0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فریاد وحشت

معرفی، خرید و دانلود کتاب فریاد وحشت

تالار مخفی ۵ ،
نویسنده:
ار ال استاین
درباره فریاد وحشت
کتاب «فریاد وحشت: تالار مخفی ۵» نوشته رابرت لارنس استاین، ار.ال.استاین، ( -۱۹۴۳) متولد شهر کلمبوس ایالت اوهایو است. او نویسندگی را از نه سالگی شروع کرد و اولین کتابی که نوشت «راه و رسم مسخرگی و خندان دیگران» نام داشت. استاین ادبیات ترسناک را از سال ۱۹۸۶ با كتاب «وعده ملاقات با يك غريبه» آغاز کرد. او اولين مجموعه داستان‌های ترسناكش را با نام «خيابان وحشت» در ۱۹۸۹ به چاپ رساند كه بلافاصله در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت. در۱۹۹۲ مجموعه «ترس‌ولرز»، Goosebumps را پايه گذاشت و پس ازآن مجموعه پرطرفدار «اتاق وحشت» را ارائه داد. همچنین استاین توانست سه سال متوالی عنوان پرفروش‌ترین نویسنده آمریکا را کسب کند و نامش در کتاب «رکوردهای گینس» نیز ثبت شود. داستان «طلسم عوضی» این گونه آغاز می‌شود: « این قصر قدیمی را روی نقشه‌ی پارک وحشت پیدا نمی‌کنی. آخر اینجا یک محل مخفی برای مهمان‌های خیییلی مخصوص است. جای بچه‌هایی است که قصه‌هایی برای گفتن دارند. منظورم قصه‌های ترسناک است. به من می‌گویند «قصه‌بان». کارم این است که اینجا، تو مرموزترین و مخفی‌ترین قسمت پارک وحشت، درهای تالار مخفی را باز نگه دارم. مواظب باش! پاتو رو اون پادری نذار که از لگد خوردن خوشش نمی‌آد و درجا حالتو جا می‌آره. بیا، بیا تو اتاقِ نَشین‌ ـ تو ـ ‌مَن و رو اون صندلی ناراحتی بشین. نگران اون مایه‌ی سبزی که از پشتیش می‌چکه نباش، فقط به نظر می‌آد که زنده‌ست. بچه‌ها قصه‌هایشان را به تالار مخفی می‌آورند چون من هم شنونده هستم و هم از قصه‌هایشان نگهداری می‌کنم. امروز یک مهمان داریم، همان پسری که تو کتابخانه نشسته و گوشی موبایلی را محکم تو دستش گرفته. اسمش جک هارمون است. جک دوازده سالش است. چرا این‌قدر رنگ‌پریده و عصبی است؟ پیداست که از یک چیزی حسابی ترسیده. ظاهراً خیلی دلش می‌خواهد ماجرایش را برایمان تعریف کند. ـ جک، داستان تو مربوط به چیه؟».
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
896.۸۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
172 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۴:۰۰
نویسنده ار ال استاین
مترجمشهره نورصالحی
ناشرانتشارات پیدایش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Dont scream
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۴/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
72,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۹۶.۸۴ کیلوبایت
۱۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
10 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

جالبه ار ال استاین متولد ۱۹۴۳ یعنی موقع جنگ جهاتی ولی میاد داستانی در مورد نسل جدید میتویسه با نود سال سن میدونید تو فیلم ها هروقت حرف بازی بچه ۱۲ سال به حرف میاد یا اتاری نشون میده یا ماریو نشون میده یعنی کارگردانا فیلم سازی انیمیشن سازی درک نکردن دیگه ما اتاری بازی نمیکنیم خوشم اومد که ار ال استاین هواسش به این موضوع جالب تر اینکه ار ال استاین موقعی که ۲۰ سالش بود بازی های ویدیو ای اختراع شد و طبق گفته خودش بیشتر کتاباش با الهام از ترس های بچگیش مینویسه حتا برای یاد خاطرات یه اسکلت پلاستیکی رو چسبونده با در دفترش واسه همین این زیاد ترسناک نشد ولی بازم داستان قشنگی رو نوشت

5

خیلی خوب بود فکر کنم با توجه به محتویات کتاب ، بالاخره یکی برای آقای استاین راجع به دنیای دیجیتال یه توضیحی داده :-) :-) خیلی سر این کتاب خندیدم جر خوردم روند داستان یجورایی مثل داستان فیلم «جکسی»بود فیلم جالبیه و در بارع یه یاروئه که هوش مصنوعی گوشیش همه جا دنبالشه و بهش دستور میده ;-)

5

از نظر من ار. ال. استاین یکی از بهترین نویسنده ها است و نشر پیدایش هم از انتشار های دیگر خیلی فوق الاده تر ترجمه می کند من دارم تلاش می کنم همه کتاب هایش را داشته باشم الان تقریبا ۳۰ و خورده ای از کتاب هایش را دارم و همه را از انتشارات پیدایش گرفتم

5

سلام دوستان من یکی از این مجموعه ها را دارم! اسمش دایره وحشت نفرین مقبره ی مومیایی است! اگر کتابش را بخرید ۱ ثانیه هم کتاب را زمین نمی گذارین! بینظیره! حتما اگه توانستید این کتاب را بخرید! سلامت باشید،خدانگهدار!?

5

خواهش میکنم اینو رایگان کنیننننن!!!!لطفاااااا????????????????????????????

5

مثل بقیه کتاب هاش عالللییی بود واقعا خیلی جالب بود اونقد که تونستم تو یک روز بخونمش?????????????????????????????????

5

عالی بود واقعا خوشم اومد ولی یه کوچولو عصاب آدم رو بهم می‌ریخت پیشنهاد میکنم بخونیدش??????????????????⁦❤️⁩?

5

کلا کتابای ار. ال. استاین. خییییییییییییییییلی قشنگه و ترسناک. نباید از دست دادش

5

یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم هیجان انگیز،طنز،ترسناک???? لطفا رایگتن کنید نکجوونا استفاده کنند

5

oh my god . soooooo gooooood . فقط می تونم بگم حرف نداره !!!!!! رایگان کنین بقیه استفاده کنن

نمایش 14 نقد دیگر
4.3
(29)
43,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تالار مخفی
شامل 6 عنوان کتاب
فریاد وحشت
فریاد وحشت
تالار مخفی ۵ ،
انتشارات پیدایش
4.3
(29)
43,200
تومان