0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خرده چیزها

معرفی، خرید و دانلود کتاب خرده چیزها

چرا باید چیزهای کوچک زندگی را جدی گرفت؟
نویسنده:
اندی اندروز
درباره خرده چیزها

خرده چیزها اثری فوق‌العاده برای درک جزئیاتی است که بر کیفیت زندگی و کسب موفقیت لازم هستند. اکثر افراد دارای یک دید کلی‌نگر هستند و از جزئیات غافل می‌شوند. در صورتی که همین چیزهای کوچک است که زندگی را شکل می‌دهد و سنگ‌بنای موفقیت است. کتاب با بیان این جزئیات مهم، به شما کمک می‌کند دید درست‌تری نسبت به زندگی و موضوعات مهم پیدا کنید.

خرده چیزها اثر نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، اندی اندروز، است که توسط «مهدی گازر» به فارسی برگردانده شده و توسط انتشارات مهراندیش منتشر شده است. این کتاب توانسته به لیست پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال راه پیدا کند و نام نوینسده را بر سر زبان‌ها بیندازد. کتاب حاضر یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی و موفقیت است که با خواندنش می‌توانید نیروی درونی خود را تقویت و برای رسیدن به اهداف‌تان بیشتر تلاش کنید. این کتاب دید شما را نسبت به جزئیات ریز و درشتی که در زندگی شما جریان دارند اما از آن‌ها غافل هستید باز می‌کند و به شما پاسخ می‌دهد که چرا باید چیزهای کوچک زندگی را جدی گرفت؟

رویاهای بزرگی که بعضی از افراد تحت تاثیر کلی‌نگری به شما القا می‌کنند، غیر قابل تحقق است.  با این نگاه نمی‌توانید هیچ تصور درستی از جزئیات ضروری داشته باشید. این مهم است که بدانید این جزئیات، برای ساختن یک کل واحد ضروری هستند. بنابراین با دقت باید ارزیابی شوند. نویسنده این کتاب را با تکیه بر روایات و حکایات جذاب و شنیدنی نوشته است و لحن بسیار صمیمانه‌ای دارد. تکنیک‌هایی که اندی اندروز برای مشاوره شرکت‌ها و افراد موفق استفاده کرده است را نیز می‌توانید در این اثر مطالعه کنید.

درست است که اغلب ما روی نگاه کلان تمرکز داریم، اما درواقع چیزهای کوچک است که باعث ایجاد تغییر می‌شوند. کتاب خرده چیزها برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و توانست محبوبیت زیادی را در سطح جهان به‌دست آورد.

درباره اندری اندروز، نویسنده کتاب

اندری اندروز (Andy Andrews) نویسنده، مشاور و سخنران موفق آمریکایی است که در سال ۱۹۵۹ متولد شد. او به‌عنوان مشاور، به شرکت‌های بزرگی در سرتاسر جهان مشاوره می‌دهد. او تاکنون بیش از ۲۰ عنوان کتاب نوشته که مجموعا به بیش از ۴۰ زبان دنیا ترجمه شده و فروش بالایی داشته‌اند. بسیاری از کتاب‌های او هنوز به زبان فارسی ترجمه نشده‌اند. از جمله آثار اندروز که فروش میلیونی داشته‌اند می‌توان به «راهنمای مشاهده‌گر»، «چگونه یازده میلیون نفر را می‌کشی؟» و «هدیه مسافر» اشاره کرد. اندروز هم‌چنین سخنرانی‌های موفق بسیاری را در سرتاسر دنیا برگزار کرده است. از جمله کتاب‌های این نویسنده که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «اثر پروانه‌ای» و «گمشده» اشاره کرد.

کتاب خرده چیزها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید تغییرات مهمی در زندگی خود ایجاد کنید و در پی کسب یک دیدگاه درست درباره موقعیت‌های مختلف هستید، این کتاب بسیار کمک‌کننده است. این اثر برای علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی نیز مناسب است و حرف‌های جدیدی دارد.

