0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
10 اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان

معرفی، خرید و دانلود کتاب 10 اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان

نویسنده:
مایکل گربر
درباره 10 اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان

برای موفقیت در یک کسب و کار کافی است در درجه‌ی اول قدرت اعتمادمان را به خود و به افراد با تجربه‌ای که در این زمینه سال‌ها فعالیت دارند بالا ببریم. مایکل گربر یکی از افرادی است که سال‌ها در این حوزه تلاش کرده و کتاب‌های او باعث رونق بسیاری از کسب‌وکارها شده است. او در کتاب 10 اصل موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان راهکارهای ساده و موثری را به افراد ارائه می‌کند.

درباره کتاب 10 اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان

۱۰ اصل موفق‌ترین کسب وکار کوچک در جهان عنوان کتابی است در زمینه کسب و کار و کارآفرینی که مایکل گربر مربی و مشاور حوزه تجارت و کسب و کار آن را نوشته است. این کتاب حاصل سال‌ها تجربه و فعالیت گربر است که در 10 اصل ارائه شده است. در این کتاب به شما آموزش داده می‌شود که چطور کسب و کارتان را طراحی و سپس آن را تبدیل به کاری موفق و پر سود کنید. گربر معتقد است که «زمانی می‌توانید ادعای کارآفرین واقعی بودن داشته باشید که بتوانید هر کاری را با چشم‌انداز ده هزار برابر شدن انجام دهید.»

مخاطبان اصلی این کتاب کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و تمام کسانی که رویای موفق شدن در کار و زندگی خود را دارند، هستند. نویسنده همه‌ی این افراد را خطاب قرار داده و میگویی: «من درباره شما، به خاطر شما و به خاطر موفقیت‌های حیرت‌آوری که در انتظارتان هست می‌نویسم. اگر شما آن موفقیت‌ها را ببینید و نسبت به آن‌ها آگاهی پیدا کنید. ممکن است موفقیت‌هایی که من در موردشان می‌نویسم، بسیار باشکوه و گران به نظر برسند اما کاملاً قابل دسترس هستند. همین باعث می‌شود تا من و شما بتوانیم در مورد این کتاب باهم صحبت کنیم، کتابی که شما همین حالا در دستتان گرفته‌اید.». کتاب 10 اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان با ترجمه‌ی کاوش حسین‌تبار و مجید فیاض‌فر از سوی انتشارت نخبه سازان منتشر شده است.

10 اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان

این ده اصل شالوده موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان را تشکیل می‌دهد:

اصل اول: کسب و کار کوچکی که به درستی ساخته شود، می‌تواند تا ده هزار برابر اندازه اولیه‌اش رشد کند.

اصل دوم: اثربخشی و کارایی یک کسب و کار وابسته به ایده‌ای است که بر اساس آن ساخته شده است.

اصل سوم: یک کسب و کار کوچک، سیستمی است که در آن تمام بخش‌ها برای موفقیت یا شکست کل مجموعه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

اصل چهارم: یک کسب و کار کوچک باید بتواند در تمامی شرایط اقتصادی و در تمام بازارها به بقای خود ادامه دهد و علاوه بر هدفمندی، همواره برای مشتریان خود نتایج متفاوتی به ارمغان بیاورد.

اصل پنجم: باید تمام عزم و اراده کارمندان یک شرکت، متوجه رشد کردن باشد.

اصل ششم: یک کسب و کار کوچک باید هدفی عالی را به نمایش بگذارد و چشم‌اندازی را که بر اساس آن پایه‌ریزی شده ترسیم کند. همچنین مأموریت خود را به خوبی به سرانجام برساند.

اصل هفتم: یک کسب و کار کوچک، نتیجه هدف عالی شخصی است که آن را در ذهن خود طراحی کرده.

اصل هشتم: یک کسب و کار کوچک دارای حیات مستقل است، در خدمت خداست و به همین دلیل به وجود آمده است.

اصل نهم: یک کسب و کار کوچک، یک هویت اقتصادی است که یک واقعیت اقتصادی را به حرکت درمی آورد و برای جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، اطمینان اقتصادی به ارمغان می‌آورد.

اصل دهم: یک کسب و کار کوچک می‌تواند استانداردی را به وجود بیاورد که تمام کسب و کارهای کوچک دیگر اعم از موفق یا ناموفق، خود را بر اساس آن محک بزنند، امکانات خود را ارتقاء ببخشند و فراتر از استانداردهایی که از قبل داشته‌اند، عمل کنند.

