0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حالا خوب می فهمم

معرفی، خرید و دانلود کتاب حالا خوب می فهمم

نویسنده:
وین دایر
درباره حالا خوب می فهمم

«اگر لحظه‍ای آرام بگیریم، شاید متوجه بشویم در زندگی ما الگوها و نیروهای محرکه‌ای هست که ما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند، اما به هنگام آرامش و سکون است که واضح و قوی‌تر می‌شوند و تنها در این حالت می‌توانیم ببینیم که تجلی زندگی از هر دو سو، هم آغاز و هم پایان، فقط در زمان حال است. اما تا زمانی که به آن نقطه مشخص از درک و شعور نرسیم، غیرممکن است این تجربه را به دست آوریم، زیرا همه‌چیز هنوز در نظر ما به شکل یک سری علت‌ها و معلول‌ها دیده می‌شوند.»

جمله‌ی بالا نخستین جمله‌ای است که وین دایر در کتاب حالا خوب می‌فهمم آورده است. ‌وین دایر در کتاب حالا خوب میفهمم تلاش کرده است تا حکمت اتفاقاتی که در زندگی‌اش رخ داده‌اند را بفهمد و آن‌ها را از طریق علم روانشناسی توضیح دهد.

درباره‌ی کتاب حالا خوب می‌فهمم اثر وین دایر

کتاب حالا خوب می‌فهمم نوشته‌ی وین دایر است. این کتاب یکی از آخرین آثار وین دایر شناخته می‌شود. این کتاب در سال 2014 منتشر شد و دایر در سال 2015 دار فانی را وداع گفت. کتاب حالا خوب می‌فهمم کتابی جذاب است، وین دایر در این کتاب به سراغ وقایع زندگی شخصی خود می‌رود و آن‌ها را بررسی می‌کند. او در نگاهی به گذشته‌ی خود علت وقوع خیلی از اتفاقات را درک می‌کند و از آن‌ها به خوبی یاد می‌کند.

خلاصه کتاب حالا خوب می‌فهمم

کتاب حالا خوب می‌فهمم شامل پنجاه و هشت داستان یا خاطره است. وین دایر در هرکدام از این فصول خاطره‌ای واقعی از زندگی خود تعریف می‌کند و در آخر آن را بررسی می‌کند. ‌

درباره‌ی وین دایر نویسنده‌ی کتاب حالا خوب می‌فهمم

وین دایر نویسنده و سخنران کتاب‌های خودیاری و روانشناسی متولد 10 می 1940 است. بیش از 30 میلیون نسخه از کتاب‌های وین دایر در جهان فروخته شده است و او را یکی از موفق ترین نویسندگان این حوزه می‌دانند. وین دایر در سال 1987 به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده‌ی آمریکا انتخاب شد و در سال 2011 به عنوان سومین فرد معنوی جهان انتخاب کرد.

وین دایر شخصیت ویژه‌ای داشت. او بیشتر زندگی خود را به تحقیق و پژوهش درباره‌ی افکار و تفکر مثبت حرف می‌زد و به تاثیر آن در زندگی باور داشت. وین دایر در طول زندگی خود با سخنرانی‌ها و کلاس‌هایش شاگردان زیادی را تربیت کرد و زندگی افراد زیادی را برای همیشه تغییر داد. او معتقد بود که در زندگی هیچ چیز به اندازه‌ی روابط انسانی و انسانیت حائز اهمیت نیست و به همین دلیل دائما برای بهبود روابطش می‌کوشید. دایر بر این باور بود که درون انسان قدرتی وجود دارد که می‌تواند هر غیرممکنی را ممکن کند. به اعتقاد او اگر افراد بتوانند نگاهشان را به زندگی تغییر دهند، به‌زودی همان چیزها هم تغییر می‌کنند. او می‌گوید: «انسان در راه تغییر خودش و زندگی‌اش، فقط یک محدودیت دارد، آن هم همان چیزهایی است که به آن‌ها اعتقاد دارد. اگر بتوانید اعتقادات خود را تغییر دهید و کمی انعطاف‌پذیر باشید، آن‌وقت می‌بینید که زندگی چطور تغییر می‌کند و مسیر موفقیت خودش را به شما نشان می‌دهد.»

