0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سفیدی مرگبار

معرفی، خرید و دانلود کتاب سفیدی مرگبار

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره سفیدی مرگبار

با مراجعه‌ی جوان روان‌پریشی به نام بیلی به دفتر کورمورن استرایک، برای تقاضای کمک در زمینه‌ی بازرسی جنایتی که گمان می‌کند در کودکی شاهدش بوده است، آرامش ذهنی استرایک به هم می‌ریزد. اگرچه بیلی آشکارا مبتلا به بیماری روانی است و نمی‌تواند جزئیات عینی چندانی را به یاد بیاورد، صمیمیت انکارناپذیری در شخصیتش و ماجرایی که بازگو می‌کند، وجود دارد. اما پیش از آن که استرایک بتواند پرسش‌های بیش‌تری مطرح کند، بیلی با هراسی ناگهانی پا به فرار می‌گذارد. استرایک و رابین الاکوت، دستیار سابق و شریک کنونی‌اش، در تلاش برای کشف حقیقت ماجرای بیلی، راه پر پیچ و خمی را پیش می‌گیرند که از پس‌کوچه‌های لندن می‌گذرد، تا مخفیگاهی در دل پارلمان پیش می‌رود و به عمارت زیبا اما شرارت‌آمیزی در مناطق روستایی می‌رسد. در مسیر هزارتو وار این بازرسی، زندگی خود استرایک نیز چندان هموار و خالی از دردسر نیست: شهرت نوظهورش در مقام کارآگاه خصوصی، دیگر به او اجازه نمی‌دهد مثل سابق به فعالیت‌های پشت صحنه بپردازد. از سوی دیگر، ارتباطش با دستیار سابقش تیره و تارتر از هر زمان دیگر است. وجود رابین در عرصه‌ی حرفه‌ای برای استرایک بی‌نهایت ارزشمند، اما رابطه‌ی شخصی‌شان بسیار پیچیده و مستلزم دقت و ملاحظه‌ی بسیار است. این رمان که حماسی‌ترین اثر رابرت گالبریت به شمار می‌رود، داستان پر رمز و راز جذابی است که بخش هیجان‌انگیزی از زندگی استرایک و رابین الاکوت را نیز روایت می‌کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
912 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۳۰:۲۴:۰۰
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمویدا اسلامیه
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
lethal white
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
قیمت ارزی
10 دلار
قیمت چاپی
260,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۴۰ مگابایت
۹۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 116 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
36 ٪
53 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

فیدیبو چقدر بی ظرفیتی !!! ۷۰ تا از نظرات رو پاک کردی چون جنبه انتقاد نداری !!!! نظر من که ۱۱۰ تا لایک خورده بود رو پاک کردی فقط چون به سیاست کاریتون اعتراض کردم. تا حالا ۳۰۰ تا کتاب خریده بودم ازت ولی دیگه هیچ وقت ازت خرید نمیکنم . خودتو داری از چشم بیشتر کاربرات میندازی. فقط میشه متاسف بود برات

3

😳😳😂😂😂فیدیبو داری شوخی میکنی آخه واسه ی کتاب الکترونیکی نود هزار تومان 😂😂😂😂😂😂😂😂

3

واقعاً که خجالت داره. شما که ظرفیت انتقاد رو ندارید چرا برای نرم افزارتون قابلیت نظر دادن گذاشتید؟ با بی شرمی تمام نظرات مخالف رو حذف میکنید بعد هم ادعا میکنید که دارید کار فرهنگی انجام میدید. هه

1

😂😂😂😂😂 نظرات رو هم پاک میکنن.عین دموکراسی و انتقاد پذیری هستید حقیقتا...خب وقتی نمیتونید انتقاد رو تحمل کنید قسمت نظرات رو کلا ببندید،چه کاریِ.

3

برای من که از فن های هری پاتر هستم و هنوزم که هنوزه فرقی نداره که چند سال از زمانی که اولین رمان هری پاتر رو خوندم گذشته و هر وقت ناراحتم گریزی به مجموعه مکتوب هری پاتر می زنم نویسندگی خانم رولینگ یک موهبته، کتاب اونقدر جذاب بود که به رغم طولانی بودنش سه روزه تمومش کنم توجه به جزئیات و چیدمان ظریف اونها کنار هم عالی بود، ولی گاهی ساده انگاری لحن و موضوعات تو ذوق می زد، و برای من تقریبا از یک سوم پایانی موضوع داستان لو رفته بود ولی مسلما رولینگ ازین هم بهتر خواهد نوشت. ??

1

چه عجب بعد این همه بی احترامی بلاخره کار درست و انجام دادید با این که نظرات منفی منو پاک کردید ولی ممنون

5

رولینگ توی چهارمین کتاب از سری داستانهای کاراگاه استرایک سنگ تموم گذاشته. اینبار با اضافه کردن چاشنی سیاسی یه ژانر جنایی، جذابیت قصه بیشتر شده. روابط کاراکتراشم عمیقتر شده و بیشتر باهاشون میشه ارتباط برقرار کرد. هر جلد نسبت به جلد قبلی پیشرفت چمشگیری داشته و با توجه به جذابیت این کتاب، شدیدا چشم انتظار خوندن جلد بعدی هستم که قراره بنویسه.

3

من خودم طرفدار آثار خانم رولینگ هستم و دو کتابشون رو از فیدیبو گرفتم.در شرایط قرنطینه و رکود شدید وضعیت اقتصادی مردم باید به فکر ترویج فرهنگ کتابخوانی بود نه اینکه سودجویی کرد.

3

بابا انصاف هم خوب چیزیه به خدا.

3

۷۰ هم خیلی بالاست☹☹☹

نمایش 43 نقد دیگر
3
(119)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
413,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سفیدی مرگبار
سفیدی مرگبار
جی کی رولینگ
انتشارات کتابسرای تندیس
3
(119)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
413,000
تومان