چرا باید کتاب 10 اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان را خواند

کتاب 10 اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان کتابی در زمینه کسب و کار و موفقیت، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در شکل‌گیری و تداوم کسب و کار کوچکتان همراهی کند. اگر در ساختن کسب و کار کوچکتان احساس نا امیدی و مشکل می‌کنید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

  • کتاب بر حاضر مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 160 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 8 روز بخوانید.
  • کتاب 10 اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان جزو کتاب‌های کم حجم و کوتاه در زمینه کسب و کار است. این کتاب برای افرادی که وقت کمتری برای مطالعه دارند و در عین حال می‌خواهند در زمینه‌ی موفقیت کاری زمانی را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

درباره مایکل گربر

 مایکل گربر نویسنده، مربی و مشاور در زمینه توسعه تجارت و کسب و کار است. او در سال 1936 در الیزابت سیتی ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شده است و سال‌هاست که تجربیات خود را در زمینه کسب و کار و موفقیت به رشته تحریر در آورده و در اختیار مردم جهان قرار داده است.

 گربر تا امروز بیش از 20 عنوان کتاب نوشته است. کتاب‌های او جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا در زمینه کسب و کار است و بیش از هفتاد هزار کسب و کار از صدها کشور جهان رونق و سودآوری‌شان را مدیون او هستند.

«افسانه کارآفرینی» یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین آثار اوست و شهرت این کتاب تا جایی است که باعث شد بسیاری گربر را با عنوان «آقای افسانه کارآفرینی» بشناسند. از دیگر کتاب‌های این نویسنده که در ایران هم منتشر شده است می‌توان به ۱۰ اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان – و کتاب «بیداری کارآفرین درون» اشاره کرد.

  

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب باید کتاب 10 اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان اثر مایکل گربر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهمایکل گربر
مترجم کاوش حسین تبار
مترجم دوم مجید فیاض فر
ناشرانتشارات نخبه‌سازان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The most successful small business in the world : the ten principles, c۲۰۱۰
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۱۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۳ مگابایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
37 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
12 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

پیشنهاد میکنم اگر قصد خواندن این کتاب رو دارید اول کتاب "افسانه کارافرینی" از همین نویسنده که در فیدیبو هم هست مطالعه کنید.کلا نویسنده به اون کتابش معروفه و بقیه کتابهاش به نوعی مکمل اون کتاب هست. نظرات و کتابهای مایکل گربر ، کسانی که به دنبال سیستماتیک کردن و توسعه کسب و کارشون هستند رو راضی خواهد کرد...

4

سلام . از نظر بقیه دوستان تعجب میکنم . این کتاب عالی بود من کتابهای موفقیت , کسب و کار از بقیه نویسنده ها خوندم هیچکدام مثل این کتاب کاربردی و قابل اجرا نبودند . این کتاب عالیه . قصد دارم این کتاب را برای دوستام که کسب و کاری دارند بخرم و هدیه بدهم .

5

کتابهای این نویسنده ساده و گیراس و البته کاربردی. پیشنهاد میکنم کتاب افسانه کار آفرینی از همین نویسنده را مطالعه کنید.قطعا پشیمون نمیشید بلکه دیده بهتری برای ادامه مسیر پیدا میکنید

1

هر چه کتاب افسانه کارآفرین کتاب کاربردی و ملموس بود این کتاب خیلی گنگ و کلی بود. درک کتاب بسیار سخت و انطباق با کسب و کار ضعیف هست. حالا نمی دونم مشکل از نویسنده هست یا مترجم.

4

یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه بازاریابی و فروش در فیدیبو خریدم و خواندم ، این کتاب است : کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی

4

ترجمه خوبی داره ٬ چند نکته خیلی خوب داره ولی از نظر من کتاب های رابرت کیوساکی راهنمای خیلی بهتری برای کسب و کاره

1

فقط دو فصل اول خوبه مابقی اضافه است و مطلب جدیدی آموزش نمیدهد

5

فوق العاده ،برای کسانی که میخواهند کسب و کاری را شروع کنند

4

کاربردی نبود.خوشم نیومد

5

قابل قبول بود. ممنون از فیذیبو

نمایش 4 نقد دیگر
3.9
(24)
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
10 اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان
10 اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان
مایکل گربر
انتشارات نخبه‌سازان
3.9
(24)
9,000
تومان