0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گزیده آثار راسل

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گزیده آثار راسل

نویسنده:
رابرت اگنر
درباره گزیده آثار راسل

«من نمی‌دانستم كه تو را دوست دارم . تا اینکه آن را از زبان خودم شنیدم. برای لحظه‌ای اندیشیدم: خدایا من چه گفتم؟ و سپس فهمیدم كه آنچه درست است را گفته‌ام»

جمله‌ای که خواندید از برتراند راسل مشهورترین فیلسف انگلستان در قرن اخیر بود. او به دلیل نوع دوستی و آزادی‌خواهی برنده‌ی جایزه نوبل شد. خواندن آثار او بدون شک دید خواننده را به جهان باز می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی گزیده آثار راسل اثر رابرت اگنر

کتاب گزیده‌ی آثار راسل، عنوان دیگری است که رابرت اگنر ویراستار تخصصی و شخصی راسل به دیباچه‌ای که برتراند راسل یک هفته پیش از مرگش آماده کرده بود. در این مجموعه به یکی از عقاید آشکار راسل در باب برابری تمام انسان‌ها فارق از نژاد، رنگ و جنسیت نیز پرداخته شده است. رابرت اگنر درباره‌ی این کتاب از راسل می‌پرسد: «آیا اجازه دارم این مجلد را گزینش بی‌کم و کاست و کامل از بهترین شوخ‌طبعی‌ها، حکمت‌ها و طنزهای شما بدانم؟» وی در پاسخ به این سوال گفت: «من با این کلمه بی‌کم و کاست و کامل مشکل دارم، چون هنوز نمرده‌ام.»

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی گزیده آثار راسل

کتاب صوتی گزیده آثار راسل در شش فصل نوشته شده است.

فصل اول: روانشناسی

فصل دوم:دین

فصل سوم: امور جنسی و ازدواج

فصل چهارم: آموزش

فصل پنجم: سیاست

فصل ششم: اخلاقیات ‌

‌درباره‌ی رابرت اگنر نویسنده‌ی کتاب صوتی گزیده آثار راسل

رابرت اگنر (Robert Egner)  استاد داشنگاه و ویراستار شخصی کتاب‌های راسل بوده است. او سهم انکارناپذیری در معرفی نوشته‌ها و آثار این نویسنده به مردم جهان داشته است. رابرت اگنر بعد از مرگر لرد راسل با انتشار کتاب‌هایی نام و سخنان او را برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد.

برتراند راسل کیست؟

برتراند راسل فیلسوف، منطق‌دان، ریاضی‌دان، مورخ، جامعه شناس، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه نوبل بریتانیایی بود. او یکی از مهم‌ترین فیلسوفان قرن بیستم شناخته می‌شود و آثارش الگوی کار بسیاری از نویسندگان و فیلسوفان بعد از خود شده است. او در سال 1950 به پاس «آثار متعدد در حمایت از نوع دوستی و آزادی اندیشه» برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات شد. سخنرانی او در مراسم نوبل بسیار به‌یاد ماندنی بود. بخشی از این سخنرانی در کتاب گزیده آثار راسل آمده است.

ترجمه‌ی کتاب صوتی گزیده آثار راسل به فارسی

انتشارات آوانامه کتاب صوتی گزیده آثار راسل را با ترجمه‌ی مهدی افشار عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. مهدی افشار از مترجمان خوش‌نام و قدیمی ایرانی است که در کارنامه‌ی ادبی خودش تجربه‌ی ترجمه کتاب‌هایی مانند پیرمرد و دریا از ارنست همینگوی و جین ایر از شارلوت برانته را دارد. مهدی افشار نگاهی کاملا حرفه‌ای به ترجمه دارد و انتقاداتی نسبت به مترجمان امروزی دارد. او درباره‌ی ترجمه‌های امروزی و روش‌های بهبود آن می‌گوید: «ترجمه های ضعیف در حال نفوذ در بازار هستند به دلیل انتخاب مخاطبان است.وقتی خواننده ترجمه خوب و بد را تشخیص نمی دهد مترجم مقصر نیست. در وهله نخست باید به طبقه بندی مترجمان بپردازیم، تا بتوانیم مترجم درجه یک و دو را از هم تشخیص دهیم و  در قسمت دوم باید نشریه‌ای باشد تا به نقد آثار مترجمی بپردازد.»

