0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شفای زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شفای زندگی

نویسنده:
لوییز ال هی
درباره شفای زندگی

تحول تن به وسیله‌ی قدرت ذهن، یکی از موضوعات جذابی است که کتاب‌های زیادی در مورد آن نوشته شده است. یکی از موفق‌ترین آثار در این حوزه کتاب شفای زندگی به قلم لوئیز هی است. لوئیز هی از اساتید بزرگ موفقیت و رشد فردی است. او تاکید زیادی بر قدرت ذهن انسان دارد و معتقد است با تغییر اندیشه‌های مسموم و اشتباه می‌توان مسیر زندگی را به سمت درست هدایت نمود. علاوه بر آن او قدرت ذهن را برای بهبود سلامتی بدن نیز موثر می‌داند. او یکی از افرادی است که با تمرکز بر قدرت ذهن توانسته بیماری سرطان را شکست دهد.

‌درباره‌ی کتاب شفای زندگی اثر لوئیز هی

تزریق امید و حفظ خوش‌بینی در طول ناملایمات زندگی یکی از مفاهیمی است که روانشناسان، نویسندگان  متفکران زیادی از آن صحبت کرده‌اند و در سخنرانی‌ها، کتاب‌ها و جلسات مشاوره به طور مفصل به آن پرداخته‌اند. یکی از افرادی که در آثار خود به طور خاص به این مفاهیم اشاره کرده است، لوئیز هی است. او آثار مختلفی در این زمینه منتشر کرده است که تمام بسیار پرطرفدار بوده و به افراد زیادی در زندگی کمک کرده است. کتاب شفای زندگی یکی از موفق‌ترین و برجسته‌ترین آثار لوئیز هی است. این کتاب برای اولین بار در سال 1984 منتشر شد و به سرعت به یک کتاب پرفروش تبدیل شد.

لوئیز هی این کتاب را با قلمی صمیمی و شیوا به رشته‌ی تحریر درآورده است. کتاب شفای زندگی  لبریز از جملات مثبت و امیدبخشی است که ذهن هر خواننده درگیر مثبت اندیشی می‌کند. او به خوانندگانش توصیه می‌کند که از راهکارهای این کتاب استفاده کنند و آن‌ها را دائما تکرار کنند. لوئیز هی در بخش‌هایی از کتابش توضیح می‌دهد که کتاب شفای زندگی از خوانندگان نمی‌خواهد که ارتباطشان را با پزشکان و درمان‌گرها قطع کنند، بلکه تنها روشهایی به خواننده داده است که می‌تواند با همکاری پزشک خود و با یاری او برای تندرستی و سلامت بیشتر از آن‌ها استفاده کنند.

مروری بر فصل‌های کتاب شفای زندگی

ساختار کتاب شفای زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. این کتاب دارای 4 بخش اساسی است و هر بخش از چند فصل تشکیل می‌شود. لوئیز هی هر فصل را با یک جمله آغاز کرده است که آن جمله از اهمیت زیادی برخوردار است. او در مقدمه‌ی کتاب بر این موضوع تاکید کرده است و می‌گوید این عبارت تأکیدی را هر روز، و روزی چندبار بخوانید. فصل اول با این جمله آغاز می‌شود: دروازه‌های حکمت و دانش همواره گشوده‌اند.

بخش اول: مقدمه

  • فصل اول: آنچه معتقدم

بخش دوم: جلسه‌ای با لوئیز

  • فصل دوم: مشکل چیست؟
  • فصل سوم: مشکل از کجا پدید می‌آید؟
  • فصل چهارم: آیا حقیقت دارد؟
  • فصل پنجم: حالا چیکار می‌کنیم؟
  • فصل ششم: مقاومت در برابر دگرگونی
  • فصل هفتم: شیوه‌ی دگرگونی
  • فصل هشتم: نوسازی
  • فصل نهم: تمرین روزانه

بخش سوم: به کار بردن این آرمان‌ها

  • فصل دهم روابط
  • فصل یازدهم: کار
  • فصل دوازدهم: موفقیت
  • فصل سیزدهم: ثروت
  • فصل چهاردهم: جسم
  • فصل پانزدهم: فهرست بیماری‌ها
  • فصل شانزدهم: الگوهای تازه‌ی ذهنی

بخش چهارم

  • فصل هفدهم: داستان من

‌درباره‌ی لوئیز هی نویسنده‌ی کتاب شفای زندگی

لوئیز هی نویسنده و  سخنران انگیزشی  سال 1926 در لس‌آنجلس به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزه‌ی خودشناسی است. لوئیز هی چهار سال بعد از نوشتن کتاب شفای زندگی به فکر تاسیس موسسه‌ای افتاد تا در آن آموزه‌هایش را به مخاطبان آمورش دهد و به این ترتیب «خانه‌ی هی» تاسیس شد. او در این موسسه همراه با نویسندگان دیگر حوزه‌ی خودشناسی آموزه‌هایش را تدریس می‌کرد.

