0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماهیگیران

معرفی، خرید و دانلود کتاب ماهیگیران

درباره ماهیگیران
ماهیگیران داستان زندگی چهار برادر از خانوادۀ آگوو است که در نبود پدرشان، وقتی برای کار به شهری دور منتقل شده است، به ماهیگیری می‌روند. آن‌ها نزدیک رودخانه‌ پیشگوی دیوانه‌ای را ملاقات می‌کنند که پیش‌بینی می‌کند برادر بزرگ‌تر به دست یک ماهیگیر به قتل می‌رسد... چیگوزی اوبیوما یکی از مهم‌ترین نویسندگان معاصر ادبیات مدرن آفریقاست. او سبک استادانۀ نسل‌های پیشین ادبیات آفریقا را با قلم خود منعکس و آن را با سرکشی و عزم ادبیات معاصر هم‌مسیر می‌کند. اوبیوما در تراژدی خود رگه‌هایی سیاسی وارد می‌کند، اگرچه در آن اغراق نمی‌کند. او معتقد است کشورها هم می‌توانند همچون انسان‌ها مسیری نادرست را برگزینند؛ در شش دهه‌ای که نیجریه استقلال یافته است مشکل، دروغ، پیشگویی و دیوانگی به خود کم ندیده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
339 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۸:۰۰
نویسندهچیگوزی اوبیوما
مترجممیثاق خلج
ناشرانتشارات چترنگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Fisherman
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
115,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۴ مگابایت
۳۳۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی خوبه که کتاب های ادبیات کشور های مختلف ترجمه بشن و بتونیم با خوندن اون ها زندگی هاشون و طرز فکر اون هارو هم بفهمیم و فقط مترجم های عزیز سراغ یه سری ادبیات کشور های معروف نرن همش. خیلی دوست دارم و انشاءالله یه روز اینکارو میکنم در مقام مترجم???) این اثر از ادبیات آفریقا است که تا به حال آشنایی باهاش نداشتم راوی کتاب یه پسر کوچک از یه خونواده معمولی در شهر آکوره در نیجریه است که در دهه ۹۰ میلادی میگذره. نویسنده با زبانی ساده ( مترجم هم با ترجمه خوب و روانش تونسته فضارو در بیاره ) از مشکلات و فقر ، خرافات، خانواده، اشتغال، سیاست و ... میگه که ما این هارو در خلال داستان خانواده ای با مشکلات و عشق به یکدیگر مخصوصا برادر ها میخونیم و با فضا سازی خوب نویسنده چند روزی رو میتونین در نیجریه و شهر آکوره کنار این خونواده دوست داشتنی و پر ماجرا داشته باشین کتاب شاید شاهکار نباشه اما میتونین از خوندنش کلی لذت ببربن و بنجامین، بوجا، ابمبه، آیکانا رو بزارین لای آدم های دوست داشتنی و پر خاطره رفقای ادبیاتتون :)

5

فیدیبو پول به حسابم برگشت و دوباره کتابها رو خریدم. ممنون! به نظرم کتاب خوبی باید باشه. سپاس از تخفیف خوبی که گذاشتید. به نظرم چترنگ نشر خوبی هستش. و اینکه از کشورهای مختلف کتاب ترجمه می شه خیلی خوبه ممنون!

4

این کتاب رو دوست داشتم. ارزش یکبار خوندن رو داشت. شخصیت پردازی ها خیلی درست و خوب بودند

4

کتابی بسیار گیرا و خواندنی

4
(10)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماهیگیران
ماهیگیران
چیگوزی اوبیوما
انتشارات چترنگ
4
(10)
50,000
تومان