این کتاب چگونه به شما کمک می‌کند؟

مطالعه کتاب خرده چیزها به شما کمک می‌کند تا با نگاهی باز به جریان زندگی نگاه کنید و جزئیات را ببینید. دیدن جزئیات در زندگی پر مشغله امروزه، کار آسانی نیست و به تمرین نیاز دارد. این کتاب در قالب مثال و روایت، به شما یاد می‌دهد چگونه جزئیات مهم زندگی را ببینید و برای موفقیت خود برنامه‌ریزی کنید. قطعا یک کل باکیفیت، از چیزهای جزئی باکیفیت تشکیل شده است. هیچ نگاهی کلی‌نگری را نمی‌توان بدون درک جزئیات آن باور کرد. شما نیز می‌توانید با روش‌هایی که کتاب معرفی کرده، نگاه خود را روی جزئیات مهم معطوف سازید.

در بخشی از کتاب خرده چیزها می‌خوانیم

فصل هفتم: یک چیز کوچک..

و حالا نقل‌قولی از مادرت: «اگه همه خودشون رو از صخره پرت کنن پایین، تو هم این کار رو می‌کنی؟». چون هرکس دیگری آن کار را انجام می‌دهد، دلیلی بر درست‌بودنش نیست. چرا ما برخی کارها را به شیوه خاصی انجام می‌دهیم؟ چه چیزی میلیون‌ها نفراز ما را وادار می‌سازد که یک وظیفه خاص را دقیقاً به شکلی مشابه انجام دهیم؟ چه چیزی تمام آدم‌ها را در شیوه انجام یک کار به نتیجه‌ای همسان می‌رساند؟ آیا واقعاً مردم سرتاسر جهان به نتیجه واحدی در شیوه انجام یک کار رسیده‌اند؟ هر چقدر هم که این موضوع بعید به نظر برسد، اما هرگز رویداد نادری نیست. چرا این اتفاق می‌افتد؟ پاسخ در واژه منطق نهفته است. خواه به‌صورت شخصی یا عضوی ازیک گروه، ما به طرز چشمگیری زندگی‌مان را به آن شیوه‌ای که منطقی‌تر به نظر می‌رسد پیش می‌بریم و تصمیمات و رسومات زندگی را به اجرا می‌گذاريم. اما آیا عجیب نیست که هر چقدر ما خود را باهوش تصور کنیم و به‌رغم شفافیت منطق موجود در شیوه انجام کارها، برخی اوقات تفسیر ما از حقایق و امور مسلم، نادرست از آب درمی‌آید؟ آیا اجماع و اتفاق‌نظر ما در بازدهی برخی ازاقدامات و شیوه‌ها نادرست بوده است؟ بله، برخی از آشکارترین چیزهایی که ما به آن‌ها باور داریم حتی سر سوزنی هم درست نیستند. این پدیده به‌سادگی از طریق تفسیر نخستین وهله انجام آن کار به فلان شیوه خاص، قابل توصیف است.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۹ مگابایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهاندی اندروز
مترجممهدی گازر
ناشرمهراندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
100,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۹ مگابایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
آموزنده 🦉

دوستان عزیز، کتاب بسیار جالبی است.بعد از مطالعه آن، قطعا طور دیگری فکر و زندگی خواهید کرد. در انتهای کتاب ، سوالاتی برای هر فصل وجود دارد که بهتر است بعد از مطالعه هر فصل ،به آنجا بروید و به سوالات پاسخ دهید یا حداقل سعی کنید به آنها فکر کنید. میتوانید مطالب را در گپ های روزانه یا مجالس دوستانه به اشتراک بگذارید.میدانید که توضیح دادن و آموختن یک مطلب باعث میشود خودتان آنرا بهتر درک کنید😉 سربلند و موفق باشید❤️

5

کتابی خواندنی

3

عالیییییییییییییییییی

4.5
(6)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خرده چیزها
خرده چیزها
چرا باید چیزهای کوچک زندگی را جدی گرفت؟
مهراندیش
4.5
(6)
60,000
تومان