0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماجراهای تن تن و میلو

معرفی و دانلود رایگان کتاب ماجراهای تن تن و میلو

همه آنچه باید درباره تن تن و میلو بدانید
نویسنده:
فیدیبو
ناشر:
فیدیبو
درباره ماجراهای تن تن و میلو
این کتابچه راهنمای کاملی درباره تن‌تن و ماجراهای هیجان‌انگیزش است. بعید به نظر می‌رسد کسی اسم تن‌تن را نشنیده باشد،‌ او شخصیت اصلی یکی از مشهورترین کتاب‌های کمیک‌های جهان است که سالهاست محبوبِ اهالی ادب و فرهنگ است. در این کتابچه شما زندگی نامه هرژه، روند شکل‌گیری شخصیت‌های تن‌تن و داستان‌های او آشنا می‌شوید. در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «تن‌تن همه‌مان را عاشق خبرنگاری کرد!» این جمله‌ای است که هندی بروس خبرنگار نیویورک تایمز درباره تن‌تن گفته است. جمله‌ای که می‌تواند حس و حال همه طرفداران تن‌تن را بیان کند حتی آن‌هایی که شانس این را نیافتند تا مثل قهرمان محبوب‌شان خبرنگار شوند. برای طرفدار تن‌تن بودن هیچ آداب و ترتیبی لازم نیست! کافی است یکی از کتاب‌هایش را پیدا کنید و چند صفحه‌ای از آن را بخوانید مطمئن باشید خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید تبدیل به یکی از طرفداران پر و پاقرص تن‌تن شده‌اید. ماجراهای تن‌تن و میلو مجموعه کتاب‌های مصوری است که شهرتش تا دورترین نقاط جهان رسیده است. این کتاب‌ها که به فرانسوی Les Aventures de Tintin نام دارد توسط یکی از محبوب‌ترین تصویرگران و نویسندگان جهان یعنی ژرژ رمی که به نام هنری هرژه می‌شناسیمش، طراحی و نوشته شده است. این مجموعه ۲۳ جلدی از زمان انتشار تا کنون یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نوجوان در سراسر جهان بوده است. به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده و بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه تا کنون فروش داشته است. از ترجمه‌های قابل توجه لندن می‌توان به ترجمه آن به زبان ساختگی اسپرانتو نیز اشاره کرد. خبر خوب اینکه ماجراهای تن‌تن به فارسی نیز ترجمه شده است. ماجراهای تن‌تن و میلو مشهورترین اثر کمیک در تاریخ جهان و به ویژه اروپاست و شخصیت تن‌تن میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان دارد. در این کتابچه با تن‌تن و میلو همراه می‌شویم و کنار دوستانِ تن‌تن به دورتا دور دنیا سفر می‌کنیم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۰ مگابایت
زمان تقریبی مطالعه
۰۰:۰۰
نویسنده فیدیبو
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۰ مگابایت

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 261 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
6 ٪
152 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی ولی تکمیل نیست چرا که برخلاف تصور عده ای که براشون خنده داره یک شخصیت کمیکال رو اینقدر بزرگ کردن اما تن تن جای خیلی بیش از اینها رو داره و تن تن در واقع یک مکتبه حالا چرا شاید از قدرت بیان من خارج باشه شاید نوع تحول و داستان نویسی هرژه بطور قطع باعثش بوده شخصیت کارتونی که کارگردان بزرگ و مشهوری چون اسپیلبرگ به دنبال خلق و در واقع بقای اون پا میزاره شخصیتی که دیزنی بخودش اجازه نمیده پا در کفش هرژه بکنه و اینو خودش میگه که تن تن ورای پینو کیو و امثال پینوکیو هست و دنیای خاص خودش رو داره..خیلی ها خواستند بعد از هرژه پا در کفش خالق اون بکنن و کردند اما در واقع زندگی تن تن در همون 24 داستانه و بقیه کار اونهاست که مثل یک عاشق میخوان دوباره تن تن رو بعد از هرژه زنده نگاه دارند و بدارند در هر حال کارهایی به مثال کاری که اینجا شاهدش هستیم برای تنها یاد آوری نام تن تنه که بسیار هم عالیست در هر سطح و مقدار تشکر و تشکر??

5

ممنون از شما که برای طرفدار های تن تن مثل من که هنوز با کتابهاش زندگی میکنم ارزش قائل شدید.

5

من عاشق کتاب های تن تن هستم هر کی عشق کتاب هاش هشت لایک کنه🙏🙏

5

تشکر از فیدیبو....عاشق تن تنم 😊

5

اسم کتاب اصلا با مطالبش همخوای نداره.این کتاب اطلاعاتی در مورد نقد شخصیت ها موزه تن تن ،نویسنده و ..به خواننده انتقال میده و شامل هیچ ماجرایی از تن تن نیست.

3

اسم مناسبی برای کتاب انتخاب نشده چون این کتاب تالیف فیدیبو تاریخچه شکل گیری داستان تن تن و میلو و افکار و روند نویسنده اون و ریشه شخصیت های داستان هست و هیچ داستانی از تن تن و میلو در این کتاب نیست، البته به نوبه خودش دانستن این تاریخچه جالب بود.

5

با سلام .من ۴۹ سال سن دارم . از زمان کودکی کتابهای تن تن رو جمع آوری کردم . بسیار عاشق این شخصیت و شخصیت های دیگه توی این مجموعه هستم . در حال حاضر در حال تکمیل کلکسیون تن تن و میلو هستم. از ناشران جدید هم که باز این مجموعه کتابها رو چاپ کردند ممنونم . با تشکر ویژه از دیجی کالا

5

تن تن پسری لجباز است ماجراجو وملیحست و با زرنگی هایش گل میکارد! هر چقدر که تبهکارانِ کتاب قویند و به رنگهای مختلف آمده اند تا به بشر و تن تن و حیوان واقتصاد لطمه بزنند وهر چقدر که مسائل خطرناک مشکلند تن تن با شهامت و هوش سرشارش انان را از پا درمی آورد.

5

دقیقا اطلاعاتی بود که در برنامه پشت جلد هم داده شد... از اینکه در اینجا بی هیچ چشمداشتی به طور مکتوب اطلاعات باارزشی که گروهی از آدمها برای جمع آوریش تلاش کردند، با ما قسمت کردید، ازتون ممنونم.

5

خیلی عالیه????? پنج ستاره واقعا کمه من ۲۰۰ ستاره میدم حتما حتما حتما حتما پیشنهاد میکنم گوش کنید واقعا عالیه ممنونم فیدیبو عزیزم ???????اینم بقیه ستاره هاش???⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐???????????????????????????????⭐⭐

نمایش 142 نقد دیگر
4.4
(261)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماجراهای تن تن و میلو
ماجراهای تن تن و میلو
همه آنچه باید درباره تن تن و میلو بدانید
فیدیبو
4.4
(261)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
رایگان