ابداع کتاب‌های صوتی یکی از تاثیرگذارترین اتفاقاتی بود که در قرن اخیر رخ داده است. این روزها که زندگی‌ها به شدت ماشینی شده است کمتر کسی زمان کافی برای مطالعه پیدا می‌کند. کتاب‌های صوتی به دلیل سهولت استفاده‌شان میتوانند اوقات خالی خواننده را پر کنند. به این معنی که شما می‌توانید هنگامی که مشغول کارهای دیگر هستید به کتاب صوتی گوش کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. آوانامه یکی از بهترین ناشران و تولیدکنندگان کتاب صوتی در ایران است. آوانامه با انتشار نسخه‌ی صوتی بهترین آثار ادبیات و فلسفه به انتشاراتی معتبر تبدیل شده است.

چرا باید کتاب صوتی گزیده آثار راسل را خواند؟

این کتاب مجموعه‌ای از سخنان و گفتارهای راسل درباره‌ی زندگی و مسائل پیرامون آن است. خواندن این کتاب دید عمیق‌تری به خواننده درباره‌ی زندگی می‌دهد و خواننده را با فلسفه‌ی راسل آشنا می‌کند.

کتاب صوتی گزیده آثار راسل در دسته‌ی کتاب‌های سخنان بزرگان قرار دارد.

کتاب صوتی گزیده آثار راسل مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی صوتی گزیده آثار راسل را اکرم پریمون به‌عهده داشته ‌است.

کتاب صوتی گزیده آثار راسل حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع سخنان بزرگان را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی گزیده آثار راسل اثر رابرت اگنر  بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی سخنان بزرگان می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
369.۰۶ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۴۲:۳۰
نویسندهرابرت اگنر
مترجممهدی افشار
راویاکرم پریمون
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۱۵
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶۹.۰۶ مگابایت
۰۶:۴۲:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 34 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
11 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

بسیار جالب ولی متاسفانه هرچند راوی محترم صدای دلنشین و گرمی دارند ولی خوانش متن خوب و مناسب نیست. انگار فقط روخوانی کرده اند. برای چنین کتابهایی بهتر است راوی با حداقل مسائل فلسفی آشنایی مختصری داشته باشد یا دست کم پیشتر از فردی مطلع مشاوره گرفته باشد.

2

درود بر شما متاسفانه با آهنگ کند ادای کلمات مشکل داشتم و موجب میشد نتونم روی جملات تمرکز کنم. همچنین صدای اون بزرگواری که میگه بند فلان در ابتدا برام کسل کننده و بعد ناخوشایند بود در ضمن قسمت تند کردن صدا توسط اپ نیز از کیفیت لازم مانند دیگر برنامه ها بهره مند نیست

5

بنظرم همه باید بخوانند و درباره ی استدلالهای بسیارجالب آقای راسل دوست داشتنی فکر کنند. نظریات برتراند راسل و همینطور زندگی ایشون تعمق برانگیز و روشنگر ذهنی است که تفکر منطقی را راه برون رفت بشر از تاریکی های حاصل جهل و خرافه می داند.

5

شکی نیست که همه باید این کتاب را گوس بدهند. هروقت از اخلاق گرا ها صحبت می کنه یاد اصولگرایان خودمون میوفتم. در برخی جاهاش فکر می کنی دقیقا در مورد مشکلات اجتماعی ایران در حال حاضر صحبت می کنه.

1

یکی از بنیان گذاران ندانم گرایی و ناخداباوری هستن ایشون آثار این مرد رو با احتیاط بخوانید

5

بسیار عالی خیلی مختصر عصاره اندیشه راسل در غلب بندهایی ساده و روان تشریح شده.

3

همونطور که راوی میگه خیلی از نوشته هاش طنز گونه هست و همین باعث میشه قسمت هایی که طنز نوشته شده گاهی با مطالب جدی اش قاطی بشه. مثل قسمت هایی که در مورد زنان صحبت میکنه.

2

تلخیص آرای فلاسفه کار سختیه. ازونجا که این کتاب مورد تایید خود راسل بوده، قابل تامله. ولی احساس میکنم متنش رو میخوندم بیشتر متوجه می شدم.

1

گوینده کتاب را خبری روایت میکرد واین اخبار گونه ورایت او بسیار خسته کننده و ملال آور بود ! کاش گوینده بهتری کتاب را روایت میکرد ....!

5

به نظر من خیلی خوب بود

نمایش 13 نقد دیگر
3.9
(34)
75,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گزیده آثار راسل
گزیده آثار راسل
رابرت اگنر
آوانامه
3.9
(34)
75,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر