دست بزن: آخرین باری که کاری را برای اولین بار انجام دادی کی بود؟ به افرادی که قصد پیشرفت دارند و می‌خواهند دست به تغییرات بزرگ بزنند توصیه‌ها و راهکارهای خلاقانه ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی به جعبه دست بزن

کتاب صوتی به جعبه دست نزن با عنوان اصلی Poke the Box به قلم ست گادین نویسنده و وبلاگ‌نویس آمریکایی است که در سال 2015 منتشر شد. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت و خلاقیت در کسب وکار قرار می‌گیرد. نسخه‌ی چاپی این کتاب را انتشارات آموخته با ترجمه‌ی صدف حکیمی‌زاده در سال 1396 منتشر کرد و فروش خوب آن باعث شد تا انتشارات نوین کتاب گویا نسخه‌ی صوتی آن را با صدای میلاد فتوحی برای علاقه‌مندان به کتاب‌های تجاری صوتی تولید کند.

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که منظور از جعبه، جعبه‌ی بازر است. بازر قطعه‌ای الکترونیکی است که ظاهر ساده‌ای دارد و مولد صدا است که با زدن هر دکمه صدایی تولید می‌شود یا چراغی روشن می‌شود. گادین بیان می‌کند که زندگی هم شبیه جعبه‌ی بازر پر از هیجان و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است. تنها کافی‌ست ترس و وحشت را کنار گذاشت و سراغ جعبه رفت. او در ادامه نمونه و مثال‌هایی از افراد موفق و توانمند را ارائه می‌کند که چطور با مشکلات و چالش‌های خود رو به رو شده‌اند و راهکارهایی عملی برای ایجاد نوآوری و خلاقیت در کسب و کار می‌آموزد.

صدف حکیمی زاده مترجم کتاب در پاسخ به این سوال که چرا کتاب به جعبه دست بزن این‌قدر محبوبیت پیدا کرده است می‌گوید: «چون کتابی است که خوانندگانش را به انجام کاری که از آن وحشت دارند، تشویق می‌کند. شاید شما هم به آن نیاز داشته باشید.»

درباره ست گادین؛ نویسنده‌ی کتاب صوتی به جعبه دست بزن

ست گادین که با نام ست گودین هم شهرت دارد نویسنده، کارآفرین و معلم آمریکایی است. او در سال 1960 متولد شده است و در رشته‌ی فلسفه و علوم کامپیوتر تحصیل کرده است. گادین تحصیلات تکمیلی خود را در رشته‌ی MBA از دانشگاه استنفوردبریج اخذ کرده است. گادین یکی از وبلاگ نویسان مشهور آمریکایی است که در سال 2009 وبلاگ او با عنوان «تایم» در فهرست 25 وبلاگ برتر آمریکا قرار گرفت.

گادین نویسنده و سخنرانی است که بیشتر در حوزه‌ی کسب و کار و بازاریابی مطالب خود را ارائه می‌کند. او تا امروز بیش از 19 عنوان کتاب در حوزه‌ی کسب و کار منتشر کرده است. بیشتر کتاب‌های او جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های این حوزه در ایالات متحده بوده‌اند. گادین خود در جوانی یک شرکت تبلیغات اینترنتی تاسیس کرد و در سال 1998 آن را به شرکت یاهو فروخت. ست گادین در سال 2006 شرکتی به نام «اسکوئیدو» تاسیس کرد که جزو شرکت‌های تجاری معتبر در جهان بود. گادین این شرکت را هم چند سال بعد واگذار کرد.

گادین سال‌هاست که می‌نویسند، او در زمینه‌ی کسب و کار الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان بوده است و توانسته طرز فکر مردم را درباره‌ی بازاریابی، رهبری، تغییر و روش نشر ایده‌ها تغییر بدهد. کتاب گاو بنفش یکی از کتاب‌های مشهور اوست که در ایران هم فروش خوبی داشته است. این نویسنده همچنین توانسته در طول سال‌های فعالیت خود جوایز و افتخارات زیادی کسب کند. از این میان می‌توان به کتاب «مهره‌ی حیاتی» اشاره کرد که در سال 2015 به انتخاب مجله‌ی بلومبرگ بیزنس‌ویک در فهرست 20 کتاب برتر مهم‌ترین متفکران کسب و کار قرار گرفت.

«این بازاریابی است»، «قبایل»، «بازاریابی اجازه‌ای» و «همه‌ی بازاریاب‌ها دروغ‌گو هستند» و «شیب» از دیگر کتاب‌های موفق ست گادین هستند که امکان خرید و دانلود آن‌ها از سایت فیدیبو فراهم است.

