0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
لویاتان

معرفی، خرید و دانلود کتاب لویاتان

نویسنده:
توماس هابز
ناشر:
نشر نی
درباره لویاتان
لویاتان بزرگ‌ترین و نخستین اثر فلسفه‌ی سیاسی و اولین شرح جامع درباره‌ی دولت مدرن و ویژگی‌ها و کارکردهای آن است. هابز در لویاتان با بهره‌برداری از تمثیل‌های ابزاروار و اندام‌وار دولت را همچون انسان مصنوعی قلمداد می‌کند، که ممکن است دچار انواع بیماری‌ها شود و یکی از علایق اصلی هابز تشریح کالبد دولت و بیماری‌های آن است. هابز همچنین در تحلیل ماهیت قدرت آن را همچون پدیده‌های سیال و فراگیر می‌داند که اساس کل زندگی اجتماعی را تشکیل می‌دهد و حوزه‌های مختلف زندگی همچون مالکیت اقتصادی، علم و دانش، اخلاق، قانون و حقوق و غیره، همگی در پرتو آن شکل می‌گیرند و در حقیقت با آن هم‌ذات هستند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۶۹ مگابایت
تعداد صفحات
572 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۹:۰۴:۰۰
نویسندهتوماس هابز
مترجمحسین بشیریه
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Leviathan
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
380,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۶۹ مگابایت
۵۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
19 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

مطالعه این کتاب بدون داشتن پیش زمینه دقیق درباره خود نویسنده و افکارش کمک زیادی نمیتونه به شما بکنه.... او یک چیزی میگه، شما یک چیز دیگه میفهمی.... مثلا وقتی داره از الهیات دانشگاه انتقاد میکنه، منظورش دانشگاه در سال ۱۶۵۰ هست نه ۲۰۲۱!!! خیلی از حرف های او برخواسته از حوادث و درگیری سیاسی انگلستان از ۱۶۴۹ تا ۱۶۶۰ هستش..... اگه به اندازه کافی پیش زمینه نداشته باشید، یه چیز دیگه میفهمید و فقط فکر میکنید منظور هابز است!

4

من این کتاب رو خوندم و دارم و میخواستم پی دی افش رو بخرم برای اسلایدها که مجبور نباشم تایپ کنم. منتها وقتی خود انتشاراتش و سایت های دیگه دارن پی دی افش رو دوازده هزار تومن میفروشند میشه بگید شما چه ارزش افزوده ای خلق کردید که پنجاه هزار تومن باید باشه؟ متاسفم برای بازار بی صاحب نشر و کتاب.

4

اینکه در نمونه به جای مقدمه بخشی از کتاب رو گذاشتین عالیه اما فهرست کامل نیست ولی خیلی عالیه که کتابهای مهم به خصوص آنهایی که برای دانشجویان از اهمیت برخوردارند رو در طرح اشتراکی تون قرار دادین واقعاً قابل تقدیره به شخصه مداوم سرویس شما رو به همه توصیه میکنم

5

به نظر بنده در فلسفه سیاسی یکیاز آثار برجسنه محسوب میشودواز نظر کسانی که دستی دراین کار ندارند وقبلا مصالعه کافی نداشهاند لازم است ابتا یکی از شروح انرا که اتفاقا در مجموعه فیدیبو هم وجودارد انتخاب ومطالعه نمایند

5

ی تحلیل خوب و پخته از جهان بشری. افسوس که بشر هرگز نخواسته روشن بشه

5

انسان، گرگ انسان است. توماس هابز لویاتان

1

بسیار گران

5

جالب بود

3.9
(23)
228,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
لویاتان
لویاتان
توماس هابز
نشر نی
3.9
(23)
228,000
تومان