لوئیز هی زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است و اتفاقات تلخی را پشت ر گذاشته است. او با ناپدری خود بزرگ شد که فردی خشن بود و همواره مادرش را آزار می‌داد. از طرفی او بارها مورد آزار و اذیت قرار گرفت و در سن 15 سالگی مدرسه را رها کرد. با این وجود او با روحیه‌ی خاص خود به مطالعه‌ی علوم معنوی پرداخت. او یکی از افرادی است که از تفکر نو و خوشبینی برای بهبود شرایط زندگی خود بهره گرفته است. کتاب شفای زندگی نیز یکی از نوشته‌های اوست که به این حوزه اختصاص دارد. از دیگر آثار لوئیز هی می‌توان به کتاب‌های «قلب، سرچشمه‌ی افکار»، «باغ افکار»، «زندگی کامل عشقی-انسانی» و «افکار و رژیم غذایی» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب شفای زندگی به فارسی

انتشارات شادن پژواک ناشر کتاب صوتی شفای زندگی است. این انتشارات کتاب شفای زندگی را با ترجمه‌ی گروه مترجمان در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های شنیداری قرار داده است. نسخه‌های فیزیکی این کتاب با ترجمه‌های مختلفی عرضه شده است. ، گیتی خوشدل، لیلا آزادی و مریم کاظمی تبار مترجم‌های دیگری هستند که کتاب شفای زندگی را به فارسی برگردانده‌اند.

چرا باید کتاب شفای زندگی را خواند؟

کتاب شفای زندگی در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و خودسازی قرار دارد. لوئیز هی در این اثر مخاطب را به آرامش، خوشبینی و تفکر مثبت دعوت می‌کند. این کتاب به مخاطب می‌آموزد چگونه در سخت‌ترین شرایط امید و باور درونی خود را حفظ کند و زندگی زیباتری را برای خود رقم بزنند. کتاب شفای زندگی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. خوانش کتاب صوتی شفای زندگی را فرزانه فائزی به‌عهده داشته‌است.

‌در بخشی از کتاب شفای زندگی می‌خوانیم

«هر تجربه‌ای موفقیت است.».

به راستی معنای«شکست»چیست؟ آیا معنایش این است که چیزی به دلخواه شما يا آن گونه که انتظارش را داشتید پیش نیامد؟ قانون تجربه همواره کامل و بی‌نقص است. ما انديشه‌ها و اعتقادهای درونی خود را به شیوه‌ای عالی باز می‌تابانیم. یا یکی از گامها را برنداشته‌اید، یا اعتقاد باطنی شما این بوده است که لیاقتش را ندارید، و یا احساس بی‌ارزشی کرده‌اید. وقتی با کامپیوتر خود کار می‌کنم نیز همین‌گونه است. اگر اشتباهی پیش آید. همواره از جانب من است. یکی از قوانین کامپیوتر را اجرا نکرده‌ام. و این تنها یعنی آموزش درسی تازه.

این گفته قدیمی که :«اگر بار نخست موفق نشدی باز هم بکوش!» به راستی حقیقت دارد. معنایش این نیست که خود را بکوب و دیگر بار همان شیوه سابق را تکرار کن. معنایش این است که اشتباه خود را دریاب و از راهی دیگر وارد شو تا بیاموزی چگونه درست آن را انجام بدهی.

من معتقدم که این حق طبیعی ماست که در تمام مدت عمر خود، از موفقیتی به موفقیت دیگر رهسپار باشیم. اگر وضع ما چنین نیست. یا با توانایی‌های ذاتی خود همنوا نیستیم. یا معتقدیم که موفقیت از آن ما نیست. یا موفقیت خود را در نمی‌یابیم. اگر نسبت به جایگاه این لحظه خود. معیارهایی چنان دور از دسترس برگزینيم - که هم اکنون نتوانیم به آن دست یابیم - همواره شکست خواهیم خورد.

هنگامی که کودک سرگرم آموختن راه رفتن یا حرف زدن است. تشویقش می‌کنیم و برای هر پیشرفت کوچک تحسینش می‌کنیم. کودک به وجد می‌آید و می‌کوشد که بهتر آن را انجام دهد. آیا به هنگام آموزش چیزی تازه. خود را به همین شیوه تشویق می‌کنید؟ یا اینکه با گفتن کلماتی نظیر احمق یا دست و پاچلفتی یا «شکست خورده» فراگیری خود را دشوارتر می‌نمایید؟

در اینجا چند عبارت تأکیدی مربوط به «موفقیت»را می‌خوانید که می‌توانید به کار ببرید:

- به هرچه دست می‌زنم موفق از آب درمی‌آید.

