0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
با هر دو طرف مغزت بنویس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب با هر دو طرف مغزت بنویس

تکنیک های خارق العاده برای آنهایی که می نویسند
درباره با هر دو طرف مغزت بنویس
آیا برایتان پیش آمده به رمان‌نویسی که به‌تازگی سومین رمانش را چاپ کرده، حق ساخت فیلم آن را به بیشترین قیمت فروخته و با اشتیاق تمام، روی رمان چهارمش کار می‌کند، غبطه بخورید؟ پس این کتاب برای شماست. این کتاب بارآوری شما را در امر نوشتن، به‌شدت بالا می‌برد و به شما یاد می‌دهد که داستان درون‌تان را با صدای منحصربه‌فرد خودتان نقل کنید. اساس این کتاب بر این باور استوار است که نوشتن و ویرایش کردن دو کارکرد مجزای مغز هستند و مشکلاتی که ما در زمینه‌ی ابراز آسان افکارمان، ضمن نوشتن داریم، ناشی از انجام همزمان این دو کار است. هدف این کتاب این است که نگرش جدیدی نسبت به نوشتن، به شما ببخشد؛ نگرشی که ابتدا وجه خلاق وجودتان را آزاد می‌کند و کمک‌تان می‌کند تا بهترین چیزی را که تابه‌حال نوشته‌اید، خلق کنید و پس از آن، مهارت‌های ویرایشی‌تان را بهبود می‌بخشد تا در جای مناسب و به شیوه‌ی درست مورد استفاده قرار گیرند. این نگرش، ابزارها و تکنیک‌هایی را در اختیارتان می‌گذارد که تا پایان عمر در خدمت شما خواهد بود. کتاب با هر دو طرف مغزت بنویس از دل کارگاه‌های آموزشی‌ای که طی سال‌های گذشته برگزار کرده‌ام، بیرون آمده است. کسانی که نگران نوشتن بودند یا از نوشته‌های‌شان، راضی نبودند، به این کارگاه‌ها می‌آمدند. آنها تکنیک‌های این کارگاه‌ها را به کار بستند و شاهد تفاوت خیره‌کننده‌ای در طرز نوشتن‌شان شدند. این کتاب، موضوعات کارگاه‌های آموزشی را به شکل مدون عرضه می‌کند و تکنیک‌هایی را که تدریس می‌کردم، ارائه می‌دهد و می‌تواند نتایج پایداری برای شما به ارمغان بیاورد. کتاب با هر دو طرف مغزت بنویس ماهیگیری را به شما یاد می‌دهد و تا پایان عمر، تغذیه‌تان می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
222 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۴:۰۰
نویسنده هنریت آن کلاسر
ناشرانتشارات کتیبه پارسی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۲۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ مگابایت
۲۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
9 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من نتونستم تمومش کنم ، نمیدونم دیگران هم مشکل منو خواهند داشت یا نه ، به نظرم محتوای کتاب چیزی فراتر از عنوانش نیست.مثال و راهنمایی نداره برای به کاربستن دو طرف مغز . فقط میگه با دو طرف مغزت بنویس! نیمه ی منتقد ذهنت رو ساکت کن و بنویس.همین.و اینو تا اواسط کتاب با ادبیات متفاوت تکرار می کنه.من که دیگه ادامه ش رو نخوندم متاسفانه.

4

واقعا این چیز خیلی بدیه که انسان هایی که از بازی کامپیوتری دست کشیدن و به خوندن کتاب روی آوردن رو به واسطه ی پول از کتاب خوندن که البته عبادت هم هست محروم میکنی بابا شاید کسی اصلا شرایط خرید نداشته باشه برای یک کتاب ۵. ۶. تومنی برم به بابام بگم بابا پول بده تازه دو دقه بعدش هم یک کتاب دیگه بخوام آخه مگه رایگان گذاشتید چیز درست حسابی.

4

سلام من فعلا کتاب را در لیست محبوبیت ها میذارم تا بعد از خواندن فهرست از خودتان یا منابع دیگه بدون فهرست نمیشه کتاب خرید ۵ صفحه به انتخاب مشتری نمونه بدین نه درباره نویسنده! از شما با م ل کسب و کار دیجی‌کالا انتظارمان بالاتره

1

بک کتاب ضعیف، پر از حواشی و روده درازی. می توانست کل مطلب مفید را نهایت در 60 صفحه بگوید و تمام. اما اگر دنبال این هستید که قفل نوشتن در ذهنتان باز شود پیشنهاد می کنم کتاب «نوشتن خلاق، اثر گابریله ریکو» را بخوانید.

5

کتاب بسیار عالی و پرمحتوا. به هر کسی که به هر نحوی با نوشتن سروکار داره خوندن این کتاب رو توصیه می کنم. برخی نکات، تمرینات و تکنیک هاش نه فقط برای نوشتن که در جنبه های دیگه از زندگی هم کاربرد داره و صدق می کنه.

5

شاید خیلی چیزها از کتابای روانشناسی و تئوری های نویسندگی برای ما تکراری باشه... ولی برای دلگرمی به یه سری از کتاب‌ها باید همیشه سر بزنیم... و این کتاب هم دلگرمی خوبیه حتی اگه تکراریه

3

حتما بعد از کتاب بنویس تا برات اتفاق بیوفته مطالعه کنین چون روشهای نوشتن توضیح میده و خیلی کمک میکنه به نوشتن

4

کتاب خوبی بود نکات قابل تاملی را میگفت و تمرینهای خوبی داشت. کمی طولانی بود و حاشیه زیاد داشت‌. من بهره بردم ازش

4

کتاب فوق العاده ای هست من دو مرتبه خوندمش خیلی برای کسانی ک ترس از نوشتن دارن مفید هست و کلا خوندنش را توصیه میکنم

3

این کتاب بیشتر برای افرادی خوبه که میخواهند کتاب یا مقاله بنویسن کمک میکنه سریعتر و بهتر بنویسند

نمایش 9 نقد دیگر
3.8
(31)
آموزنده 🦉 (1)
20,000
٪50
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
با هر دو طرف مغزت بنویس
٪50
با هر دو طرف مغزت بنویس
تکنیک های خارق العاده برای آنهایی که می نویسند
انتشارات کتیبه پارسی
3.8
(31)
آموزنده 🦉 (1)
20,000
٪50
10,000
تومان