در بخشی از کتاب صوتی به جعبه دست بزن می‌شنویم

شروع به معنی (مستلزم) تمام کردن است

وجه تمایز پیاده‌سازی ایده‌ای عالی، طوفان فکری، بهبود و شروع کردن کار جدید چیست؟

شروع کردن یعنی قرار است تمام کنید. اگر عملی نشود، یعنی شکست خورده‌اید. اگر جعبه متوجه نشود که به آن دست زده‌اید، یعنی دست نزده‌اید.

اگر صرفا شروع کنید، بدون آنکه تمام کنید، یعنی فقط فخرفروشی کرده‌اید، کار را طولانی کرده‌اید یا وقت را هدر داده‌اید. اصلا حوصله‌ی کسانی را ندارم که فکر می‌کنند دارند بهترین کار ممکن را انجام می‌دهند، اما این کار را از دید بازار پنهان می‌کنند. اگر کاری ارائه نکنید، یعنی اصل شروع نکرده‌اید. در مقطعی، کارتان باید برای بازار جالب باشد. در مقطعی، به بازخورد در این باره نیاز دارید که آیا نتیجه داده است یا نه. در غیر این صورت، کارتان فقط یک سرگرمی است.

مفهوم پردازی جایی در کار شما ندارد

همه‌ی ما مفاهیم، حدس و گمان ضعیف و حتی قوی داریم. بازی کردن با حدس و گمان مثل دست زدن به جعبه نیست. اگر فکرتان را بیان نکنید، فقط به طور فرضی در حال ارائه هستید، از لحاظ مفهومی بازار را می‌سنجید و مفهومتان را به صورت الگوی اولیه مطرح می‌کنید. اگر تمام نکنید، در واقع، یعنی شروع نکرده‌اید و اگر شروع نکنید، یعنی به جعبه دست نزده‌اید.

ارائه و ترس

در محیطی که برای ارائه ارزش قائل است و باعث وقوع اتفاقات می‌شود، شروع کردن کارهای جدید برای عده‌ای دشوارتر است. دلیلش این است که در این شرایط، احتمال آنکه کاری که شروع می‌کنید واقعا تمام شود و به بازار برسد افزایش چشمگیری خواهد داشت.

ارائه‌ی افکار هوشمندانه به کسی که هیچ وقت وارد عمل نمی‌شود یک مسئله است و اینکه به کسی که در گذشته کاری در این زمینه کرده است چیزی بگوییم مسئله‌ای دیگر. نویسندگان برنامه‌ی Live Night Saturday خیلی زود فهمیدند که شاید حرفی را که روز چهارشنبه می‌زنند چند روز بعد ده میلیون نفر بیننده داشته باشد. عده‌ای در واکنش به این امر کمتر صحبت می‌کنند، حرف‌های خود را سانسور می‌کنند و نگه می‌دارند. عده‌ای هم این را شانسی می‌دانند که فقط یک‌بار در خانه‌شان را می‌زند.

شاید نوشتن این بیانیه دشوار باشد. می‌دانم که قرار است حداقل عده‌ی کمی آن را بخوانند. اگر روی این امر تمرکز کنم روی این حقیقت که بله عده‌ای آن را می‌بینند و نقد می‌کنند و روی آن کار می‌کنند و درست درکش نمی‌کنند و آن را می‌پذیرند و منتشر می‌کنند عقب‌نشینی می‌کنم.

 

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی به جعبه دست بزن اثر ست گادین بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
133.۵۳ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۲۵:۳۶
نویسندهست گادین
مترجمصدف حکیمی زاده
راویمیلاد فتوحی
راوی دوم میلادفتوحی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳۳.۵۳ مگابایت
۰۲:۲۵:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب های ست گادین خوندنش واجبه ? ست گادین کارآفرینی که متفاوت فکر میکنه ، حتما مدیران ‌ رهبران سازمان ها باید کتاب های ایشون رو مطالعه کنند چون خیلی مواقع گره گشای مسائل درون سازمانی میشه

4

کتاب خوبی بود، ارزش یکبار گوش دادن رو داره اگه قصد شروع دارید بهتون انگیزه میده و چندتا راهکار ساده که احتمالا خودتون هم می دونید. بخش آخر کتاب رو بیشتر دوست داشتم.

4.5
(2)
33,000
٪30
23,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به جعبه دست بزن
٪30
به جعبه دست بزن
ست گادین
نوین کتاب
4.5
(2)
33,000
٪30
23,100
تومان