- من به دور پیروزی می‌افتم.

- من مانند مغناطیس, ثروت الهی را به سوی خود جذب می‌کنم.

- فرصت‌های طلایی در هر گوشه و کنان منتظر من هستند.

یکی از جمله‌های تأکیدی بالا را برگزینید و چند روز پیاپی تکرارش کنید. آنگاه جمله‌ای دیگر را برگزینید و چند روز پیاپی آن را تکرار کنید. بگذارید که هشیاری شما از این آرمان‌ها سرشار شود. نگران «شیوه» اجرای آن نباشید. فرصت‌ها خود به سراغتان خواهند آمد.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
236.۷۷ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۱۰:۲۲
نویسنده لوییز ال هی
مترجمگروه مترجمان
راویفرزانه فائزی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۳۶.۷۷ مگابایت
۰۴:۱۰:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 150 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
10 ٪
97 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام بابا چقدر ایراد می گیرید صدا عالیه معلومه خیلی زحمت کشیده شده است تا این کتاب صوتی بشه در ضمن کلمات هم که واضحه ما باید مشوق این افراد باشیم تا باز هم کتابها رو برامون صوتی کنند

2

من این کتاب رو با ترجمه گیتی خوش دل دارم،به طرز عجیبی ترجمه ها تفاوت داره،حتی وقایع کلا یه چیز دیگه بیان شده،خانومی که بعد از تغییر باور و برداشتن عینک دائم میگه من باور نمیکنم،سرنوشتش در ترجمه گیتی خوشدل این میشه که دوباره عینکی میشه و اینجا شفا میگیره،کلا خیلی تفاوت تو ترجمه وجود داره و کتاب یه جورایی خلاصه تر از کتاب اصلی هم هست

4

درود بر همه عزیزان من پیشنهاد میکنم صدای خود خانم لوئیز ال هی عزیز (روحش شاد) رو اگه بشنوید، متوجه ایرادی که دوستان به صدای گوینده عزیز دلمان میگرند، خواهید شد. و در کل پیشنهاد میکنم که برای هر کتاب صوتی یک نیم نگاهی به صدای نویسنده کتاب هم اگه بشود قطعا در انتخاب صدای مناسب خیلی کمک خواهد کرد.

4

من هم با نظرات دیگران مبنی بر صدای گوینده موافقم، صدای بسیار عالی ولی نامناسب برای این کتاب؛ کاش فیدیبو قابلیت کاهش سرعت خوانش هم داشت

4

تن صدا و مدل خوندن بیشتر شبیه گوینده های برنامه های صبح رادیو است،همونا که وقتی خواب آلود هستی میگن سلاممم صبحتون بخیر😕

1

من این کتاب را سه بار خوندم و خیلی کتاب خوبیه ولی به نظرم این نمونه صوتی خیلی بده. خواننده خیلی با هیجان و تند میخونه اصلا خوب نیست به نظرم باید با آرامش بیشتری خوانده میشد پیشنهاد نمیکنم

4

من قبلا کتابش را خوانده بودم.این کتاب نسخه ی اصلیش با تر جمهی گیتی خوشدل بسیار شگفت انگیز است واین نسخه ی کتاب کوتاه شده است وبه نظرم درست نیست که قسمتهایی از آن حذف شده و تاثیرگزاری آن را کم کرده . پشیمان شدم خریدمش

4

من كتاب چاپ شده رو خوندم و كتاب صوتي رو از اينجا شنيدم بسيار متفاوت بود مطالب زيادي تو نسخه صوتي حذف شده و به اشتباه برداشت شده و روايت شده لطفا كل كتاب بازخواني بشه نه اينكه به سليقه و برداشت دست اندركاران ممنون

5

واقعا تاثیر این کتاب شگفت انگیزه. این کتاب زندگی منو تغییر داد.

5

?کتابی عالیست ? ولی گوینده مناسبی برای خواندن اینجور کتاب ها نیست? در آخر پیشنهاد میدهم همه یکبار به این کتاب صوتی گوش بدهند یا بخوانند و بفهمند که موفقیت را با چندکاره ساده و هوشمندانه هم میتوان به دست اورد?

نمایش 87 نقد دیگر
3.9
(150)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شفای زندگی
شفای زندگی
لوییز ال هی
شادن پژواک
3.9
(150)
40,000
تومان