0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میمِ عزیز
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب میمِ عزیز

درباره میمِ عزیز
میم عزیز هفتمین کتاب داستانی منتشرشده‌ی محمدحسن شهسواری است. شخصیت اول این رمان یک نویسنده است. او همزمان مشغول نوشتن یک رمان و یک فیلمنامه است و منبع الهامش شخصیت‌های اطرافش است. قهرمان شهسواری در این مسیر علاوه بر رمان خود رمانی دیگر هم در دل متن می‌نویسد که متفاوت است با روزگار خودش. استفاده از انواع خرده‌روایت‌ها و تکنیک‌های داستانی، رمان میم عزیز را به یکی از رمان‌های متمایز این نویسنده بدل کرده است. شهسواری میم عزیز را با توجه به تکثری نوشته که شخصیت‌ها و قهرمان‌های او با آن مواجه شده‌اند. داستانی از روزگار معاصر و انسانی که برای تثبیت خود ناچار به روایت شده است و برای این روایت باید از دیگری استفاده کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۸ مگابایت
تعداد صفحات
212 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۴:۰۰
نویسندهمحمدحسن شهسواری
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۸/۲۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
54,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۸ مگابایت
۲۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
8 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

تعداد شخصیت های داستان خیلی زیاد است.کم کم از تعدد شخصیت های داستان گیج شدم و روابط افراد را به خیال شدم.و به عنوان مجموعه داستان های مستقل خواندن را ادامه دادم.با این دید کتاب را دوست داشتم توصیف ها و صحنه ها عالی است. از این دید اگر به کتاب نگاه کنی کتابی عالی است.یک نمونه عملی از درس هایی که آقای شهسواری در کتاب»حرکت در مه«میدهد. مثلا صحنه با کافی شاپ رفتن شخصیت اصلی داستان را بسیار تحسین میکنم،اینکه یک اتفاق معمولی مثل کافی شاپ رفتن را به صورت داستان به گونه ای تعریف کنی که خواننده ادامه دهد موضوع جذاب دیگر این کتاب زندگی و دنیای یک نویسنده حرفه ای بود.اینکه یک نویسنده حرفه ای در ایران چگونه زندگی میکند،روابط کاری او چگونه است و مهمتر اینکه در ذهن او چه میگذرد که با توجه به اینکه داستان زاویه دید اول شخص دارد امکان پذیر است. در مجموع اژ مطالعه این کتاب راضیم و اینکه مدت هاست رمانی را تا آخر نخوانده ام ولی این کتاب را تا آخر خواندم نشان میدهد جذاب بوده است.

5

بعد تموم کردن این کتاب یک رخوت دل‌پذیر و حس خوش‌آیندی داشتم. اوج و فرود زیبایی رو تجربه کردم و حقیقتا این سبک از نوشتن برام خیلی جالب بود. یک جاهایی از کتاب هیجان‌انگیز بود و طپش قلب می‌گرفتم و یک جاهایی یک روند آروم و لطیف رو تجربه می‌کردم. نکته‌ی خاص دیگه‌ای ندارم، قشنگ بود و پسندیدمش. وقت کردین بخونین

1

اومدم بخرمش ولی به محض اینکه دیدم شخصیت اصلی داستان نویسنده‌ست، عطایش را به لقایش بخشیدم. تو رو خدا این کلیشه رو بی خیال شین. این همه نویسنده‌ی عالی معروف، قبلا ازش نوشتن دیگه بس نیست؟

2

می‌تونس بهتر باشه

3.6
(12)
47,000
٪50
23,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میمِ عزیز
٪50
میمِ عزیز
محمدحسن شهسواری
نشر چشمه
3.6
(12)
47,000
٪50
23,500
تومان