ترجمه‌ی کتاب حالا خوب می‌فهمم به فارسی

انتشارات درسا کتاب حالا خوب می‌فهمم را با ترجمه‌ی مرجان رزم آزما عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. مرجان رزم آزما علاوه بر فعالیت در حوزه‌ی ترجمه، در حوزه‌ی تئاتر و نمایش هم فعالیت دارد. مرجان رزم آزما کتاب حالا خوب می‌فهمم را با زبانی ساده و قابل فهم ترجمه کرده است. رزم آزما به جز کتاب حالا خوب می‌فهمم، کتاب‌های چرخ روزگار، ملودی ادامه دارد، تا آهنگ درونت هست، وقت مردن نیست را ترجمه کرده است و همه‌ی این کتاب‌ها توسط انتشارات درسا منتشر شده است. انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب حالا خوب می‌فهمم را خواند؟

همه‌ی ما در زندگی خود شاهد وقایع و اتفاقاتی بوده‌ایم که در زمان وقوعشان هرگز آن ها را درک نکرده‌ایم. وقایعی که برای ما غیر قابل پیش‌بینی بوده‌اند. این وقایع در زمانی که اتفاق افتاده‌اند ما را غافلگیر کرده‌اند، ما را درگیر کرده‌اند، و ما را ناراحت کرده‌اند. اما باید بدانیم که وقوع این اتفاقات بی دلیل نبوده است و این وقایع باید اتفاق میافتادند تا ما چیزی از آن‌ها بیاموزیم. کتاب حالا خوب می‌فهمم در دسته‌ی کتاب‌های مشاوره و انگیزشی قرار دارد. کتاب حالا خوب می‌فهمم مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 408 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 20 روز بخوانید. کتاب حالا خوب می‌فهمم جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع مشاوره و انگیزشی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  مشاوره و انگیزشی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب حالا خوب می‌فهمم می‌خوانیم

هجده ماه به پایان خدمت سربازی‌ام باقی مانده و در جزیره گوام، واقع در اقیانوس آرام جنوبی به عنوان افسر رتبه دو، ارتقا درجه گرفته‌ام و به عنوان ناظر و سرپرست مرکز ارتباطات نیروی دریایی، مشغول خدمت هستم. هر روز در روزنامه دیلی نیوز گوام، اخبار مربوط به سیاست تبعیض نژادی در پایگاه نیروی دریایی را دنبال می‌کنم. نیروی دریایی آمریکا، یعنی همان جایی که من در آن خدمت می کنم، قانونی گذاشته که مطابق آن غیرنظامیانی که مغازه و فروشگاه دارند، از این امتیاز برخوردارند که از پرسنل نیروی دریایی اجناس و کالای آمریکایی بخرند و از تخفیف های قابل ملاحظه آنها بهره مند شوند، اما به شرطی که بومی اهل گوام نباشند یعنی به کسبه رنگین پوست و بومی اهل گوام، تخفیف داده نمی شود. یک روز صبح شنبه، آگهی به مضمون زیر در صفحه آخر روزنامه دیدم:

فراخوان مقاله نویسی: جایزه هفتادوپنج دلاری به بهترین مقاله در مورد قانون ممنوعیت خرید و فروش با اهالی بومی گوام. می‌دانستم که اگر وارد این رقابت شوم حتما جایزه را برنده خواهم شد و بعد از سال ها این اولین درآمد برای کاری است که در آن تجربه دارم. پیش از این مقالات بی‌شماری در مورد موضوعات مختلف نوشته‌ام و این کار به نظرم فراتر از تفریح و سرگرمی است زیرا با تمام وجود می‌نویسم. اصولاً هرجا می‌روم موضوعی هست که نظرم را جلب کند، از رفتارهای عجیب و غیرقابل هضم تا عکس تبلیغاتی برای یک نامزد انتخاباتی که در آن مردم کلاه‌های احمقانه به سر گذاشته و نام او را فریاد می‌زنند و تشویقش می‌کنند. با دیدن این عکس حس می کنم بایستی مقاله‌ای در باب تمایل مردم عادی به بروز رفتارهای بی اساس و هم صدا شدن با دیگران، بنویسم. فکر می کنم این موضوع بسیار حائز اهمیت است که به فردیت و زندگی خود از جنبه شگفت انگیز آن نگاه کنید، نه از جنبه عادی و معمولی‌اش. صدها مقاله، بدون هیچ دلیل خاصی و به خاطر عشق و علاقه ای که به اين کار دارم، نوشته‌ام اما این بار گویی ندای درونی‌ام شدیدا مشغول اضافه کاری است!

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب حالا خوب می‌فهمم اثر وین دایر بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی مشاوره و انگیزشی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۱ مگابایت
تعداد صفحات
408 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۶:۰۰
نویسندهوین دایر
مترجم مرجان رزم آزما
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۰۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۱ مگابایت
۴۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

قبلا خونده بودم این کتاب رو بهتون کمک میکنه بهتر و بیشتر بتونید از وقایع زندگی تون درس بگیرید و به کار ببندید و در نهایت کتاب خیلی خوبیه خیلی از اول کودکیش وقایع مهم زندگیش رو بیان میکنه و طی سال های بعد اون حوادث چه تاثیراتی در زندگیش داشته اونم بیان میکنه...

5
(2)
62,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حالا خوب می فهمم
حالا خوب می فهمم
وین دایر
انتشارات درسا
5
(2)
62,000
تومان