0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به دنبال ژولیوس سزار
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار

درباره به دنبال ژولیوس سزار

‌درباره‌ی کتاب به دنبال ژولیوس سزار اثر استفانی موریون

کتاب به دنبال ژولیوس سزار یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی "به دنبال..." انتشارات ققنوس است که نسخه‌ی صوتی آن توسط انتشارات آوانامه منتشر شده است. این مجموعه کتاب‌ها اطلاعات جامعی درباره‌ی شخصیت یا موضوعی که در عنوان آن‌ها مطرح شده‌اند در اختیار خواننده قرار می‌دهند. از این مجموعه تاکنون کتاب‌های به دنبال اسکندر، به دنبال امیرکبیر، به دنبال بنیان‌گذاران رم، به دنبال حسن صباح، به دنبال خدایان مصر، به دنبال داروین، به دنبال دزدان دریایی، به دنبال ژاندارک، به دنبال علاالدین، به دنبال فردوسی، به دنبال لئوناردو داوینچی، به دنبال مارکوپولو، به دنبال محمد(ص)، به دنبال مولانا، به دنبال کاغذ اخبار، به دنبال کریستف کلمب و همین کتاب توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است که همگی آن‌ها در دو نسخه‌ی کتاب صوتی و متنی در اپلیکیشن و وبسایت فیدیبو برای دانلود، مطالعه و شنیدن موجود هستند.

مروری بر فصل‌های کتاب به دنبال ژولیوس سزار

کتاب به دنبال ژولیوس سزار در ده فصل به ترتیب زیر نوشته شده است:

فصل اول: خویشاوند ماریوس

فصل دوم: مرد جوان مصمم

فصل سوم: اوج‌گیری آرام

فصل چهارم: سیاستمداری برجسته

فصل پنجم: روزهای جهانگشایی

فصل ششم: ورسنژتوریکس علیه سزار

فصل هفتم: جنگ میان رومی‌ها

فصل هشتم: سزار و کلئوپاترا

فصل نهم: سزار دیکتاتور

فصل دهم: جشن‌های مارس

خوانش هر کدام از فصل‌های این کتاب زمانی نزدیک به 10 دقیقه دارد.

‌در بخشی از کتاب به دنبال ژولیوس سزار می‌شنویم

چشم‌های سزار به مدیترانه دوخته شده است و افق را با دقت می‌کاود.

  • حالا که باد مناسب حرکت نیست از این روز‌ها باید بهره‌برداری کنم. باید سعی کنم تا فرزندان بطلمیوس دوازدهم را با هم آشتی بدهم. وصیت او باید انجام شود. این کار قرارداد حمایت روم از مصر را تقویت می‌کند و به نفوذ من دامن می‌زند. اما اول باید کاری کنیم که یاد پمپیوس محترم بماند.

سزار ترتیب خاکسپاری پمپیوس را در دروازه‌ی اسکندریه و در پرستشگاه کوچکی می‌دهد که به ایزدبانو نفتیس، ایزد بانوی طوفان اختصاص دارد. سپس بطلمیوس سیزدهم و کلئوپاترا را به کاخ سلطنتی احضار می‌کند تا قانع‌شان کند با هم به توافق برسند. بانوی جوان مشکلی پیش رو دارد. سردار آشیلاس یکی از قیم‌های بطلمیوس با سپاهش دلتای نیل را در اختیار گرفته است. اما این از آن گرفتاری‌هایی نیست که جلوی کلئوپاترا را بگیرد. شب هنگام و مخفیانه می‌آید. یکی از دوستانش او را در یک قالی می‌پیچد و بی آن‌که با مشکلی روبه‌رو شود تا کاخ می‌آید و بالاخره فرمانده‌ی رومی را ملاقات می‌کند.

  • این هم ملکه!

تسمه‌ای که قالی و محتوایش را در خود گرفته باز می‌شود و کلئوپاترا در برابر نگاه شگفت زده‌ی سزار پدیدار می‌گردد. سزار مجذوب زیبایی و بی‌باکی ملکه می‌شود. چشمان پرشراره‌ی بانوی مصری او را تسخیر می‌کند. اشتیاق سزار برای به تخت نشاندن کلئوپاترا بیشتر می‌شود. سزار موفق می‌شود طبق وصیت‌نامه حکومت مشترک برادر و خواهر را برقرار کند. اما نزدیکان بطلمیوس به دخالت این رومی بدبین‌اند.

ترجمه‌ی کتاب به دنبال ژولیوس سزار به فارسی

انتشارات آوانامه نسخه‌ی صوتی کتاب به دنبال ژولیوس سزار را با ترجمه‌ی شورا منزوی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب از زبان فرانسوی به فارسی برگردانده شده است. چاپ اول نسخه‌ی اصلی این کتاب در سال 2002 میلادی صورت گرفته است.

چرا باید کتاب به دنبال ژولیوس سزار را شنید؟

 

ژولیوس سزار نزدیک به 100 سال پیش از میلاد مسیح در خانواده‌ای اشرافی در روم به دنیا آمد. زندگی‌نامه‌ی او به عنوان سیاستمداری برجسته در تاریخ اروپای باستان همواره الهام‌بخش و راهنمای بسیاری از سیاستمداران بوده است و از او درس‌ها و کلمات پندآموز بسیاری به جای مانده است. نسخه‌ی صوتی این اثر با توجه به حجم اندکی که دارد می‌تواند شنونده را در زمان کوتاهی با فراز و نشیب زندگی این شخصیت بزرگ تاریخی آشنا سازد. این کتاب مختصر تمامی مراحل زندگی سزار را از تلاش برای دستیابی به مقام و موقعیت تا جنگ‌ها و توطئه‌هایی که علیه او شد یا خود علیه دیگران به کار بست را برای شنونده روایت می‌کند. از این رو کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار مانند سایر کتاب‌های دیگر این مجموعه که توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است می‌تواند راهنمایی جامع و مختصر برای آشنایی با این شخصیت تاریخی باشد.

 

  • کتاب به دنبال ژولیوس سزار در دسته‌ی کتاب‌های تاریخ قرار دارد.
  • کتاب به دنبال ژولیوس سزار مناسب برای تمامی گروه‌های سنی است.
  • خوانش کتاب صوتی به دنبال ژولیوس سزار را اکرم پریمون به‌عهده داشته‌ است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب به دنبال ژولیوس سزار اثر استفانی موریون بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی تاریخ می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
108.۹۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۷:۵۲
نویسندهاستفانی موریون
مترجمشورا منزوی
راویاکرم پریمون
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۸.۹۳ مگابایت
۰۱:۵۷:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
0 ٪
3.8
(4)
41,000
٪30
28,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
به دنبال ژولیوس سزار
به دنبال ژولیوس سزار
استفانی موریون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به دنبال ژولیوس سزار
٪30
به دنبال ژولیوس سزار
استفانی موریون
آوانامه
3.8
(4)
41,000
٪30
28,700
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر