0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار

نویسنده:
جوآن براینر
درباره تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار

ساعت‌های زیادی از روز شما در محل کار و در تعامل با همکاران‌تان می‌گذرد. جوآن براینر در کتاب صوتی تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار، به شما یاد می‌دهد که با تقویت هشیاری هیجانی و عاطفی خود، ساعت‌های بهتری را در محل کار سپری کنید و تعامل بهتری با همکاران خود داشته باشید. این کتاب یک اثر فوق‌العاده برای کسانی است که دوست دارند در هر سمتی که مشغول به کار هستند، تجربه بهتری از کار کردن به‌دست آورند.

هوش هیجانی EQ یکی از مباحث مهم در علم روان‌شناسی است که به شکل‌های مختلفی تعریف می‌شود؛ اما به‌صورت کلی با تقویت هوش هیجانی شما می‌توانید احساسات خود را به شکل درستی مدیریت کنید و درباره احساسات مختلف خود و دیگران به آگاهی برسید. امروزه موفقیت در محل کار فقط به داشتن بهره هوشی بالا محدود نمی‌شوند و لزوما افرادی که IQ بالایی دارند، موفق‌تر نیستند. در واقع می‌توان گفت افراد باهوش موفق می‌شوند، اما همه افراد موفق باهوش نیستند. کتاب تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار به شما راه‌کارهایی را آموزش می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید هوش هیجانی خود را تقویت و روابط‌تان را با دیگران مدیریت کنید. این کتاب در دسته کتاب‌های انگیزشی و موفقیت قرار می‌گیرد که هدفش بهبود مهارت‌های فردی شماست.

چه مدیر یک شرکت باشید چه کارمند، ساختن روابط سازنده با دیگران و بهبود عملکردها، در گرو تقویت هشیاری عاطفی است. از طرفی با تقویت هوش هیجانی می‌توانید نسبت به نقاط ضعف و نقاط قوت خود آگاهی بیشتری به‌دست آورید، احساسات مختلف خود را بشناسید و استعداد خود را در محیط کار کشف کنید. بدون خودآگاهی، ممکن است سال‌ها در شغلی بمانید که اصلا علاقه‌ای به آن ندارید و این ممکن است آزارتان بدهد. هوش هیجانی پلی است میان شما و همکاران‌تان تا زبان یک‌دیگر را بهتر بفهمید و برای حل مشکلات، تصمیمات سازنده‌تری بگیرید. این کتاب برای مدیران نیز مناسب است. آن‌ها می‌توانند با گوش دادن به این کتاب و تقویت هوش هیجانی خود، روابط بهتری با نیروهای انسانی برقرار کنند، تصمیمات بهتری بگیرند و مشکلات مختلف را به شیوه‌های مناسب حل کنند. این کتاب تلاش کرده تا تاثیر هشیاری عاطفی را در زمینه مدیریت نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

نسخه حاضر به‌صورت فایل صوتی در فیدیبو موجود است. این کتاب توسط «حمیدرضا بلوچ» به فارسی برگردانده شده و گویندگی آن را «افشین اعتماد» و «فریبا فصیحی» انجام داده‌اند.

چرا باید این کتاب را گوش دهیم؟

در هر سطح از مهارت و در هر شغلی که مشغول به کار باشید، تقویت هشیاری عاطفی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید با تقویت هشیاری احساسی، در موقعیت‌های مهم تصمیمات بهتری بگیرید، روابط بهتری با همکاران خود برقرار کنید، در سخت‌ترین شرایط تصمیم‌گیری کنید، مهارت‌های خود را بهبود ببخشید و در نهایت تجربه کاری بهتری داشته باشید. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند که محیط کاری بهتری را برای خودتان و دیگران بسازید و از چالش‌های پیش رو، سربلند بیرون آیید.

در بخشی از کتاب می‌شنویم

اگر بخواهیم هوش عاطفی را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم هوش عاطفی یعنی درک و کنترل احساسات و هیجانات خود و درک احساسات دیگران. کسی که دارای هشیاری عاطفی بالا باشد، می‌داند در حال حاضر چه احساسی دارد، این احساس چه معنایی دارد و این احساس چگونه می‌تواند روی دیگران تاثیر بگذارد. برای مدیران برخورداری از هوش عاطفی می‌تواند عاملی مهم و اساسی برای کسب موفقیت باشد. به نظر شما، مدیری که تحت استرس و فشار روحی، بر سر کارکنان خود فریاد می‌زند احتمال موفقیت بیشتری دارد یا مدیری که در این شرایط کنترل خود را حفظ می‌کند و با خون‌سردی به بررسی شرایط می‌پردازد تا تصمیم مقتضی بگیرد. به گفته دانیل گلمن، هوش عاطفی از پنج خصوصیت تشکیل می‌شود. یک: خودآگاهی، دو: خود تنظیمی، سه: ایجاد انگیزه در خود، چهار: هم‌دلی، پنج: مهارت‌های اجتماعی. وقتی به یک مدیر کارآمد و کامل فکر می‌کنید، چه چیزی به ذهن‌تان می‌آید؟ احتمالا به یاد کسی می‌افتید که با وجود مشکلی که با آن روبه‌رو شده، اجازه نمی‌دهد خشم او از کنترل خارج شود، به کارمندان خود اعتماد کامل دارد، به حرف آن‌ها گوش می‌دهد، راحت می‌شود با او صحبت کرد و همیشه تصمیمات دقیقی اتخاد می‌کند. خصوصیات اشاره‌شده، مربوط به مدیری است که از هوش عاطفی بالایی برخوردار است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار

اگر به‌دنبا کتاب‌هایی برای شناخت خودتان هستید و دوست دارید در این زمینه مطالعه بیشتری داشته باشید، در ادامه کتاب‌هایی مناسب به شما پیشنهاد داده‌ایم. از طرفی اگر از دوست‌داران کتاب‌های توسعه فردی هستید و دوست دارید با تقویت مهارت‌های ارتباطی خود، تجربه لذت‌بخش‌تری از کار و همکاری با دیگران به‌دست آورید، کتاب‌های زیر را گوش دهید یا بخوانید:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
291.۱۳ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۲۲:۳۶
نویسندهجوآن براینر
مترجمحمیدرضا بلوچ
راویفریبا فصیحی
راوی دومافشین اعتماد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
55,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۱.۱۳ مگابایت
۱۰:۲۲:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

سلام. بخش چقدر اعتماد به نفس دارید و بخش چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم یکی هستن. لطفا اصلاح کنید. خیلی زشته که کتاب رو ناقص بفروشید و پولش رو کامل بگیرید

3
(2)
77,000
٪50
38,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار
تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار
جوآن براینِر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار
٪50
تقویت هشیاری عاطفی در محیط کار
جوآن براینر
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(2)
77,000
٪50
38,500
تومان