0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گمشده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گمشده

نویسنده:
اندی اندروز
درباره گمشده

کتاب صوتی «گمشده» نوشته اندی اندروز است که با ترجمه فیروزه مهرزاد و خوانش حسن آزادی منتشر شده. اندی اندروز، نویسنده کتاب گمشده، از پرمخاطب‌ترین نویسندگان در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و از سخنرانان مطرح دنیاست. زیگ زیگلار از او به‌عنوان بهترین سخنرانی که تا به حال دیده است یاد می‌کند. اما اندی اندروز همیشه این چنین موفق نبود. در حقیقت، او در اوایل جوانی بی‌خانمان بود. از پیرمردی آموخت چگونه بر شرایط غلبه کند و به موفقیت دست یابد. اندروز به‌عنوان نویسنده‌ای شناخته می‌شود که آثارش در حوزة خودشناسی مخاطب زیادی دارند و رویکردی اخلاقی را در نوشتن در پیش می‌گیرد. او بیش از 20 کتاب منتشر کرده و حدود چهار میلیون نسخه از کتاب‌هایش به فروش رفته است. کشورهای غیرانگلیسی‌زبان هم از آثار او استقبال کرده‌ و کتاب‌هایش به بیش از 20 زبان ترجمه شده‌اند. مسافر، راهنما و درمانگر از دیگر آثار او هستند. او در آمریکا به‌عنوان داستان‌نویسی مطرح شناخته می‌شود که در آثارش، با ارائه یک داستان جذاب، نوعی دیگر از نگریستن به مسائل را ارائه می‌دهد. اندروز در گمشده با آمیختن حقایقی تاریخی و عشق، داستانی بی‌نظیر خلق می‌کند. گمشده داستان قطعات مختلف عتیقه‌ای مقدس را دنبال می‌کند که نیروی شگرفی به قلب شخصی که آن را در دست دارد هدیه می‌دهد. این کتاب عنوان دومی نیز دارد: داستانی از یک اکتشاف شخصی .

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
517.۸۰ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۰:۲۷
نویسندهاندی اندروز
مترجمفیروزه مهرزاد
راویحسن آزادی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱۷.۸۰ مگابایت
۰۹:۲۰:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

این یه کتاب هیجانی نیست که بخواین ازش انتظار کشش و معما داشته باشین، یه کتاب انگیزشیه که در قالب داستان نوشته شده و دقیقا مثل کتاب ملت عشق، قسمتی در زمان حال هست که شخصیت های خیالی و لوس داره، و پارت هایی که در زمان های گذشته ست و بر اساس شخصیت ها و وقایع تاریخی واقعیه که این قسمت ها واقعا ارزش خوندن داره و با شخصیت هایی آشنا میشید که احتمالا تا حالا چیز زیادی ازشون نشنیدین درحالی که تاثیر خیلی مهمی توی دنیا در زمان خودشون و بعد از اون داشتن.. اینکه همچین انسان هایی واقعا بودن و ساختگی نیست و اطلاعات همش مستنده خیلی حس دلگرم کننده ای داره...و فلسفه ی اصلی کتاب اثر پروانه ای در سرنوشت انسان هاست که توی همون زندگی های مثال زده شده مشخص شده..اگه از اینجور کتابا که براساس شخصیت های الهام بخش واقعی و وقایع تاریخی هستن دوست دارین، کتاب درمانگر از همین نویسنده هم همینطوره ولی با داستان پردازی خیلی قوی تر و کشش دار تر. راوی هم خیلی خوب اجرا کرده و صداهایی که وسط های داستان پخش میکنن، مثل صدای دریا و آتش و شلوغی جمعیت و.. خیلی جذاب بود،ممنون.

5

داستانش جالب بود برای کساییکه به این سبک از داستان علاقه دارن و حوصله داستانهای معمایی رو دارن من دوست داشتم خسته نباشید

1

از داستانهای کوتاهی که به هم ربط دارند تشکیل شده وخیلی خسته کننده بود و من به سختی تا آخر گوش کردم

3

خسته کننده بود. داستان کشش لازم را برای پیگیری نداشت.

5

عالی از نظر داستان و وداستان پردازی

3

صدای راوی رو دوس نداشتم یکمم خسته کننده بود

5

بد نبود

3.7
(9)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
50,000
٪30
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گمشده
٪30
گمشده
اندی اندروز
نوین کتاب
3.7
(9)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
50,000
٪30
35,000
تومان