0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر جنگ
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب هنر جنگ

نویسنده:
سان تزو
ناشر:
هورمزد
درباره هنر جنگ
سان تزو، تقریباً هم دوره کنفسیوس و کوروش، یک فرمانده نظامی چینی بوده است. وی کتاب بی نظیری به نام «هنر جنگ» دارد که از اواخر قرن بیستم در اغلب شرکتهای بزرگ دنیا مثل تویوتا، از کتابهای مدیران بوده و هست. گفتیم که تمام زندگی به نوعی جنگ و رقابت است. در فضای کسب و کار این وجهه رقابتی زندگی پر رنگ تر می شود. به همین خاطر دانستن استراتژی های جنگی، برای بسیاری از مدیران می تواند بسیار حیاتی باشد. اما، سان تزو، استاد استراتژی و ژنرال پیروز جنگی، عالی ترین هنر جنگ را پیروزی بدون جدال می داند. برای دستیابی به این نوع پیروزی، باید از هوشمندی فوق العاده ای برخوردار بود. کسی می تواند بدون درگیری پیروز رقابت شود که از خود و رقیب و شرایط اطلاع کافی و بسیار داشته باشد. به نزاع های بلوک غرب و شرق در دوران جنگ سرد، بعد از جنگ جهانی دوم تا به امروز نگاه کنید. دنیای قرن بیستم و بیست و یکم، دنیای مذاکره است. دولت ها ترجیح می دهند رقابت های خود را با کمترین هزینه و بر سر میز مذاکرات پیش ببرند. انسانها نیز برای دستیابی به عالی ترین هنر جنگ و رقابت، باید تلاش کنند. شاید اولین گام برای پیروزی بدون جنگ، عدم واکنش سریع نسبت به اتفاقات باشد. با کمی دقت، متوجه خواهیم شد که بسیاری از آسیب هایی که دیده ایم، به دلیل واکنش های عجولانه مان بوده است. اگر به داستان ها و فیلمها برگردیم، یادمان خواهد آمد که بسیاری از حمله ها، برای فریب دشمن بود تا از جایی دیگر، ضربه اصلی وارد شود. پس، اولین گام در مواجهه با شرایط سخت، صبر و پرهیز از هر گونه واکنش سریع است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
964.۰۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهسان تزو
مترجماحمدرضا رسولی
ناشرهورمزد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The art of war
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
99,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۹۶۴.۰۷ کیلوبایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 116 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
سخت‌خوان 💎 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
10 ٪
37 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام به همه. یه سوال داشتم. چرا دیگه نظرات خواننده ها توی متن کتابا وجود نداره؟ قبلا خیلی خوب بود هرکسی میتونست نظر خودش رو درباره متن کتاب و جملات بنویسه که بصورت یه پیام آبی رنگ گوشه سمت چپ بالای صفحه ظاهر میشد.

5

من حداقل سالی یکبار میخونم این کتاب رو ،شدیداً پیشنهاد میکنم که بخونینش درسته اسمش هنر جنگ هست اما میشه کاملا در تمام امور روزانه زندگی و کسب و کار ازش سرمشق و ایده گرفت

1

کتاب بسیار ارزشمندی است و متن انگلیسی آن هم بسیار سنگین است. متاسفانه یک ترجمه بسیار ضعیف شده که یک جمله رو چندین بار میخواندم و باز متوجه نمیشدم، صفحات آخر را واقعا نتوانستم بخوانم. به نظرم این نسخه و این ترجمه ارزش این کتاب را به شدت پایین آورده و بهتر است حذف شود

4

چرا اتفاقا من همه ی نظرها رو میخونم.خیلی خوبه

4
آموزنده 🦉

این کتاب هنر جنگ در زندگی رو هم میتونه آموزش بده! جدا از اون باعث شد بتونم موقعیت استرسزای جنگ رو از دید یک فرمانده نگاه کنم که تجربه جالبی بود. بینش زیاد خسته میشم اما کتاب خوبیه.

1

متاسفانه برخلاف همه شنیده ها کاملا مزخرف بود ، مسائل بسیار سطح پایین که شاید دو هزار سال پیش کاربردی بوده اند اما امروز کاملا مسخره و پیش پا افتاده و بدیهیات هستند .

1

ارزش خرید نداشت از دید من. _صفحه آرایی به شدت ضعیفه! و خیلی خوندن سخته. _محتوا هم چنگ به دل نمیزنه ..کتابای بهتری هستن اگه بحث مدیریتی مد نظرتونه یا حتی خود جنگ!

4

کتاب خیلی کاربردی و عالیه، حتما پیشنهاد میکنم بخونیدش. توی فضای کسب و کار حرفه ای، نتایج خوبی میتونین بگیرین

5

این کتاب بی نظیره

4

این کتاب خیلی کتاب خوبیه ولی این ترجمه زیاد روان نیست. من ترجمه های دیگه وترجیح میدم

نمایش 27 نقد دیگر
3.9
(123)
آموزنده 🦉 (1)
36,800
٪30
25,760
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر جنگ
٪30
هنر جنگ
سان تزو
هورمزد
3.9
(123)
آموزنده 🦉 (1)
36,800
٪30
25,760
تومان